17.09.2016

Szafa Mamy !


Ubrać się jest łatwo ale jak nie masz w co to już trudniej.  Jak to zawsze bywa nasze najczęściej używane słowa to " nie mam w co się ubrać" i jak tu wyjść do ludzi?. Mam coś dla was co może na pewno wam pomóc tak troszeczkę, a wpadłam na to bardzo niedawno . Jestem dziewczyną która jak coś kupuje po kilku dniach już nie bardzo chce w tym chodzić, ale zawsze ciuchy innych mi się podobają wiec postanowiłam wparować do pokoju rodziców i przeszukać szafę mamy. Czy moja mama dobrze się ubiera? powiedziałabym że przeciętnie, ale to nic zawsze znajdzie się jakaś jedna rzecz która cię zachwyci i zdziwisz się dlaczego to nie jest w twojej szafie, przecież twoja mam prawie w tym nie chodzi. Jeśli tylko ruszysz głową to znajdziesz pomysł właśnie na tą rzecz  i stworzysz w swojej głowie idealne połączenie akurat do twoich kochanych spodni, może nawet znajdziesz w szafie mamy idealne połączenie dwóch rzeczy, które będą na ciebie pasować, a przy okazji pomożesz mamie w posprzątaniu szafy z" niepotrzebnych "jej ciuchów i zrobisz jej trochę wolnego miejsca . Twoja mam też może to zrobić, pokarz jej rzeczy w których nie chcesz chodzić, może akurat jej się coś spodoba i będzie na nią pasowało. przy okazji nie stracicie pieniędzy , a i tak  zyskasz nowe rzeczy które zapełnią twoją szafę .





37 komentarzy:

  1. Ja też podkradałam mamie ubrania. Niektóre już do niej nie wróciły. :-P a największy sentyment mam do torebki, w której ona sama chodziła będąc mniej więcej w moim wieku. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
      sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
      kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
      Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
      1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
      melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
      dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
      saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
      kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
      penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
      dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
      minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
      buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
      Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
      sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
      Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
      berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
      hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
      seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

      Usuń
  2. Świetnie napisany post miło mi się czytało. :)
    Popieram cię w 100 % hhaah muszę odwiedzić szafę mamy koniecznie.
    Zapraszam cię kochana w wolnej chwili do mnie http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W szafie naszych mamusiek można znaleźć prawdziwe skarby :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, czasem można znaleźć coś naprawdę fajnego :)

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful blog! You are so cute!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mojej mamie też czasem ubrania podkradam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też czasami zaglądam do szafy mamy ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/09/koszula-krata-fashion-day-look.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Też często podkradam mamie ubrania i nie które nawet do niej już nie wracają ;)

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej!
    Właśnie znalazłam twój blog, muszę powiedzec ze jest super!
    Masz śliczne włosy!

    Pozdrowienia ze Szwecji

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie zaglądam do szafy mamy,ale to dobry pomysł :)
    Obserwuje ^^


    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno już nie podkradałam niczego mamie. Raczej wolę kupować rzeczy, które będę nosić. A stare, już nienoszone oddawać bądź sprzedawać by zrobić miejsce w szafie.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety mam o kilka rozmiarów mniejszy niż moja mama, haha. Ale pomysł fajny!
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja czasem zaglądam do szafy mamy.:)


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Szafa mamy czasem skrywa "perełki" :D Super post :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię przeglądać szafę mamy, zawsze można znaleźć coś fajnego! :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Od razu przypomniało mi się, jak ja zawsze z mamą wymieniałam się ciuchami :D Miałyśmy ten plus, że nosiłyśmy praktycznie taki sam rozmiar, z wyjątkiem, że ja ciut wyższa i wszystkie długie spodnie były tylko moje, bo szkoda było je skracać haha :D

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie zawsze ten sam problem ;D Otwieram szafę i "nie mam się w co ubrać" :D Całe szczęście powoli zaczynam to zmieniać :) Świetny post ! Zapraszam do siebie www.roksanary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha też czasem lubię przeszukać szafę mamy, kiedy "nie mam się w co ubrać" :D
    Strasznie spodobał mi się Twój blog, zaobserwowałam :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też podkradam mamie często jakieś ubrania, ale ona mi też :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Często grzebie mamie no bo "nie mam sie w co ubrać"

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również często zaglądam do szafy mamy kiedy już kompletnie nie mam się w co ubrać i czasami się dziwię co tam znajduję, i że to na mnie pasuje haha
    +Ja już obserwuję x

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zdecydowanie nie mogłabym skorzystać z szafy mojej mamy bo obie nosimy inne rozmiary :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  24. Czasem też podkradam mamie ubrania, bardzo fajny post :)

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem tu pierwszy raz i muszę powiedzieć, że bardzo podoba mi się twój wygląd bloga! :*
    Świetny post :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  26. Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
    Christian Louboutin Pumps 12CM White Patent Leather Pointed
    Christian Louboutin Pumps 12CM Yellow Patent Leather Wavy pointed
    Christian Louboutin Pumps 12CM Black Matte Rhinestone
    cheap christian louboutin pumps sale online and free shipping
    http://www.clsneakersmall.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Czesto wymieniam się z mamą i siostrą ubraniami :d także nic się nie zmarnuje :D
    śliczne włosy :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja się zawsze wymieniam ubraniami z siostrami :D

    Zapraszam do obserwacji bloga, nowy wpis klik blog ☺

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też czasem pożyczam jakieś ciuszki od mamy :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja z moją mamą pod względem ubioru niewiele mam wspólnego, więc do jej szafy nie zaglądam. Bliżej mi do siostry i w jej szafie czasami lubię poszperać :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedy jeszcze mieszkałam z mama, przymierzałam mnóstwo ubrać od płaszczy, swetry, szaliki po zawsze za duże buty. :)
    Pozdrawiam cieplutko kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Na mnie ubrania mamy byłyby zdecydowanie za duże, niestety :( Przyznam, że niektóre ubrania ma naprawdę ciekawe :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj mam zawsze ten problem gdy muszę wyjść.. Niby szafa pełna a i tak mi nigdy nic nie pasuje:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. My z mamą mamy raczej ciuchy "na spółkę". Zazwyczaj gdy razem idziemy na zakupy to kupujemy coś, co podoba nam się obu. To bardzo przydaje się, gdy w swojej szafie nie mam nic odpowiedniego do ubrania haha

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. kiedy jeszcze mieszkałam z mamą również wymieniałyśmy się dodatkami czy też biżuterią, ciuchami też, ale to zależało, bo jednak moja Mamuśka to chudzina niesamowita i tylko niektóre rzeczy mogłam sobie od niej pożyczyć :)
    ciekawe posty :)
    obserwuję!
    potrzebuję dobrych duszyczek-czytelniczek, mam bloga od niedawna a chcę się rozwijać :) zapraszam ! www.tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.