22.03.2015

Zacznij od dziś!


Jest  wiele dziewczyn, które mówią że chcą coś w sobie zmienić...najwięcej jest tych które chcą schudnąć z nóg i brzucha albo np. chcą mieć mięśnie brzucha. Narzekają one że nie mają takiej figury jak inne dziewczyny, patrzą na  zdjęcia dziewczyn które mają idealną figurę  i w myślach mówicie sobie że "chciałabym tak wyglądać "  ale nic was nie kusi żeby w końcu zacząć te ćwiczenia i właśnie ...powiedzcie mi dlaczego tracicie  czas na takie bzdury zamiast tę  chwile zamienić na prace nad tym.W każdej chwili można schudnąć  tylko trzeba tego bardzo chcieć.Czas kiedy ślęczysz przed tv lub laptopem, możesz zamienić na przyjemny spacer z psem,z przyjaciółką lub po prosty sama przy dobrej muzyce, jazda na rowerze albo bieganie jeśli tylko chcesz .Wszystko da się zrobić tylko musisz w siebie uwierzyć. Pamiętaj jeśli zaczniesz to nie poddawaj się .Na początku zawsze jest trudno ale obiecuje ci, że z czasem będzie coraz lepiej i będą widoczne efekty twojej pracy.Pamiętaj nie robisz tego dla mnie ani dla nikogo innego...robisz to tylko i wyłącznie dla siebie ! Możesz motywować się tym że już niedługo lato i wakacje i chcesz wyglądać lepiej  dlatego Nie ma że od jutra zaczniesz ...jeśli to czytasz po skończeniu masz zacząć  robić to,  włącz sobie te ćwiczenia na które masz ochotę i chociaż te 10-15 min sobie poćwicz  i zobaczysz że będziesz się czuła lepiej.Pamiętaj nikt nie mówił że będzie łatwo, ale uwierz mi na pewno zobaczysz zmianę w sobie ,  Na następne dni zaczyni już regularnie ćwiczyć i pamiętaj o zdrowym odżywianiu ...pamiętaj też że wierze w ciebie i wiem że ci się uda ...POWODZENIA !




Podoba się post?
ZAPRASZAM:        TUMBLR
                              INSTAGRAM
                               ASK
                               snapchat: velina10



58 komentarzy:

  1. Bardzo fajna notka zgadzam się z tobą. :) Muszę ci napisać że masz ślicznee włosy :**
    Zapraszam cię serdecznie kochana :**
    http://nicole-500.blogspot.com
    http://nicole-500.blogspot.com
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna motywacja, lubię czytać wpisy tego typu, ja codziennie ćwiczę właśnie mięśnie brzucha( postanowienie od około miesiąca, może wytrwam :D), teraz mam przerwę ze względu na chorobę i ciężko będzie wrócić. :/
    Ja jestem strasznym leniem, ale także popieram stwierdzenie, że nie warto odkładać niczego na jutro.
    Wspaniały post, pozdrawiam :)


    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo jak opisałaś, długo narzekam, ze chce lepiej wyglądać a jakoś nie mam siły wstać z fotela :,) Jednak ostatnio powiedziałam dość i wzięłam się za siebie. Grunt to motywacja! :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne włosy ;)
    obserwujemy ? zdaj znac
    http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie mnie zmotywowałaś, bardzo lubię czytać takie posty ;D
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    palosdela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się twoja koszulka :) Bardzo przyjemnie czytający się post, motywujący.

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!

    OdpowiedzUsuń
  7. Motywujący post, z pewnością komuś się przyda :)

    Poklikasz w linki w najnowszym poście? Z góry dzięki :D
    carrrolinax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mądry post, jeżeli chcesz coś w sobie zmienić? zacznij teraz!
    pozdrawiam^^

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie! Najważniejsze to zacząć działać! Też nie znoszę tego biadolenia innych ludzi, którzy nie chcą wziąć życia w swoje ręce tylko narzekają.

    Zapraszam do mnie na nowy post:)
    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pamietam jak bylo mi ciezko zaczac cwiczyc a teraz?Teraz to moj nawyk :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze to napisałaś :) wystarczy chcieć i to robić, a zmienić możemy wszystko :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie! Lepiej wziąć się od razu do pracy, niż narzekać, że się nie ma motywacji, że się nie chce.

    http://more-clouds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. masz rację :) ja może za często nie ćwiczę, ale nie narzekam, że jestem gruba



    Zapraszam na bloga :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z Tobą w 100 procentach :) moze cieżko jest zacząć, ale naprawdę warto :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! Mam nadzieje, że osoby które miały z tym problem po przeczytaniu tego wpisu przemyślały sprawę i się za siebie wzięły! Zapraszam do siebie. Byłoby mi bardzo molo jakbyś w wolnej chwili również do mnie zajrzała. :) Czekam na nowy post!
    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post. Zgadzam się z toba:)

    http://juli--nati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja aktualnie narzekam na niektóre części ciała ale staram się nad tym jakoś pracować:)
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej! Pytałaś mnie o wspólną obs. Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś bardzo śliczna. Faja bluzka. Twoje włoski też wyglądają ciekawie.

