25.03.2016

PIĘKNE ŻYCIE Z MUZYKĄ



Czy muzyka jest ważna w naszym życiu? Niech każdy z was zastanowi sie czy w jakiś sposób muzyka działa na was. Na pewno wypełnia ona większość waszego życia, ale często nie zdajecie sobie sprawy, dlaczego tak jest? Nie dostrzegamy tego, że muzyka towarzyszy nam na każdym kroku, w autobusie, w domu, w aucie, a nawet w szkole. Dzięki niej wypełniamy każdą cisze. Czasami nawet przy lekkiej melodii można się lepiej skupić, na przykład na zadaniach lub nauce. Gdy zdarzy sie wyjątkowa sytuacja którą będziesz pamiętała na długo, towarzysząca jej piosenka będzie przypominała o tym miłym zdarzeniu i wywrze na ciebie pozytywny wpływ , dzięki temu na twojej buźce pojawi się piękny uśmiech i tylko ty będziesz wiedziała dlaczego.
Osobiście jestem takim typem człowieka, który nie przeżyłby bez niej i pewnie większość z was też tak ma. Od małego jestem bardzo związana z muzyką i dzięki niej zawsze mój humor staje się lepszy. Choć bardzo byś my chcieli wyprzeć się tego, że muzyka  nie jest ważna, to nigdy nie będzie prawdą. Dlatego zapamiętajcie że muzyka jest nieodłączną częścią naszego  życia .



























Polecane blogi :


79 komentarzy:

  1. Myślę, że muzyka jest bardzo ważna w naszym życiu, ponieważ w pewien sposób sprawia, że życie jest barwniejsze ponadto nieraz pomaga nam w walce z naszymi emocjami.:)
    Pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji:
    Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
      sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
      kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
      Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
      1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
      melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
      dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
      saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
      kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
      penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
      dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
      minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
      buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
      Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
      sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
      Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
      berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
      hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
      seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

      Usuń
  2. Muzyka to podstawa ! ;D
    Zapraszam na nowy post ;3
    http://inlovewithdreams05.blogspot.com/2016/03/idea.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki, słucham jej dość często ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli mam być szczera to każdy przeżył by bez muzyki, tak samo jak bez telefonu. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. muzyka poprawia humor i łagodzi nastrój:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wyobrażam sobie swojego życia bez muzyki, świetne zdjęcia :)
    Zapraszam:
    gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych świąt!!!
    również obserwuję :) http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem muzyka jest bardzo ważna :) Wesołych Świąt :*
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki :) Genialny post! :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muzyka jest nieodłącznym elementem mojego życia! Świetny post :)
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie muzyka jest wszędzie razem ze mną,ale też stanowi element bez którego nie mogłabym się obyć,często też pociesza i rozwesele :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam sięz Twoimi słowami, pozdrawiam. :)
    werlka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post ! ja codziennie muszę słuchać muzyki
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. również nie wyobrażam sobie życia bez muzyki!
    Mam również piosenki które przypomiają mi jakieś ważne momenty w życiu i słuchając ich wracam myślami :)
    Mój blog:

    http://suburbangirlblog.blogspot.com/
    wspólna obserwacja? Daj znać u mnie ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ważna i krew mnie zalewa, bo rozwaliłam sobie głośnik w telefonie i czeka mnie trochę czasu bez muzyki >.<

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem Emotikon smile
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Życie bez muzyki byłoby... Ech, nie wiem. Ciężko mi sobie to wyobrazić :D świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muzyka jest ze mną na każdym kroku, czerpię z niej inspirację jak i pomaga mi się uspokoić, wyciszyć. Życie bez muzyki byłoby jak człowiek bez serca (w moim odczuciu) ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie muzyka to druga część mnie Kocham ją
    Wbijaj do mnie
    Martyansiejkaofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie muzyka nie jest czymś bez czego nie mogłabym żyć, aczkolwiek fajnie, że istnieje ;)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  21. Codziennie jadąc autobusem do szkoły słucham swojej ulubionej playlisty ;)



    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Codziennie jadąc autobusem do szkoły słucham swojej ulubionej playlisty ;)



    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki.

