28.07.2016

Pomysły na spędzenie wakacji :D



Nie ma czasu na nudę, wstawaj, nie pozwalam CI leżeć i zajadać niezdrowe rzeczy. Po co masz te wakacje? między innymi odpoczywać, ale nie przez całe dwa miesiące, potrzeba Ci dużo ruchu, wakacje sa od spędzania czasu z rodziną,  przyjaciółmi, poznawaniu nowych ludzi i rozwijaniu swoich pasji ! Od czego zacząć?

POCZYTAJ NA ŚWIEŻYM POWIETRZU  

  Na początek odłóż telefon , laptopa i pilot od telewizora, wyłącz wszystko,  weź najciekawszą książkę ze swojej półki, nawet taką która przyciągnęła cię tylko okładką, zrób swój ulubiony koktajl,  wyjdź na taras, rozłóż koć na trawce i zacznij czytać nawet osoba która nie przepada za czytaniem może się zdziwić że jest to naprawdę przyjemne .



 CHCESZ PIĘKNĄ FIGURĘ, POĆWICZ
Jeśli nie książka, przypominasz sobie że zawsze chciałaś mieć figurę jak dziewczyny ze zdjęć, wysportowane i ładne...czego nie ? Wszystko da się zrobić, ale trzeba mieć do tego dużo chęci i cierpliwości co w tym jest bardzo ważne. Poszukaj najciekawszych ćwiczeń, które będą dawać taki efekt jaki chcesz osiągnąć i co? zacznij ćwiczyć. Nie potrzebujesz dużo wystarczy duża butelka wody i coś na czym Ci będzie wygodnie ćwiczyć i gotowe.


 SPĘDZAJ CZAS NA ŚWIEŻYM POWIETRZU
Jeśli za oknem masz piękną pogodę to czego masz ćwiczyć w domu, wyjdź na spacer, pobiegaj, pojeździj na rolkach, zwołaj przyjaciół i pojeździjcie gdzieś rowerami, szukaj nowych miejsc bo taka pogoda może się skończyć.



POZNAWAJ NOWE MIEJSCA 
 Żeby nie nudziło Ci się ciągłe przebywanie w tym samym mieście, pojedź gdzieś gdzie nie byłaś lub gdzie byłaś z rodzicami, tym razem pojedź sama z przyjaciółmi zobaczysz że ten wyjazd da Ci masę pięknych wspomnień


PRZEZNACZ CZĘŚĆ CZASU NA SWOJE PASJE
Nie można w wakacje zapominać o swoich pasjach, rzeczach dzięki którym jesteś szczęśliwa i co sprawia Ci radość. Lubisz rysować? przeznacz część czasu na tworzenie rysunków, znajdź jakąś piękną łąkę gdzie może akurat natchnie Cię  do tworzenia kolejnych dzieł. A może wolisz fotografie? to jest to, wyjdź z domu poszukaj miejsc które będą odpowiednie i będą kolejnym pięknym zdjęciem twojego autorstwa. Rozwijaj swoją wiedze szukaj czegoś co zachwyci Ciebie i innych. Możesz mieć wiele pasji jak na przykład pasja do mody, spróbuj coś uszyć, stworzyć własną kreacje albo szukaj nowych połączeń z ciuchów które znalazły się w twojej szafie. Jeśli twoja pasja to śpiew, też staraj się rozwijać ją. a jak ?  poszukaj jakichś stron na internecie dzięki którym możesz pośpiewać, jakieś karaoke, i śpiewaj w każdej chwili w aucie w domu nawet w ogrodzie jeśli lubisz to robić, to nigdy nie przestawaj







Zapraszam na instagrama, zostawiajcie swoje nazwy, jeśli zaobserwujesz, ja zrobię to samo :D



62 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe rady:) Idealne dla mnie, bo aktualnie nie mam co robić.
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
      sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
      kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
      Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
      1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
      melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
      dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
      saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
      kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
      penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
      dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
      minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
      buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
      Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
      sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
      Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
      berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
      hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
      seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

      Usuń
  2. Ja wakacje postanowilam poswiecic na zmiane swojej sylwetki,jak narazie mi sie udaje :)

    Dopiero zaczynam,zapraszm
    Sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Postanowiłam sobie, że na tych wakacjach większość czasu przeznaczę na moje pasje :) Zabieram się za ćwiczenie, ale niestety lenistwo wygrywa :( Mam nadzieję, że przynajmniej ten ostatni miesiąc wakacji będzie lepszy :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozytywny i przyjemny temat.:)
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne pomysły! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobre pomysły, wiele z nich z pewnością zastosuję u siebie ;)
    WYGRAJ PROMOCJE TWOJEGO BLOGA NA MIESIĄC ♥
    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie z tych rzeczy w zasadzie robię :D Śliczny ten kombinezon :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna notka, a zdjęcia jeszcze lepsze c; mam ten sam kombinezon, tylko z długimi nogawkami :)
    W wolnej chwili zapraszam :
    http://lovesweetstranger.blogspot.com
    Instagram: https://www.instagram.com/asiap2000/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzoc iekawy wpis!
    Ja w wakcje (poza pracą) stawiam przede wszystkim na podróże i naukę języków. poza tym nadrabiam zaległości książkowe i towarzyskie.
    Zapraszam,
    Hardkorowo Normalna

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe pomysły. Też jestem zdania, że warto w wakacje, gdy mamy dużo czasu rowzijać swoje pasje :).


