04.04.2014

WSPOMNIENIA...

Każdy chyba z was  wracał myślami do dzieciństwa jak nic nam nie przeszkadzało np.  jaką mamy fryzurę, co ludzie o nas myślą i jak się ubieramy czy wiele wiele innych rzeczy z których teraz się śmiejemy .
Ja strasznie bym chciała wrócić do tych czasów  jak byłam jeszcze taka malutka.
Teraz małe dzieci jedynie tylko telewizor, komputer i telefon ja się ciesze że nie urodziłam się w tych czasach ja bardzo miło i z wielkim uśmiechem wspominam swoje dzieciństwo. Codziennie gra w nogę u kuzyna, kąpiel w basenie, chodzenie po lesie,  zabawa z bratem i siostrą, zabawa w dom,w berka,w chowanego i wiele wiele więcej :)  no w sumie  cześć z nich do dziś robię  ;p
Jak byłam mała byłam bardziej odważna, a teraz niestety taka nieśmiała i skryta w sobie no ale właśnie o to chodzi w życiu że z każdym dniem się zmieniamy.
Jednak jestem bardzo zadowolona z mojego dzieciństwa wydaje mi się że wykorzystałam go bardzo dobrze i w odpowiedni sposób.

 A wy jak wspominacie swoje dzieciństwo ?

 INSTAGRAM   TUMBLR

36 komentarzy:

  1. Uwielbiam moje dzieciństwo <3 To chyba był najlepszy moment w moim życiu. Jak czasami przeglądam album ze zdjęciami to naprawdę za tym tęsknie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieciństwo to wspaniały moment życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to były genialne czasy, miło mi je wspominać ; )

    zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne zdjecia ;*
    Zapraszam na mój pierwszy post :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku ile bym dała, żeby się wrócić do tych czasów dzieciństwa!♥
    Zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie prowadzisz bloga :) Oczywiście obserwuję i będę wpadać częściej
    vleksvndrv-blog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia ;)
    jaka ściana świetna (kolor) ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. mam podobny kolor ścian w domu :D

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja swoje dzieciństwo wspominam głównie z biegania z przyjaciółmi i budowania zamków z koców ze swoim bratem! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam duzo wspanialych wspomnien :) ale tez duzo zlych i przez to czasem marze zeby cofnac czas c:
    Jeśli chcesz zobaczyć i poczytać odnośnie firm internetowych, o ich zasadach współpracy itp., to zapraszam do skomentowania nowego posta : )
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również dobrze wspominam swe dzieciństwo, może dlatego , że koleżanek nie ciągnęło do komputera :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna jesteś :)
    bardzo ładne zdjęcia

    zapraszam - http://patrycjawysowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja dobrze wspominam swoje dzieciństwo, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też się ciesze ze urodzilam sie w tych czasach co w dziecinstwie nie bylo komputerow itd :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo tęsknie za dzieciństwem ;c

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny blog, bardzo mi się podoba :) Post fajnie napisany oby więcej takich, myślę, że będę zaglądać tu częściej :))

    Byłoby mi bardzo miło gdybyś zaglądnęła do mnie i zostawiła jakiś ślad po sobie :)
    x-karla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia, a ta figura... <3
    Uwielbiam powspominać dzieciństwo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam dokładnie takie samo zdanie jak Ty, i ciesze się że nie wychowałam się w czasach fejsa i zabawek elektronicznych tylko spędziłam dzieciństwo podczas zabawy na dworze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. zgadzam się z Karis w stu procentach;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja wspominam bardzo dobrze ; ) ładne zdjecia ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak byłam mała to wsiadłam na mój mały rower i przywiązałam go do niego mojego dużego psa, usiadłam na rower i Dżordz ,tak się nazywał pies ciągnął mnie , a z przeciwka jechał duży samochód. haha cała rodzina za mną biegła a ja ,, Dżordz szybciej, szybciej :)
    ------------
    Zapraszam :
    http://itstaliaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje dzieciństwo było cudowne... :)) śliczne zdjęcia;*

    Zapraszam do mnie... ;*
    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym wrócić do dzieciństwa ;)

    zapraszam do mnie:
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja moja dzieciństwo wspominam wspaniale! Na prawdę było cudowne!
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pamiętam czasy dzieciństwa :) I wydawało mi się, że czas nie leciał tak szybko... Miałam czas na zabawę na dworze, w piaskownicy i na inne głupotki... Ale teraz? Dzień za dniem mija niczym błyskawica :P
    vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog, fajne zdjęcia :)
    Może obserwacja za obserwacje?
    zacznij a ja odwdzięczę się jak najszybciej.
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia :)
    Ja tez miło wspominam dzieciństwo!

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ja swoje dzieciństwo wspominam wspaniale i też chętnie wróciłabym do tych czasów ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Coraz częściej powracam do swojego dzieciństwa. Moim zdaniem było cudowne! A zdjecia mam mistrzowskie niektóre zresztą chyba jak każdy :D
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak tak to daj znac u mnie w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. miły outfit! :)
    podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przede wszystkim dużo śmiechu i najlepiej wspominać z przyjaciółmi :) Śliczne zdjęcia i fajny outfit ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. to jest koszula? :> fajna :)

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.