14.10.2014

WRACAĆ CZY NIE WRACAĆ..

hej kochani :*  Muszę wasz przeprosić za moje nieobecności i posty pisane  bez konkretnego tematu...musicie mnie zrozumieć że na pewno jak każdy z was ma wiele zadań domowych i nauki :c
Jak przychodzę do domu ok 15 to po 2-3 godzinach robi się już  ciemno i nawet nie mam ochoty siadać przed komputerem, wole odpocząć lub pójść po prostu spać...jestem na siebie wkurzona za to że nie robię tego co powinnam, ale postaram się to zmienić. Dzisiaj niestety pisząc tego posta  jestem chora, a jeszcze dodatkowo nie mogę znaleźć aparatu i nie mogłam zrobić żadnych zdjęć. Opisując teraz co u mnie no to jeszcze jest ładnie na polu, bardzo ciepło aż przyjemnie wyjść i popatrzeć na spadające liście  z drzew. Chociaż nie za bardzo lubię tą porę  to wyjątkowo w tym roku jest bardzo pięknie ;D Dzisiaj niestety krótko odezwę się za niedługo :D





Jak tam u was lecą dni ?

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘
ZAPRASZAM:        TUMBLR -nowe piosenki ,jak chcesz zaobserwuj (odwdzięczam się zawsze)
                              INSTAGRAM
                               ASK

1 komentarz:

  1. fajne zdjecia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!!!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.