08.08.2016

27DRESS.com !

Czy ktoś słyszał o firmie 27dress.com ?  Jeśli nie to zapraszam do klikania i zapoznania się z nią. Oferuje ona piękne sukienki na każdą okazje .  Są naprawdę wyjątkowe i mówi to osoba, która jeszcze kiedyś prosiła swoją ciocie i mame, żeby nie kupowały mi sukienek bo i tak nie będe chodzić, a teraz mogłabym chodzić w nich częściej, choć i tak najwygodniejsze są dla mnie spodnie. Przeglądnęłam wszystkie ich oferty co do rodzajów sukienek i sama nie potrafię wybrać najładniejszych. Wszystkie są jak na swój sposób piękne i na pewno każda z dziewczyn znajdzie tam coś dla siebie. Możemy też znaleźć śliczne dodatki które podkreślą stylizacje do wybranych przez was sukienek, dlatego koniecznie musicie je zobaczyć, może akurat was coś zainspiruje lub zachwyci .




                                          KLIK                                                                      KLIK




                                          KLIK                                                                       KLIK

                  




                    KLIK                                                            KLIK                                                  KLIK






                           KLIK                                                   KLIK                                            KLIK







                                                                                                    

35 komentarzy:

  1. Nie słyszałam nigdy o tej firmie, ale faktycznie - sukienki mają przecudowne :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
      sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
      kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
      Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
      1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
      melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
      dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
      saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
      kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
      penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
      dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
      minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
      buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
      Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
      sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
      Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
      berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
      hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
      seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

      Usuń
  2. Śliczne sukienki ma :) nie słyszałam o sklepie :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne sukienki ma :) nie słyszałam o sklepie :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne mają sukienki :)
    https://marrstyle.blogspot.com/2016/08/zaful-and-banggood.html Mozesz poklikać ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne sukienki ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne sukienki :) Słyszałam o tej firmie, poklikane! :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne sukienki.
    Poklikałam :)
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej firmie a mają piękne sukienki
    http://blondemindtalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o firmie, ale sukienki faktycznie ładne :D
    Cudowny wygląd bloga!
    http://photos-are-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienki całkiem ładne ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienki tej firmy są na prawdę piękne :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tej firmie, a sukienki są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tej firmie, jest bardzo podobna do tej francuskiej BABYONLINEDRESS :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne sukienki *,*

    Zapraszam i pozdrawiam :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Love this! Great job on creating this post.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tej firmie. Sukienki są przepiękne, szczególnie przypadła mi do gustu biała z trzeciego rzędu :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    http://www.karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie są świetne, kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Osobiście nie lubię sukienek, ale może jeszcze mi kiedyś przejdzie! To zestawienie przygotowane przez Ciebie mnie do tego zachęca. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienki bardzo mi się spodobały ^^ Poklikałam!
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Na zdjęciach sukienki są obłędne! Szkoda, że na żywo wyglądają zupełnie inaczej... Poklikane :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią zerknę na ich asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale asortyment bardzo mi się spodobał :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny post <3 <3 <3 poklikane :)
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pewnie, że słyszałam o tej firmie i bardzo lubię asortyment! Cudne sukienki, sama chętnie chodziłabym w takich. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio ta firma napisała do mnie z propozycją współpracy. W międzyczasie przeglądnęłam ich ofertę- sukienki są śliczne <3
    Może wspólna obserwacja?- zacznij :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/katy-perry-mad-potion.html

    OdpowiedzUsuń
  26. swietne sukieneczki ;3 poklikane <3
    moze wspolna obserwacja? ja juz <3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  27. Trochę nie w moim stylu ale w sumie całkiem mi się podobają :D
    sleep0walking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. sukienki w kwiatki są śliczne;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystkie sukienki są prześliczne, chętnie kupiłabym wszystkie :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne sukieneczki, zwłaszcza ta trzecia <3
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.