30.06.2014

ŻYCIE ZE ZWIERZĘTAMI + Mix #3



Witam wszystkich:*
No i oficjalnie w piątek zaczęły się nam wakacje, pewnie większość z was ma już plany i gdzieś wyjeżdża więc życzę wam udanych chwil spędzonych z rodziną.W sumie zazdroszczę wam właśnie takich wyjazdów bo ja  strasznie lubię jeździć autem gdzieś daleko. Lubie takie momenty że mogę zsunąć  szybę, wyciągnąć rękę i poczuć przyjemny wiatr  na dłoni. no po prostu to kocham. no ale niestety u nas nie można nigdzie pojechać dłużej niż na dwa dni, ponieważ mamy psa i kota i nie ma ich z kim zostawić więc moje marzenie z wyjazdem nad morze legło w gruzach .No ale trudno trzeba jakoś przeżyć ten fakt, ale jakoś nie żałuje tego że mamy zwierzęta nie wiem co ja bym bez nich zrobiła, nawet teraz pisząc ten post na moich nogach śpi kot.To że w ogóle są przy mnie to daje mi wielką radość nigdy bym ich nie oddała nikomu .
Nawet patrząc na tyle lat ile jeszcze są że żyją w ogóle po tych wszystkich wydarzeniach które ich dotknęły to po prostu motywuje nawet mnie do dalszego życia. Pewnie większość z was też  ma zwierzeta  i może czują podobnie jak ja do moich zwierząt.Wiem że pewnie kiedyś ode mnie odejdą, ale na pewno zapamiętam ich na długi czas. W trudnych chwilach zawsze byli przymnie i nawet nie mogę sobie wyobrazić jakby ich nie było :/ tego wyczekiwania na kota kiedy podejdzie do okna i będzie chciał wejść albo spacerów z moim psem, gadania z nimi naprawdę nawet sama nie wiedziałam że aż tak się do nich przywiąże.
 Już  się robię przygnębiona dlatego koniec zostawiam wam jeszcze mix zdjęć z ostatniego miesiąca ;D




 Macie jakieś zwierzęta ?

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘
ZAPRASZAM:        TUMBLR -nowe piosenki ,jak chcesz zaobserwuj (odwdzięczam się zawsze)
                              INSTAGRAM
                               ASK



30 komentarzy:

  1. Powinnaś wstawić zdjęcie tych małych zawiniątek. W końcu wpis o nich! Cem je zobaczyć, cem, cem! www.classims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam koty :) na blogu fotki :)
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna grzywka :)
    JA nie mam zwierzątek, kiedyś miałam chomiki ale to tylko tyle.

    OdpowiedzUsuń
  4. my również obserwujemy :)
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne włosy *,*
    Zrób kiedyś posta o zwierzątkach :D
    obserwuje i liczę na rewanż
    welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam pieska i go kocham <3 W sumie to mam dwa :D
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam, ale na pewno kiedyś będę miała pieska;)



    ps. a u mnie? lekko, delikatnie i oczywiście fashionowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam 5 kotów, ale dwa musze oddać i 2 psy :)
    u mnie w domu zawsze były zwierzęta i zawsze będę je mieć :)
    kocham je <3
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam psa :)
    świetny mix zdjęć

    Zapraszam do mnie
    http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kiedys mialam pieska niestety juz nie moge miec :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam psy i koty ;) Miałam też rybkę ale mój kot ją zjadł :o Fajny mix :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. już obserwuję ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. What a beautiful girl,you are,so pretty!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też niestety nigdzie nie wyjeżdżam, ale mam zamiar spędzić te wakacje bardzo pozytywnie! ;)

    Zapraszam, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj :*
    KLIK

    OdpowiedzUsuń




  15. ,mam psa i 2 koty :)

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam kotka ;)
    Świetne zdjęcia ;3
    Zapraszam do mnie.

    http://pamietnik-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post :)
    http://mylifemyproblem12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia robisz, czym?
    http://beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam psa i małego kotka. Kiedyś miałam jeszcze dwie świnki morskie, ale zachorowały, ehh ;C
    Piękne zdjęcia!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam pieska i kotka :) koocham zwierzaczki <3

    http://mickeymousegirlsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam tylko psa :) Super zdjęcia

    Może wspólna obserwacja?
    http://natis-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie mam zwierząt:(

    Chciałabym Cię bardzo przeprosić za tę formułkę,
    ale potrzebuje kliknięcia w link butów w tym poście
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/07/nothing.html
    Jeśli mogłabyś to zrobić w wolnej chwili, byłabym Ci ogromnie wdzięczna.
    Jeśli klikniesz w link, napisz w komentarzu, ponieważ planuję utworzyć na pasku bocznym,
    listę blogów które polecam, jeśli mi pomożesz, polecę twojego bloga:)
    Jeszcze raz ogromnie przepraszam i liczę na odpowiedź z Twojej strony.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny mix :)
    Ja mam 2 koty ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie przepadam za kotami, ale psa też mam :)
    obserwuję i liczę na miły rewanż :)

    thezuuzaa.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham zwierzęta i wszystkich razem mam 119 :) Możesz sobie wszystko przeczytać w pierwszym poście. przyszopceuszatych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam psa (labladora) którego uwielbiam, kota, który jest popieprzony i rybki ale są mojej mamy :D Tak w ogóle to ja dopiero zaczynam i byłoby mi bardzo miło jeśli zostawiłabyś komentarz przy moim poście :*

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.