21.07.2016

INSTAGRAM DLA WSZYSTKICH




Wpadłam niedawno na blog w którym pisano że warto w jakikolwiek sposób zbliżyć sie do innych blogerek. Jest nas tak dużo więc dlaczego by nie trzymać się razem nawet poprzez instagrama. Instagram jest w jakiś sposób też naszym pamiętnikiem ze zdjęciami, na blogu możemy się rozpisać za to na instagramie możemy dzielić się w każdej chwili zdjęciami, gdzie się znajdujemy lub co zobaczyliśmy. Dla mnie jest to jedna z dwóch ważnych stron z których trudno byłoby się rozstać nie wiem jak wam. Dlatego nie tylko do blogerek ale dla tych osób którym spodoba sie instagram--> zapraszam do obserwowania, a ja postaram się również zaobserwować, ale bardzo ważne, proszę o podawanie swojej nazwy w komentarzu a ja na pewno się odwdzięczę.
 Dlaczego postawiłam na taki temat tutaj, miedzy innymi dlatego że, Blogosfera coraz bardziej się rozwija, Poznajemy nowe blogi nowe osoby, spotykamy się z różnymi blogami, które rozwijają sie na swój własny sposób. Tak samo można powiedzieć o innych stronach, gdzie dzielimy się z innymi ludźmi naszymi przeżyciami i zdarzeniami stąd właśnie cały pomysł na taki post.

                                           ---->             MÓJ INSTAGRAM 




82 komentarze:

  1. ja uwielbiam wrzucać na insta fotki z moich wyczekiwać
    Wpadnij w wolnej chwili na BlondBlog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
      sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
      kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
      Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
      1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
      melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
      dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
      saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
      kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
      penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
      dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
      minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
      buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
      Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
      sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
      Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
      berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
      hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
      seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

      Usuń
  2. Ładnego masz instagrama.;) Zazdroszczę włosów, są cudowne... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością będę zaglądała na Twojego instagrama :) Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią zaobserwuje twojego instagrama :)

    ulciiakblog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda. Blogosfera się poszerza niesamowicie szybko!

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię siedzieć na instagramie :D a potem przeglądać co dodałam dawno temu :) taki foto-pamiętnik :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię instagrama. Jest to jedna z moich ulubionych aplikacji na telefonie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! Ja osobiście jestem uzależniona od instagramna i ciągle wrzucam nowe fotki :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie - are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to od instagrama jestem prawie uzależniona xd
    ps: masz śliczne włosy, zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety nigdy nie mam co dodać na instagrama, bo nie lubię jak każde zdjęcie wygląda inaczej i nie pasują do siebie. Ale podobają mi się niektóre instagramy w postaci pamiętnika:)

    Zapraszam KLIK<3

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jestem bardzo przywiązana do swojego bloga :) Świetnie wygladasz :)
    Moze wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obsrwację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak, blogosfera coraz bardziej się rozwija i kurczę, mega mnie to cieszy! Ja instagrama nie posiadam, jakoś średnio jestem pewna do takich stron, ale łączenie się z innymi blogerkami - dla mnie genialne! Świetne zdjęcia. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie Instagram jest ulubionym social media :) Chociaz lubie tez Snapchata i Twittera :) Ładnie wyglądasz!

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. Wpadnę ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam instagrama:)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/07/jak-aktywnie-spedzic-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  18. już wchodzę na twojego insta ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  19. wpadam do Ciebie na insta i obserwuję!
    Masz racje dlaczego nie trzymamy się razem

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak samo nie wyobrażam sobie nie wchodzić na bloga czy instagrama. Chyba jestem już od nich uzależniona, a raczej na pewno, bo spędzam tam każdą wolną chwilę :) instagram mnie bardzo inspiruje a blog jest miejscem gdzie mogę inspiracją dzielić sie z innymi :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Coraz częściej myślę o jego założeniu :) www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł! ;) Masz piękne włosy ;)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz bardzo ładne włosy ;)
    Zapraszam do siebie : http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam instagrama ale za bardzo nie używam :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem jak najbardziej za! Kocham instagrama :)
    Obserwuję jako lucky.2121

    Pozdrawiam xoxo
    http://lucky-veronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Instagram to moja ulubiona aplikacja zaraz po snapchacie! Na instagramie jestem codziennie i uwielbiam serduszkowac zdjecia <3 Sama bardzo rzadko cos dodaje jakos zdecydowanie bardziej lubie ogladac czyjes inne zdjecia :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapraszam do mnie!! Świetny pomysł ;)
    ig: afro_polka
    https://afropolkaagain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Napewno zaobserwuję :)

    Mój ig: brylantova3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. To prawda, Instagram to sposób zapisywania swoich wspomnień za pomocą zdjęć, a blog to interpretacja Naszych myśli poprzez napisanie tego ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog i bardzo ładne zdjecia. strasznie podoba mi się twoja uroda:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciastecko już obserwuje :D. Świetny pomysł.

