10.03.2015

PRZEMYŚLENIA


Witam was w kolejnym poście, tym razem nie musieliście na niego czekać 2 lub 3 tygodnie i jestem z tego powodu bardzo zadowolona.No to tradycyjnie zaczniemy... Co u mnie? no więc tydzień mija świetnie jest piękna pogoda aż chce się żyć. Kolejne dni mijają i zbliżają mnie coraz bardziej do testów gimnazjalnych i coraz bliżej końca roku, a ja nadal nie wiem gdzie iść po gimnazjum...to dla mnie bardzo trudna sytuacja, ponieważ większość osób ma już wielkie plany na przyszłość. Jeden chce być lekarzem, drugi prawnikiem, a trzeci nauczycielem, a ja po prostu nie mam pojęcia. Jestem bardzo zmienną dziewczyna raz podoba mi się to a potem jeszcze coś innego i głowa po prostu mi od tego pęka . Nie mam pojęcia kim chce być co będę robić gdy będę miała te 20 lat, ponieważ  nie wiadomo co się może wydarzyć przez te parę lat. Wszystkie plany które sobie ułożymy już na przyszłość mogą czasami runąć.Wszyscy mi mówią żebym wybierała mądrze, ale ja nie wiem jeszcze co będzie dla mnie dobre, jaką prace podejmę.Mam wiele marzeń ale niektóre z nich codziennie się zmieniają.Staram się wykorzystywać każdy dzień w moim życiu, ale te ok 9 lat spędzonych w tej szkole z kolegami i koleżankami no po prostu nie można od tak zapomnieć.Szkoda mi opuszczać to miejsce w których spędziłam wiele świetnych chwil z przyjaciółmi i niezapomnianych imprez, na pewno niektórzy z was doskonale rozumieją mnie, no ale niestety wszystko dobre kiedyś się kończy. Trzeba iść do przodu i przeżywać nowe rzeczy w życiu by były one niezapomniane :D
Odrywając się od moich przemyśleń....Jak widzicie udało mi się namówić moją kuzynkę do zrobienia paru zdjęć i wydaje mi się że to nie będzie pierwszy i nie ostatni raz, ponieważ zdjęcia mi się bardzo podobają i przy okazji dobrze się przy tym bawiłyśmy.
mam nadzieje że post wam się spodobał i zapraszam do wchodzenia w linku poniżej ;)



Jak wam się podobają zdjęcia?
Macie już wybrane szkoły po gimnazjum?

ZAPRASZAM:        TUMBLR
                              INSTAGRAM
                               ASK
                               snapchat: velina10

62 komentarze:

  1. Wybór liceum czy profilu klasy to nie jest wybór na całe życie, zawsze możesz zmienić swoją decyzję. Wiele osób dopiero na studiach odkrywa co jest ich pasją i zaczyna wszystko od nowa. Najważniejsze to żeby zawsze robić to co się uważa za słuszne i nie kierować się tym co mówią inni:)

    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne foteczki ;) Ja po gimnazjum poszłam do technikum hotelarskiego :D Nie żałuję, mam dyplom, zawód, poza tym bardzo miło wspominam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po gimnazjum wybralam college i byla to najlepsza decyzja w moim zyciu :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie skończyłam gimnazjum więc.. xD
    Mam taką samą bluzę z H&M ;3

    http://caroo-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku muszę podjąć decyzję czy liceum czy technikum ^^
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    palosdela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. You are both so pretty! Cute pics :)

    http://adoorablee.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia :)
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia:)
    viaafashion.blogspot.com --->zapraszam<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia wyszły super!
    Ja kompletnie nie mogłam się zdecydować do jakiej szkoły chcę iść po gimnazjum. Chciałam iść do LO na Śródmieściu do klasy mat-fiz, a skończyło się na tym, że trafiłam do LO, które znajduje się 10 minut drogi od mojego domu do klasy bio-geo-ang :D

    Mój blog ♥ KOKURS- wygraj promocję swojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  10. -----------------> http://amiliaza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia w wyborze szkoły po gimnazjum :D
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie to bardzo martwi co zrobie po gimnazjum. Jakie liceum, jaki profil. Mam czasem wizje że sobie tam nie poradzę i będę musiała zmieniać na technikum, ale muszę wierzyć !

