05.05.2016

NIE NA TEMAT




Jak ten czas szybko leci i już mamy Maj, a co razem z nim? Razem z nim zbliżamy się do naszych upragnionych wakacji. przecież to już za dwa miesiące. Dalej nie mogę w to uwierzyć ,że już za mną prawie pierwsza klasa w szkole średniej i tak nadal tego nie czuje. Pogoda nie bardzo dopisuje, nie ma gdzie wyjść, a jak już  troszkę słońca się pojawi to niestety nie na długo . Tak, czyli cały tydzień jest spędzony w moim pokoju z herbatką, bo  nic innego mi nie pozostało. Mając tyle planów w mojej głowie, raczej nie zdołam tego wszystkiego zorganizować. Najważniejsze jest żebym postarała się więcej czasu poświęcać blogowi, wiem że ostatnio strasznie go zaniedbuje , a jak chce już coś napisać mam jakoś blokadę i moje pisanie nie ma sensu, a dzięki  pogodzie nie ma mowy o wychodzeniu z domu i po prostu wszystko się sypie.Miałam również przez ten tydzień jakoś się zmobilizować do zorganizowania wszystkiego zaczynając od nauki kończąc na blogowaniu, czyli to co jest dla mnie najważniejsze, dlatego mam jeszcze te cztery dni . Mimo pogody muszę je jakoś wykorzystać ,bo w końcu zwariuje w tym domu. Pierwszy kok zdołałam zrobić, stworzyłam nowy ask na który już możecie wchodzić TUU  i pytać o co tylko chcecie. Tam będe informować o nowych postach i mam nadzieje że będziecie chętnie na niego wchodzić. Widzimy się w następnym poście .




   
Snap: velina10
ASK     !!!

39 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, w takim razie czekam na nowe posty :)
    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
      sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
      kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
      Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
      1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
      melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
      dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
      saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
      kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
      penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
      dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
      minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
      buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
      Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
      sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
      Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
      berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
      hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
      seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

      Usuń
  2. ja miałam na ten tydzień tyle planów a nie zrobiłam nic pożytecznego , jedyne co robiłam to oglądanie serialu . Muszę wszystko nadrobić mam 3 dni jeszcze hahah ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno uda Ci się zrealizować wszystkie plany :) Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też niedawno kończyłam pierwszą klasę, a teraz kończę 3ci rok studiów... leci to strasznie!
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post hun! I like this so much.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  6. czas niestety nie chce przystopować skubany no;p

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie to niestety oznacza koniec wolnego :( Ale może uda mi się jeszcze wybronić i przedłużę swoje 'wakacje' :) Aj, również ciężko u mnie z organizacją.

    OdpowiedzUsuń
  8. czas naprawdę szybko leci, aż trudno w to uwierzyć!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też szybko leci czas:/ Super zdjęcia!
    Pozdrawiam
    Maja z Dark Roseberry 

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia :) Jestem w twoim wieku i mi pierwsza klasa też bardzo szybko zleciała..pamiętam jak był wrzesień, jakby to było wczoraj, a tu proszę po wakacjach druga klasa. Czas zdecydowanie za szybko przemija :(
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    http://aleerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pogoda zapowiada się cudowna!
    Ten czas tak szybko zleciał, ja wakacje zaczynam już za 20 dni <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia :) u mnie natomiast pogoda mega dopisuje, a czasami jest mi już wręcz za gorąco. A co to będzie dopiero jak już będzie lato?
    Czekam na kolejne posty!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia. Fajnie, że stworzyłaś nowego aska :D
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też nie wierzę, że już za chwilę będą wakacje. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. no ten czas tak szybko leci, że za nim się obejrzysz już będziesz miała dzieci :D bardzo fajne zdjęcia i ciekawe przemyślenia ! dużo uśmiechu i aby do wakacji !! :) w wolnych chwilach zapraszam do siebie http://modnemadam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super zdjecia :)
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz bardzo ładne włosy i urokliwą, naturalną buzię. :)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  18. Czas strasznie zawsze leci. Wydaje mi się, jakbym dopiero wczoraj zaczynała gimnazjum, a za niecałe dwa miesiące mam już je kończę ;)
    Kiedy ma się wolne, to człowiekowi jakoś trudno zorganizować czas.
    Masz ładne włosy!
    Pozdrawiam serdecznie
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w realizacji planów w takim razie! :)
    Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post :) też już myślę o wakacjach i uwielbiam maj, więc trzeba w końcu nacieszyć się piękną pogodą ;)

    CHCE SIĘ ŻYĆ
    Seria "pozytywne poranki" na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale ukazana naturalność :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz świetne włosy i ładnie wyregulowane brwi :) U mnie również pogoda nie dopisuje, przez co musiałam przełożyć wiele planów. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia! Już niedługo wakacje...
    Pozdrawiam ciepło :) passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Na szczęście niedługo wakacje :D Super post i śliczne zdjęcia ♥
    Zapraszam na mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. zgadzam się, strasznie szybko leci czas,też nie wierzę że już za mną pierwsza klasa liceum :o
    Ja również chcę zacząć prowadzić regularnie bloga i naukę, miłego dnia:)
    Zapraszam do siebie:)

    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tak samo! Nie mogę uwierzyć, że już za niedługo wakacje. A nie, to u mnie była piękna pogoda, aż żal siedzieć w domu. Wiosna to jednak niesamowita pora roku. :) Fajnie, że założyłaś aska! Taki kontakt z czytelnikami, to dobry pomysł. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post; )
    Zapraszam do mnie http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wakacje, wakacje, wakacje... Ach! Choć z jednej strony się cieszę bo wiadomo luz od skl ale z drugiej całe dnie bd pracować albo się nudzić :/
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  29. ja też nie mogę uwierzyć, że kończę już pierwszą klasę, czas szybko leci :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post, zgodzę się z tobą w 100%
    Śliczne zdjęcia
    Pięknie wyglądasz
    Obserwuje
    Pozdrawiam i powodzenia w dalszym blogowaniu
    Zapraszam także do mnie, bardzo by mi było miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak ja chcę wakacji! :) Baardzo...

    Zaprasza do siebie:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. liceum to jak na razie najlepszy okres w moim życiu, natomiast czuję, że okres studiów będzie jeszcze lepszy. Ja liceum mam już za sobą, właśnie jestem w trakcie pisania matur, ale 12 maja mam już ostatnią więc jeszcze 4 dni do wakacji :) Tylko pogoda mogłaby być lepsza :)
    zapraszam http://katy-closet.blogspot.com/
    katycloset

    OdpowiedzUsuń
  33. pogoda akurat się udała ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Też się cieszę z pięknej pogody:)
    PS: Jesteś bardzo fotogeniczna ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Czas w liceum naprawdę szybko leci, również to zauważyłam!:)
    Cieplutko Cię pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów, a także zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do stałej obserwacji!☼
    Aguuuszka-klik!

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.