01.03.2015

JUŻ DO SZKOŁY ?



witajcie moje miski ;*
Dziś przychodzę do was z bardzo bolesna jak dla mnie wiadomością gdyż własnie dziś skończyły mi się ferie. Tak tak wiem że większość już wcześniej skończyła no, ale jak dla mnie to zdecydowanie za krótkie były te ferie ;p Mam nadzieje, że nie siedzieliście te całe dwa tygodnie ferii przed komputerem i że teraz nie mówicie sobie  że nic nie zrobiliście, proszę powiedzcie, że tak nie zrobiliście haha.W minionym roku ten błąd własnie zrobiłam, więc na tych feriach się bardzo postarałam. Większość czasu spędzałam w ruchu ( no nie do końca ale ok).Mimo że nie zrobiła wszystkiego co zaplanowałam, to część z nich zrealizowałam i to jest najważniejsze. Jejku nie wiem jak ja pogodzę moje plany razem z nauką będzie trochę ciężko, ale mam nadzieje że mi się to uda. Najważniejsze żebym przetrwała ten tydzień, a potem mam nadzieje że pójdzie z górki.A wy jak spędziliście ferie? Myślę że u wszystkich już widać Wiosnę jejku uwielbiam tą porę roku, ponieważ robi się wtedy coraz cieplej czyli to co lubię.Mam nadzieje że uda mi się zrobić parę zdjęć w tym tygodniu ponieważ jest piękna pogoda a ja chcę dodawać tu więcej zdjęć robionych na dworze a nie tylko w pokoju, ponieważ wydaje mi się że robi się to zbyt nudne jak ogląda się prawie takie same zdjęcia .Myślę że kogoś przekonam by mi zrobić zdjęcia, a jak nie to sama postaram sobie jakieś zrobić( mam nadzieje że mi się to uda)
Zmieniając temat moi kochani czy ktoś mi powie dlaczego w canonie 600d jak chce nagrać filmik to automatycznie po pary sekundach mi się wyłącza nagrywanie? :C bardzo proszę o pomoc jeśli ktoś wie o co chodzi, albo może miał to samo podpowiedzcie co mogę z tym zrobić  :D Również przepraszam was za moją długa nieobecność, ale jak wiecie miałam wiele planów na ferie i nawet nie miałam czasu wejść na bloga chociaż blog również był na mojej liście no to niestety nie udało się. Na pewno postaram się to zmienić :D Zapraszam was na mój instagram, ask oraz zapraszajcie na snapchacie, wszytko podane jest niżej , do następnego :*


Jak minęły wam ferie?
Co się dzieje z moją lustrzanką, podpowiedzcie mi co mogę z tym zrobić :D
ZAPRASZAM:        TUMBLR
                              INSTAGRAM
                               ASK
                               snapchat: velina10

57 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia.:) Ehh w tym roku to były moje ostatnie ferie w życiu.:P Ale od połowy lutego godzę się z zakończeniem ich.:P
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka jesteś śliczna ech .. szkoła :/
    Świetny post naprawdę mi się podoba,świetnie piszesz.Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ;)
    obserwuję :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszą ,,relację" z ferii możesz zobaczyć na blogu :D haha #reklama ... Ogólnie wypoczęłyśmy trochę no i w sumie nic konstruktywnego nie zrobiłyśmy :)
    Zajrzyj do nas jak będziesz miała chwilę :)
    http://travelwithrebels.blogspot.com/2015/02/london-day-1-serce-londynu.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt ferie skończyłam już dawno temu ale nie były najgorsze :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładna jestes ;-) Obserwuje i zapraszam do siebie ;-)
    http://olaholly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza jestes! :)
    Hmm co do Canona próbowałaś przytrzymac przycisk dluzej?
    Pozdrawiam i zapraszam na mala dawke moich fotografii :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo jakie śliczne zdjęcia, podoba mi się Twój kolor włosów ;)) zaobserwowałam ;*
    mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? ;) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie mam tej lustrzanki i nie umiem ci pomóc. Powodzenia w szkole ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3
    Będę wpadała tu codziennie < Masz talent >
    Obserwujemy ?
    <33
    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam tego aparatu, więc nie pomogę, ale może w opcjach masz ustawione nagrywanie na określony czas, lub pamięć jest już pełna?

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też cierpię na brak Ferii. Nie miałam takiego aparatu, więc niestety nie pomogę :) wiesz, ja chyba popełniłam błąd, bo w ferie nie zrobiłam nic, co miałam zaplanowane:)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog:)

    Obserwuję i zapraszam do siebie:)
    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje ferie skończyły się już dawno, szkolna rutyna przytłacza, ale da się przeżyć.
    Pozdrawiam cieplutko ;x
    http://www.blue-almonds897.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślczna <33
    Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja siedzę chora w domu, więc nooo :D
    Przeżyjesz :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam instagrama ;D Może śledzenie za śledzenie ? :> jeśli tak to zacznij a się odwdzięcze :)
    Zapraszam: http://www.allexx096.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog!

    Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    Jeśli się zgadzasz to zacznij i poinformuj mnie o tym a na 100% się odwdzięczę ;)
    http://bell-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje ferie też minęły bardzo szybko... Teraz czekam na wakacje :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely post and photos, dear. I follow you, could you follow back, pls. Kiss and pls keep in touch ;).

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje ferie również dobiegły końca : / agata-musielak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. całe szczęście już zaraz weekend :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog ♥
    Co powiesz na wspólną obserwację?Jak coś to zacznij http://lostclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jam mi minęły ferie? szybko...ehh ;c

    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja już ferii nie mam, studia rządzą się innymi prawami, ale chwilę odpoczęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Współczuję, wiem jak ciężko jest wrócić do szkoły po feriach :<
    Mogłabyś wejść i poklikać w linki choies ?
    Z góry dziękuje :)
    http://karrrblog.blogspot.com/2015/03/spring-with-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Ehh też miałam problem wrócić po feriach do szkoły. ^^

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak... Zacznij i odp. u mnie. :) :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. oh tak, mi też się kończyły ferie i minął dopiero pierwszy tydzień a ja już padam xD

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdy ferie się kończą to nic przyjemnego :/ Na szczęście u mnie już za niedługo rekolekcje no i święta Wielkanocne!

    Malowane Różą- klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi się skończyły kilka tygodni temu, hahah.
    http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje ferie trwały tylko tydzień (#norwegia..) i skończyły się już dawno temu;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hm myślałam,że będę o wiele więcej wychodzić no ale cóż nie miałam też aż tak na to wpływu,lecz też trochę się uczyłam (matura) jaki siedziałam przed kompem ale nie cały czas ;P

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ty mowisz ze ialas krotkie ferie, a moje trwaly tydzien :P

    Obserwuje :)
    Zapraszam na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoła zleci szybko :)
    Super blog!

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo podoba mi się to drugie zdjęcie, świetny blog ;)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Też uwielbiam wiosnę, niestety nie znam się na nagrywaniu więc nie mogę Ci doradzić :/

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Całe ferie spędziłam oglądając Skinsa :')
    Wpadniesz? Zaczynam od nowa
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia, moje ferie też szybko zleciały :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Znam twój ból, także musiałam w tym samym czasie wrócić do szkoły :/
    Ale, jestem zadowolona z moich ferii, gdyż myślę, że spełniałam je aktywnie, zwiedzałam, jeździłam na łyżwach i ogólnie starałam się ich nie zmarnować.

    Zapraszam na mojego bloga, może Ci się spodoba, byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawiła po sobie komentarz lub zaobserwowała (jeśli oczywiście przypadnie Ci on do gustu) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja już dawno skończyłam swoje ferie. Ciężko było powrócić znów do szkoły, ale udało mi się szybko znów wbić w ten rytm. Cudowne zdjęcia! Nie ma się też co zamartwiać. Wakacje coraz bliżej :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  41. Ferie zawsze są zdecydowanie za krótkie!
    www.honestallthetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi się już dawno skończyły ferie, ale zawsze są za krótkie ;|
    Właśnie te ferie był moimi najbardziej aktywnymi :)
    Byłam w Niemczech, u przyjaciółki, przyjaciółka u mnie, na zakupach, na łyżwach.. najlepsze ferie w moim życiu ;)

    dagmarastyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja już żyję przerwą wielkanocną :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja moje ferie spędziłam leniuchując i wypoczywając przed męczarniami w szkole! :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Powrót do szkoły u mnie był bardzo ciężki.Teraz tylko czekać na wakacje! :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne zdjęcia. Po feriach już daaawno :'(

    OdpowiedzUsuń
  47. na lustrzankach sie niestety nie znam :c
    ło matko... kiedy ja mialam te ferie xd

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawy post <3 Wspólna obserwacja ? jeśli się zgodzisz odp na moim blogu ;*
    zapraszam do mnie ♥
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Mnie ferie już dawno się skończyły ;c
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    palosdela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. cześć, masz bardzo ładny blog, i fajne piszesz posty. Zapraszam do mnie oraz do obserwacji.

    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  51. ja już nawet zdążyłam zapomnieć o swoich feriach, teraz byle do wakacji :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. co do lustrzanki nie mam bladego pojęcia:// też nie mogę uwierzyć że już szkoła :x katie-about-katie.blogspot.com - zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  53. Ojej,pięknie wyglądasz!
    Ja tu jestem od niedawna więc miło mi będzie jak do mnie zajrzysz
    lifestyle-nattfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.