    Co powiesz na wzajemną obserwację? :)
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie wyobrażam sobie dnia spędzonego bez muzyki. Często słucham piosenek kiedy jestem smutna, albo zła. Wtedy się uspokajam i mój dzień od razu staje się lepszy :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam ja muzyka leci w tle mojego zycia:) Zapraszam ! zyjaca-marzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealna puenta na koniec. Muzyka to duża część mnie :)
    Mój blog ♥
    Chciałam również złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa :* !

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie muzyka jest dla mnie bardzo ważna.Towarzyszy mi zawsze w drodze do szkoły i domu.Uważam też,że dzięki muzyce rozwijamy się podobnie jak dzieki czytaniu książek.

    http://tuniemanieba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadza się, muzyka nas ukoi, pobudzi, rozweseli itp. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny post! Mega blog <3

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam, że muzyka jest bardzo ważna w naszym życiu! :)

    Wesołych Świąt,
    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. dzięki za polecenie bloga . Ja bez muzyki nie przeżyłabym dnia zawsze gdy coś robię i mam szanse jej słuchać to słucham ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  32. osobiście nie wyobrażam sobie życia bez muzyki. Towarzyszy mi ona niemal na każdym kroku, a uzdolniona muzycznie to na pewno nie jestem, o śpiewaniu to mogę tylko pomarzyć (strasznie fałszuję). Dzięki muzyce w mojej głowie łatwiej tworzone są wspomnienia, tak mi się przynajmniej wydaje :)
    pozdrawiam, katycloset
    katy-closet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Muzyka jest bardzo ważna w moim życiu! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne!:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. bez muzyki nie umiem żyć . ;) Miło będzię jak zostawisz jakiś ślad u mnie.Moze obserwacja ?Zapraszam i Pozdrawiam :) http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgadzam się z Tobą, że muzyka to nieodłączny element w naszym życiu.
    Ja osobiście uwielbiam słuchać muzyki i nie potrafię bez niej żyć :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgadzam się z tobą. Gdyby nie muzyka nie byłabym teraz z charakter tym kim jestem, aczkolwiek dalej poszukuję własnego ja. Muzyka zawsze towarzyszyła mi w danych chwilach. Jest ważną częścią mojego życia. :)
    http://blog-liisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super post. Uwielbiam muzykę. Muzyka stanowi 80% mojego życia :3 nie wyobrażam sobie co bym bez niej zrobił =.= moim ulubionym wykonawcą jest Lana Del Rey

    (ps. obserwuje jeżeli mój blog ci się spodoba to proszę - zaobserwuj :3)
    https://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Dla mnie muzyka nie jest zbyt ważna ponieważ nie słucham jej często. Kiedyś nie mogłam bez niej życ a teraz ... :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja słucham muzyki w każdej wolnej chwili, na przystanku, w domu, w szkole. Wszędzie. Muzyka pozwala mi się na chwilę wyłączyć i przenieść się gdzie indziej :)
    Pięknie napisane :)
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Muzyka odgrywa ważną role w moim życiu. Jest to przecież rodzaj sztuki. Moim zdaniem jest ważna.
    Pozdrawiam :)
    http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. bez muzyki nie ma życia :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Fakt, muzyka towarzyszy mi codziennie i to w dużych ilościach, a nie zawsze to zauważam. :) Oj tak, lepiej mi się jest przy niej skupić! A słucham praktycznie wszystkiego; od Mozarta aż po Black Veil Brides. ;) Świetne zdjęcia i dziękuję za polecenie. :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja dzięki muzyce również znalazłam swój styl ubierania się ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  45. Muzyka jest wspaniała, tyle utworów, tyle wykonawców..
    Nawet sami nie wiemy, ile w naszym życiu znaczy ;)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. bez muzyki nie potrafiła bym żyć
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzień bez muzyki to dzień stracony <3

    Zapraszam ---------> http://lifemarryblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. słuchanie muzyki jest dobrym sposobem na odstresowanie się ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja nie wyobrażam sobie, dnia bez muzyki, nawet teraz jej słucham!

    http://large-means-beatiful.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  50. Dojeżdżam do szkoły dość daleko, bo ponad 20km i nie wyobrażam sobie podróży autobusem bez słuchawek i ulubionej playlisty.

