21.08.2014

PIERWSZA ROCZNICA BLOGA!



Witajcie kochani:3
Nie mogę uwierzyć że to już minął rok od założenia bloga . Mam już ponad 200 obserwatorów  i ponad 19000 wyświetleń jejku no nie spodziewałam się tego.. Bardzo wam dziękuje, ponieważ gdyby nie wy nie byłoby mnie tu już .Dziękuje że komentujecie moje posty i za to że dochodzi was coraz więcej na mojego bloga.





|
|
\/


|
|
\/


|
|
\/

Tyle się zmieniło przez ten rok tak jak i ja sama również się zmieniłam , nie wiem czy na lepsze czy na gorsze, ale jestem całkiem inna dziewczyna niż wcześniej byłam.Moim marzeniem to być zorganizowaną i jeszcze ciekawiej do was pisać, żebyście zostali ze mną na o wiele dłużej :D Tyle by się chciało zrobić jeszcze tutaj, ale tym razem postaram się być jeszcze lepsza w tym co robię i mam nadzieje że z wasza pomocą dojdę do mojego wyznaczonego celu.Nie chce się tu rozpisywać ponieważ to co chciałam to napisała ;D jeszcze raz bardzo wam dziękuje i mam nadzieje że z wami dojdę daleko :)

do zobaczenia w następnym poście
 :D
◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘
ZAPRASZAM:        TUMBLR -jak chcesz zaobserwuj (odwdzięczam się zawsze)
                              INSTAGRAM
                               ASK
                              Snapchat: velina10


24 komentarze:

  1. Wow, różnica w wyglądzie jest rewelacyjna! :) Byłaś śliczna a teraz jesteś jeszcze bardziej.;) Blog zmienia każdego i to raczej na lepsze.;) Wszystkiego najlepszego i życzę więcej sukcesów.:*
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog :) zapraszamy na bloga dwóch przyjaciółek :) staywithmemories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę dalszego zapału do tworzenia tego bloga :)
    onelittlesunbeam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Myślę, że jeszcze dłuuugo będziesz prowadziła tego bloga i z każdym rokiem będzie jeszcze lepiej :>
    Zapraszam na nowy post u mnie! http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty się baaardzo zmieniłaś *o*
    Ale teraz jestes sliczna
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. Wielka różnica w wyglądzie. Życzę Ci dalszych sukcesów w tworzeniu bloga :)
    Przy okazji zapraszam do mnie :
    http://moje-hobby-to-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. masz rację zmieniłaś się okropnie! :D
    w wyglądzie moim zdaniem na lepsze choć nie wiem czy można tak porównywać xD
    życzę kolejnych sukcesów oraz kolejnych lat w blogosferze :)
    http://variouseverything.blogspot.com/2014/08/suprise-d.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje takiej wytrwałości :D
    Ro kto bardzo długo i życzę abys wytrwała kolejne lata :*

    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście się zmieniłaś, ja sądzę że na lepsze :)
    Gratuluję wytrwałości w blogowaniu!

    Świetny blog,obserwuję i liczę na twój rewanż ♥
    queen-of-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Gratuluje tak doniosłej rocznicy :P U mnie dopiero 2 msc ;P Bardzo ładna jestes ;P



    chcebyckopciuszkiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmieniłaś się :)
    Gratuluję, że tyle wytrwałaś!


    justlife-jurka.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i życzę kolejnych lat obfitych w rozmaite sukcesy! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. masz bardzo fotogeniczną twarz i ładne zdjęcia :) zmiany na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu chiose i mart of china u mnie ?
    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia. Gratuluje tak dużych sukcesow w ciągu roku! :)
    Pozdrawiam.
    http://blog-by-rid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję rocznicy, oby tak dalej :) Ja swoją miałam w marcu ale przyznam że zaczełam za wcześnie. Właśnie opublikowałam post z filmikiem, mogłabym prosić abyś weszła i skomentowała go na YT ? Jeśli ci się spodoba zaobserwuj :)
    Będę wdzięczna jak wyrazisz swoje zdanie :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję roczka! :) Życzę coraz więcej obserwatorów i wejść i kolejnych urodzin! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję, ja też niedługo będę obchodzić rocznice ;')

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jeej, gratulacje :) Faktycznie zmieniłaś się, minimalnie, ale jednak :) Życzę następnych takich lat :D

    Zapraszam do mnie, wpis back to school :) // http://pretty-amazement.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zmiany każdemu dobrze robią! Na Tobie to najlepiej widać :)

    Czy mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w dwa linki pod zdjęciami oraz w baner sheinside? Jest to dla mnie bardzo ważne :) Z góry bardzo dziękuję!!!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratki! Tylko tak dalej :* http://agatabloginlovewithdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. hej , świetny post i oczywiście blog , czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.