08.03.2016

Coś dla telefonu / Diy#1

Masz często problemy z telefonem? nie wiesz gdzie go zostawiłaś, kładziesz go gdzie popadnie..to może ci nieco ułatwić sprawę . Jak to sie nazywa? szczerze nie wiem..można powiedzieć że podpórka na telefon ? Trudno to nazwać, ale wygląda to świetnie w każdym miejscu oraz jest bardzo przydatną rzeczą .No to zabieramy sie do  roboty ! Będziemy tworzyć to co jest pokazane na obrazku .




1.Pierwszą rzeczą jest przygotowanie wszystkich potrzebnych rzeczy, a główną i najważniejszą rzeczą są dwie papierowe rolki z papieru.

  

 2. Kolejno co robi jest przecięcie jednej rolki  tak jak jest to pokazane na poniższym zdjęciu. Drugą rolke natomiast przecinamy, aby utworzyły nam sie dwie części.



























 3.Będziemy potrzebować przeciętej rolki oraz jedną cześć drugiej by stworzyć taki efekt jak na poniższym zdjęciu.


4.Ale zanim to sie stanie musimy  nieco  ich kolor ożywić, dlatego warto je jakoś ozdobić. Ja to zrobiłam z jednej strony ale lepszy efekt będzie jeśli każda strona będzie ozdobiona .


5.Musimy to wszystko do siebie przykleić czyli wracamy do punktu 3 jak to ma wyglądać  i prosze skończone .


Nasza podpórka na telefon skończona . Jak wam sie podoba, dobry pomysł ?



Zapraszam na:
Snapchat: velina10
Instagram

26 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł, jednak w moim przypadku by nie przeszedł ;p
    Zapominałabym, go kłaść w to jedno miejsce.
    pozdrawiam :*
    http://photo-claudine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł! Jednak u mnie nie wyjdzie, zawsze jak próbuję zrobić coś sama, wychodzi okropnie :D
    Bardzo ładne zdjęcia i świetna obróbka.
    Obserwuję i zapraszam o mnie, jeśli ci się spodoba, mogę liczyć na to samo?
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super łatwe i jakie ładne! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam kiedyś coś podobnego ;) ja na szczęście mam takie podobne tylko że kupione w sklepie wraz z wbudowanym głośnikiem tak abym mogła słuchać filmów z komórki lub muzyki z dobrym dzwiekiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, no to to by mi nie przyszło do głowy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna sprawa taka podpórka ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. No super pomysł, jak to można zrobić cudo
    tak naprawdę z niczego ;) sama mam taki problem
    że kładę telefon a później godzinę szukam gdzie ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy bym chyba na nic takiego nie wpadła :D
    Ciekawy pomysł :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy pomysł! Może zrobię coś podobnego :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł! Na pewno wypróbuję :)
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy pomysł ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo oryginalny i przydatny gadżet :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo kreatywny pomysł. Z pewnością wypróbuje. Mega przydatna rzecz kochana :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowy pomysł :D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe rozwiązanie, nigdy czegoś takiego nie widziałam :D

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy pomysł ;) Bardzo lubię pomysły DIY.

    Zapraszam do mnie na nowy wpis i KONKURS
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. W wolnym czasie zrobię coś podobnego (:
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się niezwykle, aczkolwiek takie coś jest mi zupełnie niepotrzebne :D

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny pomysł, ja zwykle opieram mój telefon o laptopa
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam DIY! Świetny pomysł! Wykorzystam na pewno:-)

    U mnie też znajdziesz inspiracje DIY- ZAPRASZAM!

    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.