10.07.2015

Nie zapominaj o najważniejszych rzeczach w życiu








Każdemu z nas przydarzają się często niemiłe rzeczy, ale czy od razu musimy się poddawać ?
 Jeśli myślisz że nie warto walczyć to jesteś w błędzie, zawsze jest w tym wszystkim coś dobrego. Wszystkie chwile które cie spotykają mają w sobie coś dobrego, coś co miało się wydarzyć, to jest twoje życie, które nie zawsze jest idealne, ale myślisz że tylko w twoim świecie tak jest? Jeśli tak to mylisz się. Wiele ludzi ma gorzej , ty masz rodzinę, którą kochasz i mimo że nie jest idealna nie oddałabyś ją za nic innego, przy nich się wychowałaś i w głębi serca mocno ich kochasz, ale nie zawsze jest w tobie odwaga by im to powiedzieć. Musisz pamiętać że twoje życie jest tak na prawdę idealne, pamiętaj że przy sobie masz wszystko co jest ważne i nigdy o tym nie zapominaj. 












Bardzo wam wszystkim dziękuje za udział w konkursie, nie wiedziałam nawet że tyle z was weźmie w nim udziału dlatego teraz już ostatnia czwórka która  jest w śród zwycięzców w konkursie:

Aleksandra
Martyna Juskiewicz
Ola Cola
Arya Black


57 komentarzy:

  1. Masz rację :) Często nie doceniamy tego co mamy.

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale z was śliczne dziewczyny!
    http://kinasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już i liczę na uczciwy rewanż:)

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne szorty! :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz racje trzeba doceniać to co się ma.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Może wspólna obserwacja? :)
    Ja już zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż.

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! :)
    Super włosy :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Często nie doceniamy tego co jest w naszym posiadaniu, przec co wiele tracimy.
    Zapraszam na NOWY POST i do klikania w linki z tego POSTU oraz w banery po prawej stronie. Za dodatkowo podanie cen oddaję 2 komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czasami myślę, że to co sie wydarzyło po prostu było pisane
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Ciekawy post. :)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Racja, powinniśmy pamiętać o tym, co jest naprawdę ważne. :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się.Musimy być wdzięczni za to co mamy i o tym pamietac
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację. Często się nie docenia tego co się ma.
    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wygladasz ;) poklikasz u mnie? ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia! Musimy przywyknąć do tego, że w naszym życiu spotkamy się z porażkami i nie zawsze będzie idealnie. Warto wtedy wiedzieć, że mimo wszelkich problemów możemy nadal cieszyć się życiem i być szczęśliwym, nie zapominając o ludziach, którym na nas zależy.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  17. czasem ludzie mają problem z docenieniem tego co mają i tylko jątrzą i porównują się z tymi co mają więcej... nie ma co się porównywać, tylko wypada się ciszyć z tego co mamy.
    pozdrawiam,
    Vivi:)
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  18. dobrze napisałaś! trzeba cieszyć się z tego co się ma, bo inni mają o wiele gorzej ;)
    pozdrawiam cieplutko :)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wychodzę z założenie, że nic nie dzieje się bez przyczyny. Wszystko jest po coś ;)
    Pisałaś u mnie o wzajemnej obserwacji, ja już ;)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. zgadzam się, trzeba doceniać to co ma się wokół siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładne zdjęcia :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz racje, musimy pamiętać o tym co tak naprawdę w życiu jest najważniejsze ;)
    Piękne zdjęcia! Gratuluję zwycięzcom.

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzeba docenić to co sie ma ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ;D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. mądrze napisane, zgadzam się :) powinno się szukać w wielu sytuacjach pozytywów, anie dołować i zapominac , co tak naprawdę jest ważne, nie warto wmawiać sobie, że mamy najgorzej na świecie, bo czasem nie zdajemy sobie sprawy, jak dużo tak naprawdę mamy :)

    http://sotiens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się z tobą. W życiu spotyka nas więcej pozytywnych sytuacji, a te negatywne same się w nas budują. Nie należy się dołować, tylko spojrzeć na świat przez kolorowe okulary. Lepiej być cały czas uśmiechniętym, niż płakać po kontach i prosić o lepsze życie, które pewnie na swój sposób i tak jest wyjątkowe. :)

    Blogerki powinny trzymać się razem.
    marssters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Równiez myślę, że nie można się poddawać. TRzeba wierzyć że przydarzy się coś miłego i wytrwale czekać
    obserwuje i zapraszam http://maddiaryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze znajdzie się ktoś kto ma od nas lepiej lub gorzej w życiu ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Racja!Musimy doceniać to co mamy! ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz rację, powinniśmy doceniać to co mamy :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam się, że musimy walczyć o to co naprawdę kochamy, nie poddawać się tylko brnąć do przodu! Świetnie to napisałaś i bardzo ładne zdjęcia :)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  32. Często kiedy myślę sobie "jak to mam źle", sama sobie mówię, że zwyczajnie wyolbrzymiam i są osoby, które mają dużo gorzej :)


    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się i piękne zdjecia :)

    Dziękuje za komentarz ♥
    Korzystając z okazji, że jestem na twoim blogu chcę Cię zachęcić do wzięcia udziału w konkursie gdzie można wygrać książkę :)
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja! Buty <3

    Obserwuję! Za komentarz do najnowszego posta odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam. Dodatkowo klikam w bannery i linki, jeśli masz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Błędem jest poddawanie się przy drobnym niepowodzeniu, do końca należy walczyć i dążyć do tego, aby w końcu się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne spodenki <3 i zdjęcia :)
    Tez nie zawsze mam odwagę powiedzieć co czuje
    http://piekielneniebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz rację. :)
    http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. super w tej białej bluzeczce :)

    obserwuję bloga, będzie mi miło, gdy również to uczynisz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Mądrze napisane! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki i banner z dresslink :) Bardzo mi na tym zależy.
    - IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  40. zgadzam się :) świetne miejsce na zdjęcia *.*
    http://xpatixmp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawie napisane, bardzo mi się tu podoba, więc będę wpadać częściej!

    Zapraszam do mnie na giveway z firmą SheIn! *TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  42. super zdjęcia :)
    pozdrawiam świetny blog będę zaglądać częściej

    Zaczynam współpracę z jedną firma i potrzebuje Twojej pomocy:) Czy mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  43. To pierwsze zdjęcie jest śliczne :>
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zdjęcia, bardzo klimatyczne :). Pozdrawiam!

    + Proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. mądrze napisane :)) ładnie wyglądasz :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo udany post!!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ważne jest, żeby mówić ludziom, że się ich kocha, póki nie jest za późno. Tak myślę.

    moje blogi: >> BEAUTY BEVST << | >> stelciak <<

    OdpowiedzUsuń
  48. Love your black tee. It suits you more.

    Peter England

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna stylizacje, wygodne na upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny post, mądrze napisany. Świetne zdjęcia ! :)


    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/07/paczka-od-dresslink-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  51. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna stylizacja :)

    http://the-better-side-of-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Jetses przesliczna !
    i włosyyy ! /*.*


    www.konieczkoo.blogspot.com Zapraszam do mnie na bloga !
    przepisy fit , moja metamorfoza i wiele wskazowek ! :)

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.