    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post! Ja cały czas siedzę w domu i oglądam telewizję. Dopiero wieczorami wychodzę- jest chłodniej ;) W sierpniu prawdopodobnie wybieram się nad morze ♥
    Zapraszam do siebie- talikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czytać książki na świeżym powietrzu. ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia ♥
    Bardzo lubie czytać na świeżym powietrzu :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też uwielbiam czytać na świeżym powietrzu :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo trafne pomysły :) Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobrze to opisujesz i się z Tobą zgadzam. W wakacje mamy dużo czasu i powinniśmy go poświęcić na samorozwój :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/07/francuska-glinka-czerwona_28.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny post! <3 Ja stosuje Twoje wszystkie rady, ale gorzej jak książki się skończą ;c

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydatne pomysły. Ja w te wakacje skupiam się wyłącznie na rozwijaniu pasji ^^ Świetne zdjęcia! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjecia ;) pozdrawiam i zapraszam http://gebalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Niby nie mówisz nic super odkrywczego, ale ważne by pamiętać o takich rzeczach :) Zwłaszcza o ćwiczeniach, myślę że wakacje to idealny czas do aktywności

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo lubie czytac w wakacje i nadrabiac zaleglosci filmowe;) poza tym moim zdaniem najlepiej siedziec na swiezym powietrzu lub spotykac sie z znajomymi;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się, że wakacje są przede wszystkim od spędzania czasu na świeżym powietrzu oraz poznawaniu nowych osób :) Ja do tego lubię też od czasu do czasu spędzić noc na robieniu filmowych lub serialowych maratonów

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. great post :)
    have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne posty piszesz :) Niby rzeczy oczywiste, ale trudno czasem na nie wpaść gdy siedzi się godzinami przy komputerze :) Lato to idealny czas na robienie różnego rodzaju pikników <3 Można sobie zjeść, poćwiczyć jogę a przy tym dobrze się bawić :)

    Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. ja większość czasu w domu, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia :D
    Najczęściej to przesiaduje w domu :D
    Ale w końcu trzeba wyjść gdzieś :D

    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ostatnio często siedzę w domu i zdycham z nudów, ale jutro mam zamiar gdzieś się ruszyć! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. czytanie na swiezym powietrzu to jest to:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia, świetne pomysły :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Generalnie wszystko sprowadza się do czytania! :)

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. That's fine!!!

    Have a nice week end!
    Photographer Gil Zetbase
    http://www.gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawe pomysły :) Ja w wakacje uwielbiam spędzać czas na świeżym powietrzu. Często przy tym towarzyszy mi aparat, którym uwieczniam wspaniałe chwile. Przy tym właśnie rozwijam się, ponieważ fotografia to moja pasja! Świetny post, robiłam kiedyś podobny, śliczne zdjęcia :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. rady godne polecenia;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Praktycznie całe wakacje (o ile jest pogoda) czytam książki na świeżym powietrzu. O tak, zgadzam się, że jest to wyjątkowo przyjemne. Dobry odpoczynek od całej technologii. :) Świetne zdjęcia. Poznanie nowych miejsc także mam już odhaczone. :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialny post! Uwielbiam spędzać czas na świeżym powietrzu! Zapraszam do mn :) http://julladde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne porady, na pewno część z nich wykorzystamy :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatek >klik<

    OdpowiedzUsuń
  38. Porady świetne, warto z nich skorzystać :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja ciągle czytam książki na świeżym powietrzu, moja ciocia ma taras, więc tam spędzam każdą wolną chwilę, a że mieszka na ostatnim piętrze w "apartamencie" to jest on duży i można robić tam sporo rzeczy ♥
    Świetne pomysły i zdjęcia!
    Mój Instagram: @zuk_wiktoria
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne porady ;) Na pewno skorzystam !
    instagram - xkroljulianx
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo nie lubię marnować czasu kiedy jest piękna pogoda, a zwłaszcza siedzieć w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  43. 1 punkt zalicza się jak najbardziej dla mnie - typowej książkoholiczki - świeże powietrze, herbatka i książka z ładna pogodą to coś dla mnie! :D

    Buziaki♥ Zyciedlapasji klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  44. Kocham popołudnie z książką :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  45. Super pomysły, ja na tych wakacjach cos za często leniuchuje;)

    Zapraszam do mnie, odpowiadam na obserwacje!
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne pomysły!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  47. Hello dear,
    great pictures!
    I'm following you,now it's your turn
    >> maya is back <<

    OdpowiedzUsuń
  48. Podzieliłaś się z nami bardzo ciekawymi radami! Zgodzę się z tym co napisałaś na początku. Całe wakacje należy wykorzystać aktywnie, ponieważ podczas roku szkolnego nikt nie ma na nic czasu :)
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ładnie tu u Ciebie :)

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://youngmotherwrites.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Żałuję, że nie mam ogródka, czy blisko jakiegoś własnego miejsca, gdzie mogabym w spokoju poczytać na kocyku :) A reszta uwag i porad jak najbardziej trafne, trzeba poznawać, rozwijać się i poświecać czas na to, co lubimy robić. Trzeba po prostu czerpać z wakacji garściami :) Pozdrawiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Do wszystkich punktów się stosuję :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ćwiczenia to najlepszy sposób na zabicie nudy :D
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak ja bym chciała mieć ogród lub taras żeby sobie tak wyjść w ciepły dzień i chociaż się opalać. Taki minus mieszkania w kamienicy gdzie nawet balkonu nie ma :/

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. świetny post! lubię takie optymistyczne teksty :)
    a Ty... wyglądasz pięknie! tak dziewczęco i promiennie! super!

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.