12.12.2015

TO JESZCZE NIE KONIEC


 Wracam ! Długo mnie tu nie było, a jaką mam wymówkę? ... szkoła. Nie wyrabiałam się ze wszystkim, wiedziałam że nie będę miała dużo  czasu na robienie zdjęcia, ani na pisanie postów, ale nie miałam serca usuwać  tego bloga, przecież to było dla mnie najważniejsze miejsce, w którym mogłam się rozpisać na różne tematy, podzielić się tym co myślę... co  się stało z tym? Dlaczego tak bardzo zaniedbałam bloga? Dlaczego nie odzywałam się przez ponad 2 miesiące ? Dlaczego tak się stało ?Trudno mi na te  pytania odpowiedzieć, ale wiem że źle się z tym czuje. Wiem też że dla niektórych osób  wydaje się to dziwne to co ja pisze. Blog jest dla mnie ważny, ale jednak szkoła wygrała. Mimo to wiedziałam że  to będzie przejściowe i że w końcu do tego powrócę i proszę stało się. Siedzę, pisze posta i czuję się o wiele lepiej . Już za niedługą są święta dlatego jest jeszcze więcej czasu wolnego , który mogę poświęcić na bloga i postaram się to wykorzystać jak najlepiej.

Jeśli macie jakieś pomysły na posta, który mogłabym zrobić to piszcie mi w komentarzach.




Zapraszam:
♥ Instagram  
♥ Ask 
♥ Snapchat:  velina10



9 komentarzy:

  1. W życiu nie myśl o usuwaniu bloga! Prowadź go wciąż :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To dlatego ,że tak szybko robi się ciemno ; ( latem gdzie jest jasno do 22 dużo rzeczy , spraw można załatwić ;0
    http://twinstyl.blogspot.com/2015/12/fasolki-wszystkich-smakow_13.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo mało piszę teraz na blogu a to wszystko przez szkołę

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. miło że wróciłaś. oczywiście Cię rozumiem, szkoła jest wyczerpująca

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoła jest męcząca ;/

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia. Nie poddawaj się, ja też próbuje pogodzić bloga ze szkołą, ale zazwyczaj to właśnie szkoła wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia i nie poddawaj się walcz dalej :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia nie poddawaj się bo potem będziesz żałowała !! ;*:*

    zapraszamy do siebie : styloovee.blogspot.com
    będziemy wdzięczne za obserwacje / komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! *.*
    Nie poddawaj się! Skoro blog Ci pomaga i prowadzenie go jest dla Ciebie przyjemnością, to go nie usuwaj!

    nieprzescigniona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.