29.03.2014

SZCZĘŚLIWA


hej hej ;) no i jak tam wam mijają dni ? :)
chce was wcześniej uprzedzić ponieważ mam zamiar zmienić nazwę bloga na prostszą, tak dlatego że tą co teraz mam no nie przemyślałam tego do końca i po prostu mi sie teraz nie za bardzo podoba .
mam ochotę zmienić nazwę na taką związaną z moim imieniem jak naprzekład : velina-blog 
mam nadzieje że może być, nie chcę stracić swoich czytelników więc chciałam wam wcześniej to napisać żebyście się nie dziwili jak nie będziecie mogli wejść na mojego bloga, ale to dopiero za tydzień ;p

no a dziś chciałabym napiać wam parę żeczy przez które jestem szczęśliwa :)

♥spacerki               ♥spotkania z przyjaciółmi                  ♥lody rożki                  ♥słońce

♥siatkówka              ♥wiosna                             ♥Lato                   ♥blog                   ♥batoniki kokosowe

♥koty                    ♥psy                      ♥ moje łóżko                            ♥ wakacje

♥nowe ubrania                       ♥rodzina!                ♥muzyka             ♥ The Vamps

♥Glee                    ♥wycieczki                    ♥gitarę                   ♥śpiew                     ♥głupawki

                                                 





20 komentarzy:

  1. Wiele rzeczy z których jesteś szczęśliwa pasuje też do mnie :3 Śliczne zdjęcia *-*

    http://mylittledreams01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna nazwę bloga :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie uszczęśliwiają podobne rzeczy :)
    Zapraszam do mnie na nowego posta. Wpadniesz? ;)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele rzeczy z wymienionych przez Ciebie, mnie również uszczęśliwia! Świetne zdjęcia, jesteś bardzo ładna! <3

    Czy mogłabyś kliknąć w linki z najnowszego postu? Byłabym bardzo wdzięczna (✿◠‿◠)
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. lubisz Vampsów? piona! ja też! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi wiele rzeczy daje powody do szczęścia :D
    Fajne zdjęcia :)
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. batoniki kokosowe to jedna z najlepszych rzeczy na świecie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Większość rzeczy, które napisałaś uszczęśliwia też mnie :) Jesteś w moich obserwowanych więc mam nadzieję, że nie będę miała problemu z wejściem na Twój blog :)

    Zapraszam:
    scars-on-the-psyche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też kocham koty i wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam podobne rzeczy ktore mnie uszczęśliwiają ;D
    Ładne zdj! <3
    Na gitarze mam zamiar się uczyć grać..
    ale musze wynaleść jakąś nauczycielkę z Krk ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabyś może pokorespondować na mailu ? ;> (bojohny@onet.pl)
    Wiem że to takie nietypowe pytanie, ale chciałabym poznać kogoś takiego, blogerkę, w podobnym wieku, i poznać się, pisać o wszystkim ;D to oczywiście jeśli masz ochotę.. i czas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie Ci w tej koszuli :)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki? http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html
    będę bardzo wdzięczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog i śliecznee zdjęcia :D
    zapraszam do mnie na bloga dopiero zaczynam będzie mi miło jak
    wpadniesz pozdrawiam Nicole
    http://nicole-500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super pomysł na posta :) śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale śłiczne zdjęcia ♥

    http://damage-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna koszula..! :) Twoje wybrane rzeczy które Ci uszczęśliwiają pasują też do mnie..;) A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, żebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcie. To czekam na te zmianę :)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.