    Zapraszam

    klaudia-duczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzzenia w wybieraniu! Ja już mam jedną "upatrzoną" :D

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też niedługo piszę egzaminy i też mam pojęcia co chcę robić w swoim życiu ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog!!! :)
    Pisałam egzaminy w tamtym roku i wszystko będzie dobrze, nie można się tylko denerwować i logicznie myśleć :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne zdjęcia :)

    moze obs za obs daj znac

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę,że powinnaś popatrzeć w internecie propozycje szkół ponadgimnazjalnych i wybrać tą,która najbardziej przypadła ci do gustu :) A potem wybrać klasę z rozszerzonymi przedmiotami z których czujesz,że idzie ci najlepiej. Ja chyba planuję iść na rozszerzony polski :)
    Życzę powodzenia w wyborze :)
    Pozdrawiam,
    Czy mogłabym liczyć na twoje kliknięcia ?
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chodzę do 2 gimnazjum, więc na wybór szkoły mam jeszcze trochę czasu, ale jestem kompletnie niezdecydowana co chcę robić w swoim życiu
    zdjęcia wyszły naprawdę ładnie :D
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tez nie do konca wiem, gdzie pojde po gimnazjum, a przeciez ten wybór juz za parę miesięcy.. :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja na pewno po gimnazjum ide do lo ogólnokształcącego w moim mieście ;D
    świetna bluza! ;)
    zaobserwowałam, miło by było gdybyś się odwdzięczyła :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z czerwoną sukienką w kratkę i czerwonymi ustami :3

    OdpowiedzUsuń
  21. mam taką samą katane!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie, że przekonałaś swoją kzuynkę do tych zdjęć, bo wyszły wspaniale!
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też jeszcze nie do końca jestem pewna do jakiej szkoły iść po gimnazjum. To dla mnie bardzo trudna decyzja, ale mam nadzieję, że dobrze wybiorę. Świetne zdjęcia :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia
    .
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs?
    Jak tak pisz u mnie w komenatrzu
    http://441jpgg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjecia super! Wygladasz na nich swietnie :)
    Jesli chodzi o szkole po gimnazjum. Zdecydowanie radze technikum. Bedzie duzo nauki ale nie pozalujesz + bedziesz miala zawod. Ja np juz mam opanowane polowe materialu ktory jest na studiach ekonomicznych :) Przyjma mnie bez problemu + moge w tym czasie isc na probe do biura rachunkowego pracowac zeby nabyc praktyki :)
    Dziekuje za poklikanie ! :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie śliczne zdjęcia!
    Obserwuje :D

    http://susanne-z.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post i śliczne zdjęcia :*
    Mam prośbe.. mogłabyś poklikac u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna i postaram się odwdzięczyć.
    http://kingaphotoography.blogspot.com/2015/03/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja, piękne wiosenne zdjęcia ;) A Ty cudnie wygladasz;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Też jestem w III gimnazjum, tak mam już wybraną szkołę jak i profil.. Szczerze tak po twoim poście zrobiło mi się trochę smutno, ze pożegnam się ze swoją klasą chociaż nie jestem tak aż tak bardzo lubiana
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja na szczęście podjęłam już wstępną decyzję co do liceum i profilu, ale uważam że 16 lat to nie jest dobry wiek na tego typu decyzje :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny post:)
    Może wspólna obserwacja?
    Daj znać u mnie
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Też jestem w III klasie gimnazjum, bardzo cieszę się, że wychodzę już z mojej szkoły jednak za niektórymi będę bardzo tęsknić. Profil mam już wybrany, ale ciężko jest wybrać szkołę :(

    Obserwuję mam nadzieję, że ty też zostaniesz ze mną na dłużej :) girllrauhl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. super blog swietne zdjecie i posty bardzo przejrzyscie napisane :) ja w ogole nie mam pomysla na co by pojsc po gim ..
    http://angelica--blog.blogspot.com/ moj blog zaparaszam :) obserwujemy ? ja juz !

