12.07.2016

Wakacyjna Rutyna?


Kolejny poranek, kolejna kawa z mlekiem i kolejne wyjście z domu. Jak to jest że w wakacje człowiek, a zwłaszcza ja, ta która uwielbia spać i ciężko jej sie wstaje do szkoły, teraz potrafi spać jedynie do 7:00- 8:00 . Wakacje czy tylko ja tak szczerze ich nie czuje? Ciężko wstać ze swojego ulubionego miejsca, ale nikt nie lubi siedzieć cały dzień w domu na nic nie robieniu. Oczywiście inne osoby uwielbiają oglądać filmy, mają swoje ulubione seriale, a ja tak nie potrafię bo po 10 minutach oglądany serial zaczyna mnie nudzić i nie wytrzymuje do końca, wiec nie ma sensu oglądać,a to co nigdy nie powinno mi się znudzić to na pewno jazda na rowerze. Nigdy nie pogardzie spędzenia czasu na świeżym powietrzu w gronie najlepszych osób, dzięki którym czujemy się najlepiej. Bo czego chcieć więcej? Korzystajcie z każdej wolnej chwili na świeżym powietrzu, nie marudźcie, że nie macie co robić, zorganizujcie ognisko i zaproście najbliższe osoby,  albo zaproponuj wyjazd do innego miasta. Wszystko da się zrobić jeśli będziecie mieli chęci i życzę wam tego!
Miłych wakacji !








70 komentarzy:

  1. ja niestety wakacji nie mam . Ale powinnam w sierpniu dostać urlop <3
    i nie zamierzam marudzić chociaż bym miała nic nie robić ;p
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/07/cubus-new-yorker-totalna-wyprzedaz.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
      sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
      kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
      Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
      1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
      melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
      dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
      saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
      kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
      penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
      dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
      minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
      buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
      Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
      sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
      Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
      berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
      hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
      seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

      Usuń
  2. Ja też wakacji nie czuje chociaż już wyjechałam na morze. Poczujemy je wtedy, gdy się skończą... :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku praktycznie od pierwszego dnia wakacji narzekam, że nic nie robię, jednocześnie nic z tym nie robiąc ^^ Ale za to jak mi będzie brakowało tego narzekania, kiedy już będę zmuszona wrócić do rzeczywistości :(

    OdpowiedzUsuń
  4. oh zazdroszczę Ci tych wakacji, ja już ich nie mam:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Mnie też dopada taka wakacyjna rutyna, ale na szczęście za 10 dni jadę na 2-tygodniowy kurs językowy, pełen wycieczek i zwiedzania fajnych miejsc, więc mam nadzieję, że wówczas mój nastrój będzie o wiele lepszy ;)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam: www.moroszkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tak samo.. Post jest świetny, tak samo jak i Twoj cały blog . Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    https://zuzik-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice blog! keep up a good work:)

    http://www.spaventaremoda.com/2016/07/summertime-madness.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam problemy ze wstawaniem do szkoły a teraz budzę się 6-8 ;/ Tez słabo czuje te wakacje no ale jak mam poczuć skoro lada dzień zaczynam pracę :) Fajny post i ładne zdjęcia.
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. co prawda ja wakacji już nie mam, ale miała podobnie jak ty ;p i też wstawałam zawsze rano.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy blog :)
    Zgadzam się z Tobą w 100% ja również nudzę się w domu i kiedy tylko mogę wychodzę na dwór ze znajomymi czy jeżdżę na rowerze , wtedy dopiero czuję ,że są wakacje :D
    Pozdrawiam :)
    https://klaudiaa0818.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie jak na razie wkradła się wakacyjna rutyna, ale staram się ją wygonić:)
    urocze spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie super spodenki! Zdradzisz skąd?
    http://photos-are-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam cały czas prace więc mi rutyna nie jest groźna :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też tak mam, do szkoły nie chce się wstawać, a jak jest wolne to szybko się budzę ;) świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  15. Rutyna mi nie groźna, pracuję całe lato ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja dzisiaj obudziłam się o 6 i nie mogłam zasnąć jak bym szła do szkoły spała bym do 10
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie odczuwam w ogóle tych wakacji, mijają mi bardzo wolno, haha!
    Budzę się bardzo wcześnie do szkoły, jednak w wakacje odsypiam te miliony godzin przez które musiałam wcześniej wstać :D
    Rutyna niestraszna ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia, chęci do zrobienia czegoś są, lecz niekoniecznie się chce haha ;)