    Zapraszam na nowy post!

    http://reliablemargaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam czytać takie pozytywne posty! chyba mnie zmotywowałaś do pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wygladasz. Zgadzam sie co do postu. Nic nie stoi na przeszkodzie zeby wziac sie za siebie i zadbać o ciało. Dzieczyny ktore uzalaja sie nad soba traca tylko czas. Nie sa swiadome ze mogą duzo, ale siedząc i nic nie robiąc nie zdzialaja zbyt wiele.
    Pozdrawiam i zapraszam na kolejna dawke fotografii :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post :))
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki na blogu? Byłabym wdzięczna :*

    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna bluzeczka :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chcę zabrać się za ćwiczenia już niedługo teraz niestety nie umiem zorganizować sobie czasu tak żeby zdążyć się jeszcze uczyć ale pobrałam sobie na telefon aplikacje z ćwiczeniami ,więc jakoś się zmobilizuje żeby chociaż 2 czy 3 razy w tygodniu poćwiczyć a czasu brak bo przagotowania do maatury wiec jest ciezko :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo motywujący post i strasznie prawdziwy :)

    http://yesdonutelouniverse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze napisane. Zamiast na siebie narzekać, działaj - tak powinno być :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo motywujący post :)

    http://makedo-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. mega motywujący wpis :D
    http://aleksandra-zagala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzeba się w końcu zmotywować ;>
    Obs za obs? Zacznij i daj znać, a się odwdzięczę
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bo najtrudniej jest zacząć:/ Później już jest lepiej:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnimi czasy tak bardzo pragnęłam zacząć ćwiczyć, jednak ciągle odkładałam na jakiś dzień lub wydarzenie. To Nowy Rok, to w ferie, jednak powiedziałam sobie, że nie potrzebuję przecież specjalnego dnia do tego więc włączyłam sobie pierwszy lepszy trening cardio i udało mi się tak przez dwa tygodnie jednak teraz mam wielkiego lenia i będę musiała zbierać siły. Dzięki za motywujący wpis, może nawet dzisiejszego wieczoru założę ukochane dresy.
    Pozdrawiam
    sotiens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. You have beautiful hair!!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    MY PETITE CORNER

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowny post! zdjęcia cudne <3
    skomentujesz moją ostatnią notke? będzie mi miło :) -- > Wbijaj
    obserwacja = obserwacja! odwdzięczam się :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię takie motywacyjne posty :)

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny, motywujący post:) Świetne zdjęcia:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mnie zmotywowałaś tym postem ☺

    Zapraszam http://sonleszaharr.blogspot.com/ będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz ☺

    OdpowiedzUsuń
  37. To prawda. Trzeba się zmotywować i zacząć od dzisiaj ćwiczyć.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. glownie chodzi o cwiczenia ale i nie tylko! ja walcze o figure juz ponad 2 lata :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz oryginalny blog, inny od reszty ;) Bardzo tu miło i chętnie będę Cię odwiedzać :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/03/romwe.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga oraz w linki do ubrań, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  40. racja zaczniesz dzisiaj to jutro będiesz o jeden dzień do przodu!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten post naprawdę bardzo motywuje. Dokładnie zamiast siedzieć przed tv i zajadać się chipsami, a dodatkowo marudzić, lepiej zacząć robić coś co nas uszczęśliwi.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. supeeeerrr post :)
    pozdrawiamy, zapraszamy do nas :*
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeju, właśnie takiego postu potrzebowałam! Dziękuję!:*

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz rację! Chyba wezmę się za ćwiczenia xd Śliczne zdjęcia

    paatryszja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja już ćwiczę, może trochę nieregularnie, ale efekty widzę ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. jeju, śliczna jesteś i masz piękne włosy!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja ludzi narzekających i nic z tym nie robiącym szczerze nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  49. zgadzam się z tobą ;) po co marnować czas na narzekanie, skoro w tym czasie można zacząć ćwiczyć
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Jakie śliczne zdjęcia :) bardzo fajnie piszesz :) super blog
    obserwuje i będzie mi milo jeśli rownież zaobserwujesz mojego bloga :)
    http://styleeforyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.