30.12.2016

Nowa Ty nowa ja


To już koniec, 2016 rok się kończy ? tak szybko? Nie wiem nawet kiedy to minęło. Zastanawiam się jak mogłabym podsumować ten rok, ale szczerze nie potrafię.  Wydarzyło się parę sytuacji ,które zmieniły mnie i  moje życie , można powiedzieć że dojrzałam, ale cieszyć się nie potrafię z niego. Bardziej podoba mi się to ,że już się kończy. Teraz tylko rozpocząć  nowe  postanowienia ,które będę mogła zrealizować, nowe przygody, po prostu zacząć wszystko na nowo. Na to czekałam, tym razem będzie całkiem inaczej, ale przez ten rok nauczyłam się  bardzo ważnej rzeczy. Jeśli chcesz coś osiągnąć, zyskać ....nie ogłaszaj od razu  wszystkim,  bo w moim przypadku nigdy nie wychodziło .
A na rozpoczynający się rok 2017, życzę wam wszystkim spełniania marzeń, żebyście spędzili ten czas z najlepszymi osobami, z którymi skończycie i zaczniecie ten nowy rok. Nie bójcie się spełniać marzeń, 2017 rok jest wasz, róbcie to na co macie ochotę i nie poddawajcie się.






20 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! Wyglądasz cudownie! <3 Zakochałam się w tych fotkach! ♥ Nowy Rok już jutro więc życzę Ci wszystkiego najlepszego! Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia cudowne. Bije od ciebie entuzjazm :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Szczęśliwego nowego roku!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia ! Ja też się cieszę, że ten rok się kończy. Wraz z 1 stycznia, stare rozdziały z 2016r w końcu dobiegną końca ! Szczęśliwego Nowego Roku!

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, nie warto mówić o swoich planach, bo nie zawsze mogą dojść do skutku. Szczęśliwego Nowego Roku!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz na zdjęciach!Szczęśliwego nowego roku!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz! Również gratuluje zwycięzcą :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  8. oby nowy rok przyniósł Ci więcej radości niż ubiegły :)
    piękne zdjęcia :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog *.*

    Coś czuję, że będę tu wpadała częściej <33

    Co powiesz na wspólną obs ?

    https://believeinhimselfx33.blogspot.com/2016/12/goodbye-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dokładnie to samo. NIGDY nic co ogłosiłam jako plan lub postanowienie się nie spełniło. No może nie nigdy, ale w większości :D Nie zakładam też z góry, że ten rok będzie lepszy czy gorszy, bo nie jestem w stanie przewidzieć jak się życie potoczy. Przykładowo pół roku temu w życiu bym nie powiedziała, że podczas sylwestra będę mieć pierścionek zaręczynowy na palcu ;)
    http://myplacetoreturnto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Również mam tak, że jeśli chcę coś osiągnąć i podzielę się tym z innymi to nigdy nie wypala. Teraz mam swoje małe cele, które po cichu realizuję i idzie mi coraz lepiej :)

    Buziaki!
    Sandra, b-saandra.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wygladasz , świetne zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne wyglądasz :) Mam nadzieję, że uda nam się osiągnąć w tym roku jeszcze więcej niż w poprzednim
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne ombre <3

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piękne włoski . Mam pytanie sama je robiłaś czy może u fryzjera?
    Obserwuję! Zastanawiam się dlaczego tak późno :)
    Mało brakuje mi do 280 obserwatorów. Pomożesz?
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to robiła je moja mama(nie jest fryzjerką) i dziękuje bardzo :*

      Usuń
  17. Great post

    Your blog was shared on my blog The Blogs Showcase and your link has been linked to My Blog List (MBL - top right).
    Link to this shared : http://blogsshowcase.blogspot.com/2017/03/evelina-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/01/summary-of-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  19. hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya.

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.