17.05.2014

WYIECZKA !

hej wszystkim ;D
Tak więc zaczynając od  wycieczki  jestem z niej całkowicie zadowolona. Jeśli ktoś nie wie gdzie  byłam no to były to Bieszczady ;D Jak ktoś wchodził na mojego instagrama mógł się trochę dowiedzieć co się działo, ale niestety nie miałam Wi-Fi i ciężko mi się dodawały zdjęcia przez co jest ich trochę mniej niż miałam zamiar dodać ;D no ale dobra wracając do tematu, wycieczka była jak najbardziej udana jedyna na której w ogóle nie narzekałam no po za tym  że wzięła mnie  na początku pierwszego dnia  chrypka przez którą ciężko mi się rozmawiało no  ale nic. Nie mieliśmy żadnego dnia żebyśmy się nudzili w pokojach, zawsze mieliśmy jakieś atrakcje, zabawy lub spacerki :) nie chce się zbytnio rozpisywać bo wydaje mi się że to jest nie potrzebna. Jedynie co mogę wam jeszcze powiedzieć to pojechałabym tam jeszcze raz i to na dłużej ;D
Teraz kiedy wróciłam  przez cały tydzień nie miałam nawet kiedy wejść na komputer i napisać coś do was, ponieważ zaczął się ten czas w którym poprawiamy oceny i ja w każdy dzień miałam coś do poprawiania  lub po prostu nie miałam czasu. Jedynie dziś znalazłam czas na dodanie tego posta, ale i tak zaraz musze siadac przy zadaniach domowych żeby potem mieć już spokój ;p a mówiąc jeszcze o pogodzie no jest po prostu fatalna ciągle leje wszędzie widzę koło mojego domu jakieś kałuże z wodą  nawet już nie wychodzę na pole bo tak jest ponuro że mam tylko ochotę siedzieć w domu z herbatą i patrzeć na jakiś dobry film ;D
Zrobiłam jeszcze dla was mały mix zdjęć z wycieczki nie mam ich dużo bo jakoś nie ciągało mnie do robienia zdjęć no ale  mam nadzieje że wam się spodoba ;D



ZAPRASZAM: INSTAGRAM     i  TUMBLR                 









39 komentarzy:

  1. Ahh kocham wycieczki szkolne <33 Ładne zdjęcia :**


    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez niedawno na wycieczce, to dobrze ze bylo fajnie <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Bieszczady <3
    Piękne widoczki ;)
    U nas w szkole miała być organizowana wycieczka szkolna, niestety było zbyt mało chętnych osób by ją zorganizować do końca. W planach było Zakopane albo mazury. Może w przyszłym uda mi się namówić sora na Pieniny ;)



    www.oliviaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog!
    Obserwujemy?
    http://werkka-werka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny mix ;)
    Ja na klasową wycieczkę nie jadę, ale za to jadę na wymianę z cheerleaderkami do Niemiec <3 !

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny mix, jesteś bardzo ładna ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny mix zdjęć. Bardzo ciekawy post!

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    Zapraszam do mnie: http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jadę na wycieczkę w środę i też w Bieszczady
    świetny mix

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny mix;))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Już nie mogę się doczekać mojej wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam w tym roku wycieczkę do warszawy ostatnią z moją klasą ale niestety na nią nie jadę :(

    wercia-blogs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w Bieszczadach byłam z klasą w zeszłym roku i wspominam to bardzo miło :)
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jadę w przyszłym tygodniu na wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne zdjęcia ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie, że się udała!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale jesteś ładna *. *

    Zapraszam MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę wycieczki! :) Ja na swoją jadę dopiero w połowie czerwca.
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie , że udała Ci się wycieeeczka ;)
    Niestety teraz każdy ma z tym poprawianiem , zaliczaniem problem ;/
    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziś przypadkowo trafiłam na twojego bloga i osobiście uważam że jest świetny. Wydajesz się być miłą i pomocną osobą, tak trzymaj! ;) Po za tym wygląd the best (zazdroszczę!)
    + Obserwujemy? (zacznij, ja na pewno się odwdzięczę)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajnie, że wycieczka się udała. też bym gdzieś pojechała. ale niestety zapasem sesja na uczelni więc pewnie dopiero w lipcu... :(

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne zdjęcia ;*
    Jeśli masz czas, to mogłabyś poklikać w linki pod tymi ubraniami - http://polakate.blogspot.com/2014/05/handpicklook-kolaz.html#comment-form - w zamian mogę poklikać albo po komentować ; *

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać że wycieczka bardzo udana;))

    OdpowiedzUsuń
  24. wycieczki zawsze są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nasza klasa nie potrafila sie zoorganizowac i w koncu nie pojechalismy nigdzie ;-; a szkoda bo to ostatnia klasa gimnazjum ;/
    obs=obs?
    http://kamoop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Też jade na wycieczkę 2 czerwca.
    Wpadniesz do nas? Co powiesz na wspólną obserwację?
    Poklikasz w linki? To dla nas bardzo ważne.
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/05/lista-zyczen-z-prersunmall.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny mix. Ja wkrótce jadę do Francji :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zdjęcia! Ja wyjeżdżam 6 czerwca do Warszawy! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja na takiej dłuższej wycieczce byłam ostatni raz w 6 klasie, teraz nie jeżdżę, bo klasa jest totalnie nie zgrana i zawsze brakuje osób ..

    Mój blog <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. wycieczki sa suuuper :d
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszcze wycieczki bo nasza kl;asa nie byla jeszcze na ani jednej
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Musiało być świetnie :D nam się ostatnio trafiła wycieczka do Paryża, ale bardzo chętnie pojechałabym tam gdzie Ty *.* <3

    http://jakprzegractowalczacdokonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietne zdjęcia, zazdroszczę wycieczki ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. Widać, że fajnie się bawiłaś :) Swietne zdjęcia!
    Obserwuje. Odwdzięczysz się ? ♥ Zapraszam do mnie : Mój blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne zdjęcia :)
    najważniejsze ze wycieczka sie udała :)
    masz świetnego i kreatywnego bloga!
    może zgodzisz się na wspólną obserwację ze mną?
    lubię być w kontakcie z pozytywnymi osobami :)
    pozdrawiam ciepło ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne zdjęcia! ;)
    zapraszam: http://teenfashionok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.