26.01.2014

BLACK AND WHITE ...

hej kochani :)
No i jak wam mija tydzień  mi nawet fajnie, ale jedynie co mnie przygnębia to to że spadł u mnie śnieg, a ja nie mam butów na zimę. Tak wiem ale to nie tak że w ogóle nie miałam tylko jakoś tydzień temu mi się rozwaliły i stwierdziłam że nie ma sensu kupować nowych jak zima się już kończy no a tu proszę sypie, sypie i nie chce przestać . nie lubie zimy no...co ja poradzie ,po prostu nie lubię jak mi jest zimno i tyle .
A U WAS SPADŁ JUŻ ŚNIEG?
jeszcze ten tydzień i będę miała nareszcie ferie i na początku tygodnia jadę na 4 dni z wolontariatu na szkolenie, mam nadzieje że będzie fajnie.
a właśnie parę osób pytało się mnie gdzie kupione zostały te ramki co dostałam na urodziny, tak więc dokładnie nie wiem bo w końcu dostałam to jako prezent, ale widziałam takie podobne u fotografa, była tam cała wystaw takich rzeczy. Więcej wam nic ni mogę poradzić bo po prostu nie wiem gdzie dokładnie zostały kupione, ale mam nadzieje że gdzieś je znajdziecie ;D
Dziś szczerze nie miałam żadnego pomysłu na posta i za to oczywiście przepraszam, ale nastopny post jak wypali mam nadzieje że będziecie zadowoleni z niego .

na dzis to tyle paaa <3

19.01.2014

TIME FLIES...


Witam was moi kochani :)
Tak więc w piątek minęły mi właśnie urodziny czyli teraz mam 15 lat :) jakoś nie może sobie wyobrazić że mam już tyle lat  może dlatego że jakaś czuje się jeszcze taka dziecinna no ale po jakimś czasie pewnie to minie (mam nadzieje). no a wracając do moich urodzin dostałam cudowny prezent od rodziców mianowicie ten co widać na zdjęciu czyli takie ramki na zdjęcia od pewnego czasu chciałam takie mieć, ponieważ nie mam gdzie zawiść zdjęć bo nie za bardzo mogę na ścianie je po prostu przykleić, więc myślałam właśnie nad takim czymś i jestem bardzo zadowalano z tego prezentu :>


W sobotę za to patrycją (chyba wiecie o kim mówię;p) zabrała mnie na lodowisko, głupio się przyznać ale byłam na nim pierwszy raz. Nawet było fajnie ;p pierwszy raz jeździłam i nie zaliczyłam żadnego upadku więc jestem zadowolona . potem poszłyśmy na zakupy, a na końcu na frytki  po tym całym chodzeniu po mieście wróciłyśmy do domu a po  minionej godzinie przyszła do mnie Patrycja no i oglądnęłyśmy film " Szkoła Uczuć" świetny ten film jest.

 a dziś jeszcze chciałabym wam napisać że od niedawna zaczęłam słuchać   WHITNEY HOUSTON , sama nawet nie wiem dlaczego no ale polubiłam jej piosenki jej teksty piosenek są takie prawdziwe i szczere
dodatkowo ma piękny głos. Niestety jej już nie ma z nami i może nie każdemu podoba się taka muzyka, ale mnie jej piosenki uspakajają , zaczynam myśleć pozytywnie, inaczej patrze na świat., to jest naprawdę piękne .

No ale dobra już tyle  mam nadzieje że spodobał wam się ten post  :)
A na koniec moja ulubiona piosenka jej :D

 

 

09.01.2014

HAPPY ...

spodnie kupione w Mohito :)
hej moi kochani jak wam mija tydzień ? mi to szczerze zaczął się super nawet sama nie wiem dlaczego, ale teraz cały czas chodzę szczęśliwa.Powinno być na odwrót ponieważ niedługo koniec semestru  i nauczyciele wystawiają nam już powoli oceny i w moim przypadku powinnam się trochę wziąć za naukę, ale nie ja wole wszystko inne oprócz nauki. Dlaczego ja nie mam takiej dobrej pamięci do nauczenia się czegoś  jak inni jedyną rzeczą którą nauczę się w 15 min są  teksty piosenek,  taak dziwne ale prawdziwe .
No ale nic. Kolejny tydzień mija i zbliża nas do ferii, ale to czy ferie będą ze śniegiem czy bez tego nikt nie wie .Cała zima bez śniegu to nie zima tylko Wiosna albo Jesień .No ale niestety musimy sie pocieszyć tym co mamy czyli ładną pogodą  jednak wyjątkowo u mnie dziś padało dopiero wtedy jak wróciłam do domu, ale od rana była ładna pogoda więc no.
W tą niedziele tez mam występ, ponieważ jest  Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy  i organizujemy  u nas różne występy młodzieży, mam nadzieje że będzie dobrze .
no i to chyba tyle na dzisiaj 
paa <3
no i piosenka :D według mnie jest naprawdę fajna :p



