25.05.2014

SMUTEK

Hej kochani   :D Jak wam mija Maj bo mi świetnie, dni lecą mi bardzo szybko, a co za tym idzie ...coraz bliżej  Wakacje. No ale dobra wracając do tematu posta dziś będzie coś o smutku.    Chociaż teraz jestem szczęśliwa to zdarza mi sie być smutną ,a w tedy wszystko odwraca się do góry nogami nic cię nie cieszy, jesteś zamkniety w sobie i nie mozesz tego od tak uwolnić, nie radzisz sobie z niczym  i ciągle myślicz negatywnie.Smutek to takie uczucie którego nienawidzę, wole byc szczesliwa i  i spędzać tak każdy dzień Smutek jest też gdy ktoś zostanie skrzywdzony lub opuszczony.Są to wszystkie myśli które nas przygnębiają .Uczucie to zmienia człowieka ze szczęśliwego  na przygnębionego, który niczym się nie cieszy .Są też przypadki gdy człowiek  nagle z niczego robi się smutny . Często lekiem na to uczucie jest muzyka jednak większość osób zamiast wesołej melodii  słucha smutnych piosenek. Nie wiem jak wy ale ja tak zawsze robię.Smutek to jednocześnie samotność bo nikt ci nie wytłumaczy dlaczego jesteś smutna,  nikt nie wie co się dzieje w twojej głowie,  lekiem też może być przytulenie się do kogoś bliskiego  wtedy już napewno będzie lepiej .
W stanie smutku i samotności trzeba pamiętać o najważniejszej rzeczy, że nie wolno  próbować się zabić, bo to już jest głupstwo. To że ktoś cię skrzywdził nie znaczy że ty musisz jeszcze skrzywdzić sama siebie i się zabić, trzeba walczyć w końcu po to jesteśmy na tej ziemi.

 Naj­lep­szym przy­jacielem jest ten, kto nie py­tając o powód smut­ku, pot­ra­fi spra­wić, że znów wra­ca radość.  



Czasami trzeba upaść by zobaczyć jak to pięknie jest z powrotem wstać


 Nig­dy nie przes­ta­waj się uśmie­chać, na­wet jeśli jes­teś smut­ny, po­nieważ nig­dy nie wiesz, kto może się za­kochać w twoim uśmiechu. 




Czy byliście kiedykolwiek smutnie bez żadnego powodu ?
Jak dajecie sobie rade ze smutkiem?

ZAPRASZAM   INSTAGRAM     i    TUMBLR

33 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia ;))

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, fajnie się czyta twojego bloga, zdjęcia też dodajesz ciekawe ;) Wgl spoko ;)
    Obserwujemy? W wolnej chwili daj znać u mnie ;)
    skorka-pomaranczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia, nie smutaj! Czasem mam takie dni bo jestem smutna niby z niczego nibt=y z wszystkiego. ;(
    Mam do Ciebie prośbę, poklikasz w linki w poście? Na pewno się odwdzięczę.
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/2014/05/rosewholesale-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez tak mam czasami ze jestem smutna nie wiem z czego nawet :D
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog ♥
    zapraszam do mnie :)
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czasem mam takie dni, że jestem smutna bez żadnego powodu i wówczas dużo myślę :)
    http://endrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam dużo takich dni bo czasami coś mi nie wychodzi a potem staram się to naprawiać :)


    http://wercia-blogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia...
    Też ostatnio miewam takie refleksje... ale to chyba każdy z nas tak ma od czasu do czasu... Pozdrawiam! :*

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. no pewnie i to nie raz..
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro jesteś szczęśliwa to nie rozumiem po co ten post! Nie myśl o smutku, a kiedy jest staraj się go przegonić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. czas rzeczywiście szybko leci, byle do wakacji! Smutek bez pwoodu to chyba normalność u kazdej kobiety - zwłaszcza w czasie dojrzewania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny, ciekawy post. Bardzo mi się podoba Twój wygląd bloga :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki pod ubranianiami (link na dole) ? W zamian napisz jak mogę się odwdzięczyć w komentarzu lub w wiadomości :)
    http://juleque.blogspot.com/2014/05/029-sheinsidecom.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy czasem bywa smutny, ale ostatnio staram się bardzo optymistycznie patrzeć na świat i dzięki temu coraz rzadziej jestem smutna :)

    http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia :)
    rzadko bywam smutna, bo mam cudownych przyjaciół :)
    może zgodzisz się na wspólną obserwację? :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja staram się nie smucić, chociaż mam takie dni, no kiedy.. po prostu się nie da ;c

    ♡Zapraszam do mnie ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne zdjęcia ♥ świetna stylizacja

    http://xccdv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Często mam 'napady' smutku bez powodu, nie daję sobie rady - idę np. po prostu spać.
    Zapraszam - http://muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. czesto jestem smutna bez powodu, samo przejdzie!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. blogowaie i ty to rewelacyjny duet :)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice outfit. Lovely cardigan. Lovely blog here. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  21. Smutek dopada czasami każdego z nas, ale na szczęście to tylko przejściowe;))

    OdpowiedzUsuń

  22. też mam ostatnio doła


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Też tak mam, ale przyjaciele zawsze pomagają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zgadzam się z tobą! To że ktoś nas krzywdzi, nie znaczy że my też mamy siebie krzywdzić :/
    Fajnego masz tumblra zapraszam też do siebie: fashion-dreams1.tumblr.com
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam to. Nienawidzę smutku. Nie lubie smutać sie, a nie wiem nawet dlaczego ;c
    Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie lubie smutku ale czasami wole pobyc sama niz udawac szczesliwa
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie napisane :) Świetny sweter! ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia <3
    Klikniesz : http://polakate.blogspot.com/2014/05/sheinside-collage-uda-sie.html - to dla mnie bardzo ważne ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Też nie nawizę tego uczucia strasznie się wtey czuje i mam ochotę jeść tylko słoycze i użalać się na sobą
    ZAPRASZAM
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    OBSERWUJEMY ??

    OdpowiedzUsuń
  31. też nie lubię być smutna ;) o wiele bardziej wolę pozytywne uczucia :p

    OdpowiedzUsuń
  32. Czasem same jesteśmy temu winne i ja się już o tym przekonałam. Zaczynamy dzień od smutku a później zamiast zrobić coś co by nas rozweseliło, jeszcze bardziej się przygnębiamy. I taka prawda- czasem trzeba spojrzeć też na siebie, na to co nas gryzie, gnębi. Trzeba radzić sobie ze złymi emocjami chociaż nie jest to wcale łatwe;)

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.