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi ten czas tak szybko leci, ze czasami mam ochotę go zatrzymać ;/ świetne zdjęcia <3
    (obserwuje z konta Roxanne xcx)

    http://nicole-nikolaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne zdjęcia, świetny post :D
    pozdrawiamy :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super zdjęcia, ja mam już wybrane trzy szkoły, do których będę składać papiery, ale może mi się to jeszcze zmienić :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia, ja jeszcze zastanawiam się nad szkołą ^^
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    palosdela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja wiem do jakiego miasta pojadę, ale profilu jeszcze nie wybrałam :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne zdjęcia!
    Jeśli możesz to poklikaj w nazwy poszczególnych kategorii np. "płaszcze" na moim blogu!
    www.panmalofel.com/2015/03/must-have-spring-summer-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczne zdjęcia:)
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja jestem w II gimnazjum i jak na razie wolę nie zastanawiać co będę robić w przyszłości...Uwazam, że został mi jeszcze na to czas :P
    pozdrawiam,

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładne zdjęcia i ciekawy blog :) Będę wpadała tutaj częściej.

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. ja będę iść do liceum, oj nie wiem co to będzie i czy sie nawet dostanę tam gdzie chcę... piękne zdjecia! a twoja koleżanka ma tę samą kurtkę co ja :D
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowny blog, chętnie zajrzę tu po raz kolejny :) ♥

    Proszę o kliknięcie w link w najnowszym poście, oraz skomentowanie :)
    oliwia-blogg.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. też w tym roku czekają mnie egzaminy, nie przejmuj się, ja też nie mam pojęcia co chcę dalej robić w życiu, nie wiem do jakiej chcę iść szkoły, nie wiem nic! :(

    macdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja właśnie nie mam pojęcia do jakiej szkoły pójdę po gimnazjum ;/ Śliczne zdjęcia! ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Mnie to czeka za rok!
    Zdjęcia bardzo fajne, wydajesz się być sympatyczną osobą :)
    http://iolyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja już na szczęście gimnazjum skończyłam. Aktualnie jestem w szkole zawodowej na fryzjerstwie :)
    ☕ Pozdrawiam i zapraszam do siebie - klik

    OdpowiedzUsuń
  49. W liceum czy technikum będziesz miała jeszcze gorszy problem, bo nagle uświadomisz sobie, że nie masz pojęcia kim chcesz być, a maturowy zegar zacznie tykać :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne zdjęcia! Bardzo mi się podobają :)

    Zapraszam do mnie:
    http://recenzje-ksiazek-patricia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Kiedy kończyłam gimnazjum też nie wiedziałam czy wybrać liceum czy technikum. Zdecydowałam się na liceum, teraz kiedy mam wybierać przedmioty rozszerzone nie mam pojęcia które mogłyby mi się przydać ;c

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  52. mogę polecić Ci technikum, bo nawet jeśli zmienisz zdanie, to będziesz miała już jakiś zawód i maturę ;)
    www.honestallthetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Zdjęcia wyszły bardzo fajnie. Co do szkoły to polecam liceum, sam też uczęszczam. Wydaje mi się, że to dobry czas na dalsze przemyślenie tego co chcesz robić w życiu, choć ja jestem już w drugiej klasie LO i dalej nie wiem, zresztą jak większość mojej klasy. :D
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Super post :). Zapraszam do mnie :) http://rozkminyniezwyklejdziewczyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne zdjęcia, cieszę się że podejmowanie takich decyzji mam już za sobą :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. jesli masz prolem z decyzją gdzie iśc po gimnazjum to zobaczysz jak skończysz liceum;p wtedy zaczyna się dopiero życie pod górkę;p świetna bluza <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  57. Jestem tu pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni! Cudownie piszesz, zostaję na dłużej :)

    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne zdjęcia! :)
    Pomimo tego, że został mi jeszcze rok gimnazjum jestem na 100% pewna, gdzie chce pójść dalej, marzę o ILO i mam nadzieję, że w przyszłości się tam dostanę :)


    Jeśli masz chwilkę zapraszam na mojego bloga, może Ci się spodoba, byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawiła po sobie komentarz lub zaobserwowała (jeśli oczywiście przypadnie Ci on do gustu) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ładne zdjęcia! Na szczęściej wybór szkoły średniej już za mną :D

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  60. Super zdjęcia :)
    viaafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.