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam instagrama :)
    Zaobserwowałam Cię tam jako paulanblog :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja się już uzależniłam trochę od instagrama :P obserwuję cię jako: caluski121 :) śliczne włoski Kochana :*
    Panna K

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne zdjęcia i świetny pomysł z IG :)
    Obserwuję jako: ggabryyelle ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajny post, świetna myśl żeby trzymać się z innymi blogerkami

    https://wooho11.blogspot.com - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię Instagrama, fajna forma poznawania nowych ludzi :) Ładne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz piękne włosy ;) Zajrzałam właśnie na twojego instragrama, ale lubię obserwować wyłącznie te konta, które ograniczają liczbę selfie i które kuszą kreatywnością, popracuj nad urozmaiceniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjęcia!

    Obserwuję ;3
    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne zdjęcia!:) Mój IG jest połączony z blogiem :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny post!
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny blog :)
    Obserwuje ♥
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Podzielam twoje zdanie, masz wspaniałe zdjęcia :) aczkolwiek mój instagram to tylko zwykły fanpage ;D
    Pozdrawiam

    (za wszystkie obserwacje się z chęcią odwdzięczam♥)
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdecydowanie popieram to co napisałaś, instagram to świetna forma prowadzenia tak zwanego pamiętnika. Częściej wrzuca się tam zdjęcia a nie ukrywam, że tam moja aktywność jest znacznie większa. Masz piękne włosy.
    Właśnie dodałam Cię na instagram.
    Pozdrawiam i obserwuję bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne zdjęcia! Uwielbiam instagram!
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a ja na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale masz świetnego ig! :D Ja w sumie też mam, ale nie ma tam zdjęć, bo ciągle zaczynam "od nowa" bo chcę takiego ładnego, minimalistycznego.. Ale mi nie wychodzi XDD

    Buziaki xx♥ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  48. Pięknie masz zrobione włosy.
    Również prowadzę instagram @kammage12
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Masz piękne włosy! Ja nie przesiaduje zbyt wiele na instagramie.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Sama spędzam masę czasu na instagramie :d jednym słowem lubię ;d
    @netia223 wpadnę do Cb jak bd na tel :D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*odwdzięczam sie za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  51. Na instagrama zdjecia dodaje rzadko bo raz albo dwa na miesiac ale za to bardzo lubie przeglądać konta innych :)
    Zaobserwowałam już jako :m4rcik https://www.instagram.com/m4rcik/
    Zapraszam również na mojego bloga :) K L I K

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam instagrama :)
    Ładne zdjęcia!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Instagram jest jedną z moich ulubionych aplikacji :)

    Factory-Books

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne zdjęcia, zazdroszczę włosów <3

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Odkąd wstawiłam swoje pierwsze zdjęcie jestem mega zadowolona z Insta :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz cudowne włosy! A taka_marianna obserwuje Ci już na instagramie :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    marianna-pisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie mam jeszcze instagrama, ale może kiedyś założę :).
    Śliczne zdjęcia :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo lubię przeglądać instagrama tak samo jak lubię dodawać tam zdjęcia! :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam instagrama, sama uwielbiam wrzucać tam zdjęcia :)
    Zapraszam - martynaxs!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja nie lubię jakoś wstawiać zdjęć ze swojego życia, a raczej bardziej art zdjęcia, dlatego zbytnio nie jestem aktywna na instagramie :/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Sama myślę o założeniu sobie konta na instagramie, które byłoby w jakiś sposób połączone z moim blogiem.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetne zdjęcia! Chętnię zajrzę na twojego instagrama :)
    instagram: asiap2000
    blog: http://lovesweetstranger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja uwielbiam insta, jest super i uzależnia bo oglądam tam zdjęcia co chwile :P mój to - vanillia96 :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo fajny pomysł z tym "zliżaniem się" :) Z chęcią wpadnę na twój profil również na instagramie, bo wchodzę tam codziennie, także będę na bieżąco, pozdrawiam! :)

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. I zaczynam też obserwować blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Sama osobiście uwielbiam ig i jest tam dość często,dlatego bardzo chętnie odwiedzę Twój profil ;) Zapraszam też to mnie http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja uwielbiam Instagrama dla mnie jest to dodawanie zdjęć w formie pamiętnika, po części zastępuje album! <3
    Zapraszam Cię też na mojego ig- caroliv
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja rzadko korzystam z Instagrama :D Nie ciągnie mnie :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  69. Masz piękne włosy ;) Czekam na kolejne posty ;)

    Zapraszam do mnie ;) milosczycieszkola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Super pomysł ! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  71. Też bardzo lubię instagrama i szkoda by było gdyby trzeba było się z nim rozstać :3
    Jakbyś była zainteresowana to moja nazwa to sleep0walking ;3
    sleep0walking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Instagram jest fajną sprawą, oczywiście, o ile korzysta się z niego z umiarem :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja teraz się uzależniam od insta, polubiłam go bardzo :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  74. Instagram jest jedną z moich ulubionych stron internetowych . ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  75. ciekawy post :) uwielbiam dodawac zdj na instagrama,to taki pamietnik tylko ze z samymi zdjeciami

    Dopiero zaczynam,zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.