04.01.2014

2014 roki i pytania !



hej ludzie w 2014 roku :)

 No to tak to jest mój pierwszy post w nowym roku czyli że już mamy styczeń, a ze styczniem wiążą się też moje urodziny. Strasznie szybko minął ten rok dopiero co zegnaliśmy 2012 a tu już nam minął 2013 .no ale nic, chciałabym żeby ten rok był dla mnie lepszy , ponieważ ten rok nie był dla mnie taki wystarczająco fajny , ale przecież nie można mieć wszystkiego ..Chciałabym częściej dodawać posty no ale nie mam jak po prostu nauka mi na to nie pozwala, ale obiecuję że kiedyś wszystko to ogarnę :D

a teraz czas na pytania :D
 Co chcesz robić w przyszłości?
     Jeszcze do końca nie wiem czego chce, ale bardzo lubię projektować ogrody albo coś w tym stylu tylko jedyne co mi przeszkadza to to że nie umiem rysować :c

Jakiej muzyki słuchasz? 
 Słucham  różnej rodzaje  muzyki to co mi wpadnie w ucho to tego słucham :)

Twoje największe marzenie? 
 Mam dużo marzeń no ale jak tu wszystko wypisze to się nie spełni  jedyne co mogę napisać to chciałabym spotkać taki jeden zespół <3

Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
no to na pewno spać, oglądać jakiś film, słuchać muzyki, no i ogólnie  internet :)

Co skłoniło Cię do założenia bloga?
To jest w sumie proste ponieważ mój blog powstał tak niespodziewanie .Weszłam na blog jakiejś dziewczyny no i pomyślałam że też zrobię ,no i jestem :D

Co jest twoją inspiracja? 
Raczej nie mam żadnej inspiracji  .

 Jaka jest Twoja pasja?
Moją pasja jest śpiew i granie w siatkówkę :p

Jakie miejsca chciałabyś odwiedzić ?
No to tak Londyn,  New York, Francje, Włochy i jeszcze jest dużo takich miejsc, ale te najbardziej bym chciała :D
Jak widzisz siebie za 10 lat?

Nie mam pojęcia  ,mam nadzieje że będę miała dobrą prace i wielki dom ;p

 Masz ulubione blogi? Jak tak to jakie :) 
 Nie mam ulubionych blogów czytam ich wiele, ale nadal nie mam ulubionego .

Zawsze chciałam mieć....kolor włosów. ( w kropki wpisz kolor. :D)
Najbardziej chciałabym mieć czarny kolor włosów taki mi się podobał i nadal tak jest :D

Chciałaby, aby w moim pokoju było więcej....
...dodatków czyli jakieś małe drobiazgi które zrobią że będzie przytulniej :D

Ile miałaś lat kiedy dowiedziałaś się, że św. Mikołaj nie przynosi prezentów?
 chyba w wieku 9-10 lat, ale nie jestem pewna ;p

 Masz jakieś postanowienia na nowy rok?
Mam :d
  • poprawić się w nauce
  • zająć się blogiem
  • nie przestawać ćwiczyć
  • nie przejmować się co inni o mnie mówią
  • spędzić ten rok jak najlepiej
mam ich więcej ale nie będę ich tu wszystkich pisać :D
 Jak spędzasz Sylwestra?

Już po sylwestrze no ale nic, a więc tak spędziłam je u babci z rodzinką :D

Czy uważasz statystykę swojego bloga za wystarczającą?
nie :c

Masz chłopaka/chciałabyś mieć?

Nie mam chłopaka, ale to czy chciałabym mieć to sama nawet nie wiem

no i to chyba tyle :) bardzo dziękuje za te pytania i że tyle osób wchodzi na mojego bloga  mam nadzieję że będzie was więcej ;)
pa<3