10.09.2016

sposoby na dobrze rozpoczęty rok szkolny


Szkoła zaczęła się pełną parą, dla niektórych to pierwsze dni w nowej szkole, a dla innych już kolejny rok z rzędu . Doskonale wiem co czują osoby, które chodzą do nowej szkoły dopiero przez tydzień, plątają sie po szkole nie wiedząc gdzie jest klasa w której powinni mieć lekcje. Jest ciężko, przyznaje, ale spokojnie da sie przyzwyczaić. Nie wiem jak u was, ale w mojej szkole jest teraz taki ruch, że nawet trudno przejść przez korytarz, ale nie o tym chciałam wam napisać.
Zwracam się tu nie tylko do osób, które zaczęły nową szkołę, ale też do tych co są już kolejny rok w tej samej. Jaki jest sposób żeby dobrze zacząć rok szkolny?

ORGANIZACJA
To najczęstszy błąd uczniów. Jeśli masz zadane zadanie do domu, zrób go od razu jak przyjdziesz do domu, oszczędzisz sobie kolejnych godziń siedzenia przy biurku ze stertą zadań wszystkich na raz. Dzięki temu że postarasz się wszystko robić regularnie, unikniesz jedynek za brak zadania i stresu kiedy przypominasz sobie rano, że zapomniało Ci się zrobić zadania na dziś

WYSYPIAJ SIĘ
Odpoczynek też jest bardzo ważny, przez to mniej się stresujesz a wstawanie staje się łatwiejsze i milsze niż kiedykolwiek. Dodatkowo postaraj się żeby się nie spieszyć, zrób wszystko żeby spokojnie i bez pośpiechu zrobić wszystkie zaplanowane rzeczy.

ZNAJDŹ MOTYWACJI
Dobra postawa to najważniejsze, Jeśli nie będziesz myśleć o tym że szkoła cię wykańcza, będzie wszystko dobrze. Powiedz sobie "DAM RADE" idź tam i zaraź swoim nastawieniem innych, uśmiech jest najważniejszy, Wtedy dzień stanie się o wiele lepszy :D


ZNAJDŹ SWÓJ SPOSÓB NA NAUKĘ
Jest to chyba najważniejszy punkt. Każdy z nas ma swój tok myślenia i uczy się na swój własny sposób. Jeśli nie wiesz jaką masz pamięć wypróbuj wszystkie sposoby, rób kolorowe notatki, czytaj więcej, podkreślaj pisakiem najważniejsze pojęcia, pisz na karteczkach zdania i powtarzaj je kilka razy aż zapamiętasz, dzięki temu będzie Ci na pewno  łatwiej.

PORZĄDEK
Kolejną rzeczą która musisz przestrzegać to postaraj się mieć porządek w miejscu gdzie się uczysz. Dzięki temu bardziej skupisz się na zadaniach, a nie na tym co Cię otacza i denerwuje.

 Najważniejsze to nigdy się nie podawaj, zawsze jest ciężko, ale potem uwierz mi jest to warte, szukaj dużo inspiracji i bądź pozytywnie nastawiona bo to najważniejsze .Trzymajcie się i mam nadzieje że chociaż troszeczkę was zmotywowałam i pomogłam :*

 Zapraszam: 

Jeśli masz pytanie...klik!
INSTARGAM !
SNAPCHAT: velina10

30 komentarzy:

  1. Właśnie sobie uświadomiłam, że od tygodnia idę po kołozeszyt Pukka Pad na notatki i się wybrać nie mogę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. What a wonderful post! Lovely photos! You are so cute!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre rady :) ja już szkołe mam za sobą ;)
    Fajnie wyglądasz :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* Odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super look !! Takie duże zeszyty są bardzo fajne :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze wg mnie jest znalezienie odpowiedniego sposobu na naukę. Osobie, która jest słuchowcem, nie pomogą kolorowe notatki, za to bardzo dużo daje po prostu słuchanie nauczyciela na lekcji. Tak mam na przykład ja :D

    http://sysiadelrey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze zaplanowany rok będzie o wiele bardziej przyjemniejszy ;)
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Organizacja jest chyba dla mnie najważniejsza, nie tylko w szkole :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w szkole jest również wielgasny tłok, nie można przejsć i w ogóle. Myslę, że organizacja jest jedną z ważniejszych kwestii, bo dzięki niej możemy dobrze wykonać pozostałą resztę, czyli wysypianie się, porządek, schludne notatki itd. :)
    Teraz trzeba mysleć pozytywnie i jakos i przyjąć do wiadomosci fakt, że wakacje się skończyły..
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwujemy? :D start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia! start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi najbardziej jest potrzebna dobra organizacja czasu i systematyczność! Bez tego ani rusz...
    Świetne rady, z pewnością wykorzystam!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne i przydatne porady :)

    Zapraszam do siebie: https://mvzzle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Love it! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam bardzo podobny plecak :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe porady. Jak dobrze, że ja już nie uczęszczam do szkoły.. :D

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi się Twój blog :) wyróżnia się

    może wspólna obserwacja?
    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny i przejrzysty poradnik na to jak ułatwić sobie życie w roku szkolnym :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne sposoby :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i ja już obserwuje, teraz twoja kolej. :)

      Usuń
  19. Świetne sposoby
    Śliczne zdjęcia
    Post super
    Bardzo lubię czytać poradniki
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobre rady!
    Ślicznie wyszłaś na zdjęciach.:)
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja pamiętam to jak dziś. Zbliża się rok szkolny, ma się wielkie ambitne plany, odrabianie zadań od razu po przyjściu do domu i systematyczność. I było tak, przed pierwsze dwa tygodnie :D Później po przyjściu do domu rzucanie wszystkiego w cholerę, a odrabianie zadań pięć minut przed lekcją na kolanie :D ach, to były czasy :D

    PS. Ślicznie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja już edukację zakończyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się ze wszystkimi punktami oprócz ostatniego. Pod tym względem jestem trochę'inna' i im więcej rzeczy jest dookoła, tym lepiej mi się uczy, haha! Nie wiem z czego to wynika :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dokładnie, zgadzam się z Tobą w 100%. Cudowne zdjęcia

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  25. Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
    Christian Louboutin Pumps 12CM Black Patent Pointed
    Christian Louboutin Pumps 12CM Blue Patent Leather
    Christian Louboutin Pumps 12CM Blue Patent Pointed
    cheap christian louboutin pumps sale online and free shipping
    http://www.clsneakersmall.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.