01.09.2014

POWRÓT DO SZKOŁY...

 No więc witam was wszystkich już niestety po wakacjach... tak tak ja tez płacze ;c wydaje mi się że tak to szybko zleciało że aż za szybko i pewnie u niektórych z was jest to samo ;D Dziś mieliśmy rozpoczęcie roku szkolnego na którym  występowałam i myślę że wyszło nawet dobrze. Ciesze się że mogłam znowu zobaczyć moja klasę i znowu pośmiać się tak jak kiedyś, z tymi osobami, których nie widziałam te dwa miesiące ;) Szczerze to nie mogę się doczekać jutra żeby kolejny raz chodzić przez korytarz z moimi przyjaciółmi śmiać się i płakać (oczywiście ze śmiechu) z byle jakiego powodu... strasznie mi tego brakuje ;D Wiem wiem pomyślicie że jestem głupia, ale spokojnie to tylko przez pierwszy dzień potem kolejny raz będę chciała tylko wakacje :) Teraz jestem w 3 gim dlatego chce się nacieszyć tym rokiem z moimi koleżankami i kolegami bo potem rozejdziemy się do całkiem innych szkół i nie będziemy już się tak często spotykali anie nie będzie żadnych śmiesznych sytuacji na lekcjach z  nimi, dlatego  chce ten rok przeżyć jak najlepiej żebym zapamiętała go jak najdłużej ;D Jak na razie nie myślę o żadnych testach żeby nie załamywać się na samym  początku, nawet jeszcze nie dotarło do mnie że jestem już w 3 gim no ale chyba kiedyś to do mnie dojdzie, a na dziś to tyle życzę wam udanego pierwszego dnia w szkole ;D



Jak u was po rozpoczęciu roku szkolnego ?
◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘
ZAPRASZAM:        TUMBLR -jak chcesz zaobserwuj (odwdzięczam się zawsze)
                              INSTAGRAM
                               ASK
                              Snapchat: velina10

18 komentarzy:

  1. Ja tak samo mam, nie dociera do mnie wcale, że już 3 klasa i ostatni rok w tej szkole. Z jednej strony to dobrze, z drugiej zaś źle.. W tym roku najważniejsze są wyniki z testu i końcowe oceny ale nie ma co się załamywać i trzeba jak najlepiej spędzić ostatni rok :)
    http://variouseverything.blogspot.com/2014/09/bye-holiday-14.html

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to dopiero pierwszy rok w gimnazjum. Trochę się stresowałam, ale ogólnie przytrafiła mi się sympatyczna klasa. Niestety szkoda, że moi dawni "koledzy" chodzą do tej samej klasy. No ale cóż... Byle do wakacji :)

    http://unrealizable47.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super fotki :* ps. u mnie konkurs na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja juz klasa maturalna, padam :(
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rozpoczęłam szkolny rok od zawitania w nowym gimnazjum. Nowi nauczyciele, nowe znajomości, kartkówki, egzaminy, sprawdziany, siedzenie godzinami w szkole... da się przeżyć :)

    Zapraszam do mnie!: http://malowane-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że ja na uczelnie wracam dopiero w październiku :D Ładne zdjęcia.
    http://jo-food.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. masz rację wakacje szybko minęły ;C

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, jak trzecia klasa to faktycznie trzeba jak najlepiej wykorzystać ten ostatni rok. Powiem ci, że masz dużo szczęścia, bo wygląda na to, że masz naprawdę fajną i zgraną klasę, ewentualnie paczkę, a nie wszystkim się udaje trafić na takich sympatycznych ludzi. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    DAZZLExME.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jetsem teraz 1 rok w liceum i mam świtnąklasę <3 mam to szceście, ze jest ze mną sporo ludzi z gimnazjum ;d najważniejsze to to, aby ytzrymac kontakt po gimnazjum to wsyztsko bd ok ;p
    zaparszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że ja mam jeszcze niecały miesiąc wolnego ;))
    świetna bluzka na zdjęciu :)
    pozdrawiam, http://lori-nori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz! ♥

    martensik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wygladasz!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-guns_13.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jest tak zle, jak sie spodziewalam ;)
    Super koszulka ;*

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.