    Piękne zdjęcia i ciekawy post. Zostaję na dłużej + obserwuje :)

    http://nataliebeautylifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. muzyka również jest dla mnie bardzo ważna.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam słuchać muzyki :) nieodłączny element życia. Pytałaś o obserwację już obserwuję;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. zawsze gdy słucham muzyki, przypominam sobie super momenty :))
    http://borderlinemilka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki! :)
    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Muzyka jest czymś wspaniałym, aczkolwiek ja nie potrafiłabym skupić się na nauce, słuchając jakiejś piosenki.
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. U mnie jest tak, ze muzyka pobudza mnie do zycia i stanowi wazna czesc dla mnie :)
    swietne zdjecia!

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Dla mnie muzyka jest baaardzo ważna i towarzyszy mi praktycznie na każdym kroku :)

    http://hybrydowelove-julson.blogspot.com
    Zapraszam, odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  58. oj tak, mi też muzyka towarzyszy bardzoo często ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Muzyka towarzyszy mi od małego ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Też uwielbiam muzykę, zawsze gdy sprzątam dom puszczam ją na fulla- sąsiedzi pewnie już mnie znienawidzili :P hehehe
    nawet przy muzyce uczą się, ale wtedy leci już trochę ciszej, niż przy sprzątaniu :P hehe


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliki w linki Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  62. Muzyka jest nieodłącznym elementem naszego życia. Towarzyszy nam, gdy jesteśmy smutni i szczęśliwi, możemy się przy niej skupić i jednocześnie wybawić ! :D

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  63. Muzyka jest jedną z najważniejszych rzeczy w moim życiu ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Jak mi smutno muzyka potrafi dać mi motywacyjnego kopa :)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie przeżyłabym bez muzyki;) Kiedy mi smutno często czegoś słucham, żeby się rozweselić:)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  66. ja az tak bardzo nie, ale to ona naklada rytm i pobudza czy w jakims sensie pomaga.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. ja codziennie słucham muzyki, takze nie wyobrazam sobie zeby bylo inaczej
    http://0lja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. O tak,muzyka jest dla mnie baaaardzo wazna, moglabym sluchac ciagle! :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  69. Racja, muzyka towarzyszy nam na każdym kroku, nie uciekniemy od niej :)

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Lubię muzykę , ale np. przy ćwiczeniach spacerach , bieganiach nie słucham muzyki jakoś się ''odzwyczaiłam'' . Ale wiadomo każdy lubi sobie posłuchać piosenek ;)
    http://gameoftroneszlis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie znam ani jednej osoby, która powiedziałaby, że nie lubi muzyki :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Uwielbiam muzykę, jest częścią mojego zycia :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  73. Muzyka to zdecydowanie część mojego życia, towarzyszy mi praktycznie w każdym czasie. Nawet na przerwach w szkole jest puszczana, radiowęzeł to jednak coś fantastycznego! :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  74. Mjuzyka jest bardzo ważna w naszym zyciu. Nie ciekawie by się bez niej funkcjonowało. Zaawsze gdy wchodzę do pokoju pierwsze co to radio włączam ;) zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Uwielbiam muzykę, odkrywanie nowych artystów i zespołów. Bez wątpienie nie wyobrażam sobie bez niej życia :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Od muzyki nie da się uwolnić, gorzej, jak kojarzy nam się z czymś, o czym nie chcemy pamiętać. Ale każda piosenka wprawia nas w odpowiedni nastrój i pozwala się zrelaksować. Uwielbiam to!

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.