    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. No niestety z tym spaniem jest jak piszesz;/
    No każdy z nas lubi coś innego. Świetne zdjęcia;)

    Pozdrawiam
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. często gdy miałam wolne popadałam w rutyne, teraz gdy pracuje wiem ze mogłam wczesniej tyle zrobic a nie korzystałam ;/ http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam tak samo jak ty, zw w czasie szkoły chciałam spać do 11 a teraz najdłużej śpię do 7 haha
    Narazie siedzę w domu i wychodzę czasami na spacery
    Sliczne zdjęcia
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam dokładnie tak samo jak Ty: nie lubię siedzieć zbyt długo przed ekranem i najlepiej jak najwięcej czasu spędziłabym na świeżym powietrzu, ale niestety pogoda często mi to uniemożliwia :/

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze wolę siedzieć na dworzu niż w domu, szczególnie latem :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki najnowszym poście, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojj u mnie dzień zaczyna się dopiero od 10. Ale to chyba dlatego, że wykorzystuję czas maksymalnie i często kładę się późno spać. Również uwielbiam czas na świeżym powietrzu! :)
    beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz rację, w wakacje wpada się czasem w takie lenistwo i niby ma się na wszystko czas, a nie chce się ruszyć z przed komputera i zrobić czegoś co się kocha, w moim przypadku, np. czytać książki. Na szczęści to mija- takie lenistwo ;)
    Ładne zdjęcia i super post :D
    Pozdrawiam Tris *.* z http://hopebravestory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Taaa... Lenistwo w wakacje... Typowe... U mnie jest to samo :/. Tylko ostatnio jest u mnie znacznie gorzej, bo pomimo że mam wakacje nie mogę robić tego, co kocham :'(.

    Zapraszam do siebie: http://zumennople.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ja mam tyle załatwiania w te wakacje, że już szczerze mam ich dość :D praktycznie codziennie o 6 pobudka i gdzieś jadę :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow strasznie wcześnie wstajesz XD ja dopiero funkcjonuję po 11 - 12 XD


    zapraszam do siebie ;)

    yaaslittlegirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Póki co rutyna mnie nie dopadła, choć pewnie koło połowy sierpnia będę już strasznie zblazowana :)
    Pozdrawiam :* scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie podczas wakacji męczy bardzo te całe lenistwo. Bardzo wcześnie wstajesz :D
    Dzięki za odwiedziny! ♥
    Zapraszam do mnie: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  31. You look so cute !
    I'm a new follower !
    Hope you can check my blog and if you like it maybe follow me too :)
    Xoxo,

    www.atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety, ale też nie czuję jakoś wakacji. Może przez pogodę? Kto wie:)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja zazwyczaj śpie do 8-9, a w roku szkolnym bym s;pała do 11. Dlaczego tak jest?! ładne zdjęcia :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne zdjęcia! Zgadzam się z Tobą, że w wakacje wszystko można zrobić tylko trzeba mieć chęci :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja myślę, że to w dużej mierze ma wpływ pogoda...

    OdpowiedzUsuń
  36. ja tam lubię leżeć oglądać seriale cały dzień :D ale wiadomo, nie codziennie ;)

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  37. Martwi mnie fakt, ze ciagle pada i nie moge realizowac planow..

    obserwuje:) http://typical-teengirl.blogspot.com/2016/07/wakacje.html zapraszam do przeczytania postu na temat wakacji i sposobu na nude:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja lubię oglądać filmy tym bardziej, że pogoda nie dopisuje i ciągle pada :/ Śliczne zdjęcia :)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładne zdjęcia!
    Ja staram się każdego dnia robić coś innego, a także pożytecznego :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja w wakacje właśnie najbardziej lubię siedzieć w ogrodzie i czytać książki/oglądać seriale. W końcu można nadrobić wszystkie zaległości. :)
    Pozdrawiam,
    GeekBooks

    OdpowiedzUsuń
  41. Na Twoich zdjęciach świeci słońce :D!

