29.06.2016

ALBANIA 2016



Hej kochani, moje wakacje zaczęły się dość nietypowo bo już dwa tygodnie wcześniej, a dlaczego? Nadarzyła się okazja, czyli wyjazd do innego kraju co dla mnie było wielkim marzeniem i jednocześnie się bałam bo idzie też z tym lot samolotem. Mój strach spowodowany był tym że nigdy nie leciałam samolotem i nie wiedziałam jak to będzie. Mój cel który miałam osiągnąć była Albania, pewnie każdy sobie teraz myśli gdzie ona jest, ja sama tak zrobiłam i powiem wam że jest to jest bardzo mały kraj, ale wiele rzeczy można tam zobaczyć. Przez 8 dni mieszkałam w mieście durres, było niesamowicie  i blisko do plaży.  Poniżej zobaczycie zdjęcia które udało mi się zrobić. Będąc w innym kraju czułam się dosyć dziwnie, bo chociaż ludzie nie są jacyś inni, ale przerażało mnie to że mówią w innym języku(tak dziwne, ale to najbardziej mnie przerażało) czułam się między nimi obco, ale już po dwóch dniach starałam się do tego przyzwyczajać więc było coraz lepiej. Na pewno jest to dla nas dobry sposób by poduczyć się języka, bo  ludzie stamtąd  szybko uczy się  języków obcych nawet naszego polskiego. Co zauważyłam gdy w sklepie potrafili powiedzieć nam  "Dzień dobry" co było dla mnie wielkim zaskoczeniem . Nadal nie mogę uwierzyć że byłam gdzieś tak daleko . Cały ten wyjazd był czymś innym dla mnie, można powiedzieć że oderwał mnie od rzeczywistości i jest to na pewno na plus




























39 komentarzy:

  1. na pewno wspaniałe przeżycie ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
      sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
      kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
      Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
      1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
      melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
      dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
      saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
      kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
      penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
      dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
      minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
      buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
      Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
      sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
      Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
      berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
      hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
      seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia :) Obserwuje i dziękuje za to samo :*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej zazdroszczę Ci wyjazdu:D Ja nigdy bym nie wsiadła do samolotu!:)
    Bardzo ładne fotki :D Mam nadzieję że wyjazd udany :D
    Zapraszam :D
    Blog-Klik
    Odwdzięczam się za każda obserwacje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że miałaś okazję wybrać się gdzieś dalej i poznać nowy kraj. Świetne zdjęcia. Poza tym masz super bloga ;)
    Pozdrawiam i zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdro :D
    Śliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:D
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Albania brzmi interesująco :) To musiała być ciekawa wycieczka i wspaniałe przeżycia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia i widoki :)


    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym:
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. o jaaa, ale zazdroszczę!
    pozdrawiam serdecznie :)
    aladejewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ci zazdroszczę. Nigdy nie byłam w tamtym kraju, szkoda bo po zdjęciach widać ze tam jest naprawdę bardzo pięknie.
    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jeszcze nie leciałam samolotem ;) na razie odkładam na porządne wakacje bo na razie byłam tylko w Niemczech i Czechach :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie tam jest ♥ Zazdroszczę wakacji :(
    Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego pobytu w tym miejscu :*

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nigdzie nie wyjeżdżam w tym roku, bo się przeprowadzam. PS: kocham loty samolotem, zazdroszczę :*
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. 3 lata temu miałam okazję pojechać do Albanii, jednak niestety, musiałam zrezygnować ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. oj chętnie bym odwiedziła Albanie ;-)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia<3
    Nigdy nie byłam w Albanii, może kiedyś ją odwiedzę :D
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jak pięknie :) widzę, że wakacje jak najbardziej będzie można zaliczyć do udanych ;3 moze wspolna obserwacja?

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę ;) Z chęcią wybrałabym się znów za granicę, ale w tym roku wakacje spędzam w naszym kraju :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne zdjęcia, z chęcią bym się wybrała na takie wakacje
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę wypadu do Albanii! Piękne zdjęcia :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie ci zazdroszczę, śliczne zdjęcia, ja też boję się latać samolotem pomimo tego, że niestety nigdy nie byłam jeszcze za granicą:(
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już i czekam na uczciwy rewanż z twojej strony ;)
    Mai blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Jej jakie zazdro. Zawsze od dziecka chciałam pojechać w tę stronę- do grecji, albani, czarnogóry. Na razie byłam tylko w bułgarii, ale do albani w przyszłości pojadę na pewno :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne zdjęcia ♥
    Marzy mi się wyjazd w takie piękne miejsce ♥
    pytałaś o obserwację, ja już i czekam na rewanż♥
    ulciiakblog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  24. Będziesz miała fajne wspomnienia zdjęcia bajeczne :)
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Taki wyjazd do Albanii musiał być niesamowitą przygodą. Piękne widoki! :) Ja jeszcze nie leciałam samolotem, jednak bardzo bym chciała! Super post :))
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę lotu samolotem. Śliczne zdjęcia x

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna wycieczka. Całkiem nietypowe miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne widoki :)

    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Woo zdjęcia są świetne ^^ Fajnie jest w sumie mieć takie przedłużone wakacje ;D
    sleep0walking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia, bardzo zazdroszczę Ci takiej wycieczki. Ekstra sprawa, zawsze marzyło mi się podróżowanie po świecie i kto wie, może w końcu uda mi się spełnić swoje marzenia! Mam sporo miejsc, które pragnę odwiedzić i jakoś to spełnie! :) Będe do Ciebie wpadać.


    Czy mogłabym prosić o klik w link soufeel u mnei na blogu? Dziękuje z góry!

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.