20.11.2016

Czas na koncert



 Cześć wszystkim, jak wam mija Niedziela ? Właśnie jestem w trakcie picia herbatki, a koło mnie stos książek i zeszytów, a to wszystko na poniedziałek. Ta szkoła mnie kiedyś wykończy, choć sama sobie narobiłam tyle zaległości zostawiając wszystko na ostatnią chwile. Nigdy nie róbcie tego co ja . Chyba nigdy nie będę dobra w organizacji samej siebie, muszę się z tym pogodzić . W tej chwili odrabiam zaległości spowodowane  koncertem, na którym byłam w zeszłym tygodniu. Musze wam powiedzieć, że to było niesamowite przeżycie. Muzyka całkowicie nie jest w moim stylu, ale jak zaczęli grać  w jakiś sposób spodobała mi się i nawet teraz pisząc posta jej słucham. Zespół nazywał się Alter Bridge , i grają muzykę bardziej pod Rock / Metal , więc całkowicie nie była to moja muzyka, ale słuchając ją na żywą  moja opinia na jej temat  zmieniła się o 180 stopni i teraz niczego  innego nie słucham.
A wy byliście ostatnio na jakimś  koncercie?





30 komentarzy:

  1. Uwielbiam koncerty :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja bardzo dawno nie byłam na żadnym koncercie ale metalu/rocku nie lubię i chyba nie przekonałby mnie nawet koncert :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety rzadko chodzę na koncerty, gdyż w moim mieście jest ich mało :/

    Zapraszam: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam na rzadkim koncercie chociaż miałam wiele razy okazję. Żałuję, że na nie nie pojechałam.
    świetnie, że przekonałaś się do takiej muzyki.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio byłam na koncercie Justina Biebera, i chociaż nie jestem jego fanką, byłam zachwycona jego postawą wobec fanów :) A w niedzielę szykuje mi się kolejny koncert, tym razem Nothing But Thieves!

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka słodka kicia
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia:)
    To dobrze, że się świetnie bawiłaś! Ja ostatnio byłam na Sylwii Grzeszczak, Justinie Bieberze, a jutro czeka mnie koncert Bastille :)
    Koncerty to coś wspaniałego :)

    Pozdrawiam oraz zapraszam na konkurs i proszę bardzo o kliknięcia, gdyż dostałam ofertę pierwszej współpracy:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/2016/11/zafulcom-review-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. zaległości to faktycznie fatalna sprawa :P szczerze ich nie znoszę, chociaż przyznam, że mnie czasem również dopadają :(
    piękne zdjęcia :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam ostatnio na koncercie The Dumplings. :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM
    facebook



    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem osobą, która zostawia wszystko na ostatnią chwilę, ale niestety nie mam nadal na to złotej rady

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię jeździć na koncerty :D
    urocze zdjęcia!

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post! You have an amazing blog!

    I've followed you. Please, follow me back! :)
    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz strasznie ciekawego bloga ♥ Ja sie dopiero rozkręcam :) Zapraszam do mnie http://bebeautysuue.blogspot.com/ . Obserwuje i licze na rewanz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny blog *.*

    Coś czuję, że będę tu wpadała częściej :*


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też często zostawiam coś na ostatnią chwilę, ale staram się od tego odchodzić. Masz cudnego kociaka! :) Pozdrawiam!
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety rzadko chodzę na koncerty :(
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. w tym roku byłam tylko raz na koncercie i to aż dziwne, bo w poprzednich latach było to co najmniej kilka wydarzeń.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nienawidzę tego jak muszę wszystko zrobić na już, mi też czasami kiepsko idzie organizacja..
    Już dawno obserwuję i liczę na rewanż :) michalinm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha to chyba jakiś zbieg okoliczności :') Właśnie dodałam posta o koncertach, na których byłam - little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety dawno nie byłam na żadnym koncercie ale koniecznie muszę to zmienić!
    julie-s-world.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    intonezzee.blogspot.com

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  24. ja na koncercie już dawno nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na jakiś nowy post, bo coś trochę Cię już tutaj nie ma!
    Co do posta to ja ostatni raz na koncercie byłam w listopadzie i to jeszcze pamiętam, że był to koncert Soboty. :D
    Rock/Metal, nie przepadam za tym rodzajem muzyki również.
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja miałam takie szczęście i spełnić swoje marzenie bo byłam na koncercie Twenty One Pilots
    Kocham chłopaków i jestem szczęśliwa bo byłam blisko sceny :D
    Cudowne zdjęcia
    Obserwuje i zapraszam http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  27. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.