    CHCE SIĘ ŻYĆ
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  42. Też najlepiej lubię spędzać czas poza domem, z przyjaciółmi. Ale czasami potrzebny jest ten typowy ''lazy day'', czyli po prostu leżenie w łóżku i oglądanie tv lub czytanie książki :D

    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja niestety narzekam na BRAK wolnego czasu, tak bardzo by mi się przydal :<
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja mam wakacje, ale zaczęłam drugą szkołę ponieważ chodzę na prawo jazdy !
    Na szczęście jutro wyjeżdżam nad morze to trochę w końcu odpocznę !
    Pozdrawiam :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj, chciałabym mieć taką możliwość spania chociaż do 8! Na takie rarytasy mogę pozwolić sobie tylko w weekenedy i to też nie zawsze! :<

    A o zaległościach w ksiażkach czy serialach to już nie wspomnę, po pracy jestem tak padnięta, że szok :D Także ciesz się, że masz jeszcze te wakacje i możesz robić co Ci się podoba, potem już tak nie będzie :D (ah ja optymistka :D )

    OdpowiedzUsuń
  46. Na szczęście u nie wakacje, i na razie staram się nimi cieszyć najbardziej jak mogę, bo szkoła znowu zbliża się wielkimi krokami! Piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Przyszła teraz moja kolej na komentowanie blogów. Szczerze jesteś już chyba 3 osobą z blogów która piszę, że nie czuję wakacji. Masakra...
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawy blog!
    Zapraszam do mnie
    http://perfectoutfitfortoday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne zdjęcia!♥

    http://mary-em.blogspot.com/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo podobają mi się Twoje szorty ze zdjęcia.

    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  52. Taaak, chęci trzeba mieć żeby coś zdziałać. A mi się nic ni chce ;-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. good post!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  54. też nie lubię za bardzo siedzieć w domu, wolę spędzać czas aktywnie :)
    a bez roweru czuję się jak bez jednej nogi także haha, w poniedziałek wraca koleżanka także mam nadzieję, że wybierzemy się na jakąś dłuższą wycieczkę :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne zdjęcia!
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie lubię, kiedy pada i nie mogę wyjść z domu ;/ Czuję się wtedy jak więzień ;/



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  57. Widzę, że nie tylko ja wstaje tak wcześnie w wakacje ;/
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. No w czasie szkoły to też mi się ciężko wstaje, co innego w wakacje :D
    Śliczne zdjęcia :D
    Udanych wakacji:)
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Dokładnie, dobrze jest jak najlepiej wykorzystać wakacje! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo lubię spędzanie czasu na świeżym powietrzu ze znajomymi, szczególnie aktywnie, ale nie zawsze mi się udaje ;) Kiedy pogoda lub humor mi nie dopisuje, ja akurat lubię usiąść sobie z czymś słodkim i obejrzeć film, czy serial, ale każdy lubi co innego :D Śpiochem jestem nadal i wcześniej wstaje tylko wtedy, kiedy na drugi dzień mam coś zaplanowanego z rana, pozdrawiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. świetne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja również tych wakacji nie czuję :/
    Świetne zdjęcia!

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Niestety trudno jest zorganizować ognisko, kiedy mieszka się w mieście... Albo wyjeżdżać do innych miast mając 14 lat :P Też nie czuję tych wakacji.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Moje wakacje zaczęły się super. Niestety w ostatnim czasie coś się zepsuło... Mam nadzieję że niedługo to się poprawi :)
    http://brillantirose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja też nie czuję wakacji, ale za to nie mam problemu z codziennym wstawaniem. O 8 jestem już na nogach :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja jak na razie całkiem aktywnie spędzam wakacje, chociaż też ich nie czuję specjalnie ;c
    sleep0walking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetny post! Ale ja za to jestem totalnym przeciwieństwem :D
    Zapraszam do mnie! Może coś Ci się spodoba! :) http://pacholczakphotography.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja mam w drugą stronę, zawsze wstawałam wcześnie, a teraz sypiam do 12 i nie umiem zwlec się z łóżka. Zawsze mam wyrzuty sumienia, bo marnuję w ten sposób i tak za krótkie wakacje...

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.