03.12.2016

Paczka XOXO



Cześć! Miesiąc za miesiącem, tydzień za tygodniem mija tak szybko. Ciężko i jeszcze raz ciężko... Brak jakiejkolwiek energii, gdy słyszysz o 6:00 rano swój budzik, przypominający że musisz wstać, ubrać się i iść do szkoły. Przez  za oknem coraz gorzej jest się przestawić. Nienawidzę zimna i nigdy się to nie zmieni. Wychodząc ze szkoły pragnę tylko jednego...być już w domu, a potem ułożyć się w ciepłym kocu z herbatą. Zaraz zaraz przecież nie jest tak łatwo, w końcu jeszcze jest nauka, sprawdzany, kartkówki. Czekam z niecierpliwością na wolne i święta.
 Z taką myśl, że już za niedługo święta i pasowałoby mieć coś eleganckiego w szafie,  jest mój dzisiejszy zakup na stronie  banggood
Biała bluzeczka z czarnymi akcentami .Dlaczego taka? Elegancka idealna na święta, wigilie, ale nie tylko, nawet na co dzień idealna do noszenia. Takie akcenty dodają jej wyjątkowego wyglądu i nie jest ona  jak wszystkie zwykłe białe bluzki zakładane na akademie. Dodatek to zegarek idealnie pasujący do eleganckiego stroju, który jest moim towarzyszem, głównie w szkole i pasuje do każdej wybranej stylizacji .

Bardzo Was proszę o klikanie :*
KOSZULA:   KLIK     ZEGAREK:  KLIK






43 komentarze:

  1. Bardzo elegancka stylizacja mi się podoba. Święta to najlepszy okres w roku. Każdy na nie czeka.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
      sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
      kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
      Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
      1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
      melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
      dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
      saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
      kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
      penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
      dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
      minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
      buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
      Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
      sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
      Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
      berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
      hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
      seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

      Usuń
  2. That blouse it's so cool !
    Giveway in the blog, check it <3
    xoxo,

    www.atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moge się doczekać świąt! Najgorsze jest to, że przed nimi mam zapowiedziane kilka sprawdzianów...
    Strój fajny, jednak mi najbardziej spodobał się zegarek :D
    Pozdrawiam, obserwuje^^
    Fan of books KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba <3
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne rzeczy, pomagam - 46,08zł, 25,58zł. Mam nadzieję, że i mnie pomożesz, klikając :)

    OdpowiedzUsuń
  6. koszuli się zakochałam ;)
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula bardzo mi się podoba. Przydałaby mi się taka w szafie, nie powiem :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero teraz odkryłam twojego bloga po komentarzu u innej blogerki i nie żałuję ;) Zostaję na dlużej :) Zegarek jest świetny ;)Koszula też niczego sobie ;)
    Pozdrawiam :)

    http://in-love-witch-dreams-margolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny klasyczny zegarek :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Również czekam na wolne z niecierpliwością i mam dosyć przebywania w szkole :/ Śliczne włosy!
    Zapraszam na YouTube'a:
    youtube.com/c/tajlerek

    OdpowiedzUsuń
  13. Zupełnie inna niż wszystkie, naprawdę mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna koszula!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zima bywa uciążliwa. Minusowe temperatury faktycznie nie zachęcają do wychodzenia z domu :(
    koszula bardzo ładna, elegancka :) super w niej wyglądasz :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna bluzka, bardzo dobrze na Tobie leży ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna koszula i zegarek:)
    http://piekno-po-mojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj też nie przepadam za zimą ale święta wszystko wynagradzają :) fajna ta bluzeczka, idealna na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  19. the common treatment of male menopause which is sometime additionally known as and menopause, with a view to by way of the supplements of the
    http://www.healthsupreviews.com/testx-core/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię zbytnio zimy, ale święta kocham! :)
    Poklikałam w linki:) Wspaniałe rzeczy naprawdę :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna stylizacja ;), super są te cyfry rzymskie w zegarku. Pozdrawiam! /Klaudia
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wpis , masz rację czas leci nie ubłagalnie szybko :(

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. rate for touchy skins.Clinique is a major producer of skin care merchandise and has for that reason a broad http://guidemesupplements.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń
  24. ładna koszula

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również nienawidzę zimna brr
    zapraszam na mojego bloga o życiu którego odnowiłam po 5 latach: diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. es que me encanta tu estilo para contarnos las cosas, tus post siempre me gustan, el de hoy me ha encantado, y me lo anoto para mi, feliz dia guapa

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię proste, delikatne koszule, pasuję do wielu stylizacji! Ślicznie wyglądasz :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz, też nie nienawidzę porannego wstawania, a gdy słyszę tylko budzik mam ochotę roztrzaskać go na drobny mak :D

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne spodnie, uwielbiam tak wyeksponowane guziki :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zegarek!
    best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna koszula :)
    Zapraszam do mnie https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. fajna koszula! :))


    http://start-afire.blogspot.com/2017/07/sunday-ootd.html

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.