09.05.2016

BONGGOOD !

Przychodzę dzisiaj do was z postem na temat firmy banggood KLIK , może niektórzy z was już o niej słyszeli, ale ja postaram się nie co opisać tą firmę. Pierwsze moje wrażenie kiedy weszłam na ich strone..jejku. Jest tam masę rzeczy od przedmiotów do kuchni, ogrodów, pokoju, do ubrań, butów i różnych dodatków.Znajdziecie tam wszystko co potrzebujecie i rzeczy które są przydatne w każdym domu i każdej kobiecie, jak i mężczyźnie. Jestem zachwycona tą firmą, przeglądając znalazłam tam cudowne rzeczy, które od razu przykuły mają uwagę i kto wiem może waszą też . Zachęcam do zapoznania się z tą firmą bo naprawdę warto. Takich rzeczy niestety w Polsce jeszcze nie było, dlatego na pewno będziecie równie zaskoczeni jak ja .Teraz pokaże wam liste życzeń, czyli rzeczy które wpadły mi w oko .



                                                              KLIK  /  KLIK  /  KLIK




                                                                  KLIK  /  KLIK   /   KLIK



                                                              KLIK    /      KLIK     /   KLIK




                                                               KLIK    /      KLIK    /     KLIK

  Podajcie ceny przynajmniej 6 produktów, a  wasze blogi pojawią się w następnym poście, jak również zaobserwuje. Z góry dziękuje .



27 komentarzy:

  1. Kochana kliknęłam w pierwsze 9 linków :)
    Mogłabyś kliknąć również u mnie w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/nowosci-czyli-o-udanym-zamowieniu-z.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rzeczy zaprezentowałaś, trzy pierwsze najbardziej mi się spodobały :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko poklikane :) widzę, że masz Hani :D też ją mam i jest na prawdę w porządku :) mogę liczyć na mały rewanż? http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/04/dresslink-wishlist-moze-tym-razem.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wszystkie rzeczy z tego postu miałam już okazję gdzieś zobaczyć :P co nie zmienia faktu i chętnie bym przygarnęła, np. tą szczotkę! :D
    Zapraszam!
    http://moniicza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, mam chrapkę na tą szczotkę, która prostuje włosy, ale słyszałam już różne opinie na ten temat i troszkę się waham :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy mają :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Same wspaniałości, zwłaszcza sukienka :)
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne rzeczy wybrałaś :)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. po klikane
    8.39
    21.99
    12.58
    19.99
    7.20
    4.98
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne rzeczy : Poklikane :) Ceny:
    19,73
    28,52
    79,19
    73,64
    8,87
    23,73

    Zapraszam do siebie, miło mi będzie jak zaobserwujesz:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą czarną maskę i polecam bardzo! Kliknęłam w linki, ale jestem zbyt leniwa żeby skopiować ceny haha.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikane :)
    I ta maska w końcu przydałoby się zamówić :D
    Super rzeczy ;)
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Supeeer post, chciałabym mieć taką liczbę obs, aby móc pracować z takimi firmami.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście poklikane :)
    73.76 zł
    17.42
    49.92
    23.77
    33.29
    28.57

    be-another-and-yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne rzeczy ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Banggood również do mnie napisał, jednakże wynikły z nim teraz komplikacje kiedy otrzymałam kupon.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sa te rzeczy, asortyment tez mają full wypas i jest w czym wybierac :)
    Naszyjnik - 8.94
    Piórniczek- 23.90
    Czarna Tunika- 39.86
    Sukienka Lace- 87.73
    Kubek obiektyw- 28.72
    Pedzelek- 14.72

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi sie kojarzą ze sławną już stroną aliexpress ._.
    http://photo-ejcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, ta strona naprawdę ma genialny asortyment!
    19.99
    74.99
    3.69
    4.99
    7.20
    4.39

    https://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję współpracy!:)
    Poklikane.
    Cieplutko Cię pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu, a także zapraszam do siebie w wolnej chwili, jednocześnie zachęcając Ciebie do obserwacji!
    Aguuuszka-klik!☼

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję współpracy:D
    65.30 zł
    38.99 zł
    85.83 zł
    49.10 zł
    78.02 zł
    292.68 zł
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  23. poklikałam, o tej stronce jeszcze nie słyszałam :)
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.