01.12.2013

AGAIN



hej wszystkim :)

No i minęły nam Andrzejki ciekawi mnie jak je spędziliście :> bo ja razem z moim tatą, ponieważ ma na imię Andrzej i obchodziliśmy jego imieniny :3 Dostał od nast takie zdjęcie jego na jakiejś starej maszynie, zrobione w koło ramką :p Bardzo fajnie to wyglądało i widać że podobały mu się to :> wczoraj w ogóle było fajnie przyszła(prawie) cała nasza rodzina i było tak miło :> było dużo zabawy i śmiania :p takie dni to ja lubię :> no ale niestety to już się skończyło i muszę wracać do nauki ;p chociaż nie wiem od czego zacząć xd
Jeszcze w piątek miałam nie za bardzo miłą niespodziankę, ponieważ coś sie stało mojemu kotu nie wiadomo czy go coś tak jakby potrąciło czy coś ale teraz nie bardzo może chodzić :C więc to jest dla mnie trochę przykre :/ no ale może wszystko będzie dobie  przynajmniej mam taka nadzieje ....dziś niestety nie ma postu tematycznego, po prostu teraz nie mam  na to wszystko siły :<
Jednak w czwartek był nawet też fajny dzień :> Byłam na konkursie piosenki różnej i śpiewałam w duecie z moją koleżanko, uczestników było ok.80 xd z czego było tez podzielone na zespołu ;p i właśnie my byłyśmy w kategoriach zespołów i oczywiście śpiewałyśmy pierwsze, ale za to wielkim szokiem było to że dostałyśmy 1 miejsce !!!! w ogóle się tego nie spodziewałyśmy ale to jest strasznie miłe uczucie:D więc byłyśmy z siebie bardzo zadowolone ;p
wiecie co ...myślę że to tyle chyba tego dzisiejszego postu więc paaa :**


no i piosenka ;p <3


25 komentarzy:

  1. gratulacje :D i zdrowia dla kota ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulację

    super piosenka

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą piosenkę <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedny kot ;c
    Ja Andrzejki spędziłam z kuzynką :)
    Zapraszam !
    hellohaaters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To wam gratuluję!
    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj kotek ;( Ja zapomniałam trochę o andrzejkach xD w szkole tylko robiliśmy wróżby
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje :*
    Liczę na rewanż ^^
    http://krolowawlasnychmarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcie *.* gratuluję wygranej pierwszego miejsca :) ja raz wygrała i się bardzo z tego też cieszylam:) miejmy nadzieję że z twoim kotem wszystko bedzie ok :) trzymamy kciuki.
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny blog !
    Jak byś mogła wpadnij do mnie -----> http://darka-blogg.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja ?? Jak coś napisz u mnie i zacznij.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety w Andrzejki nie robiłam nic nadzwyczajnego :/
    Od dawna obserwuję tu, dzisiaj jeszcze dodałam na tumblr, heh ;)
    Pozdrawiam
    http://taikomania.blogspot.com/ - zajrzyj jeśli chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na urodzinach siostrzeńca i w domu :P

    OdpowiedzUsuń
  12. no to gratulacje; d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również spędzałam ten czas z tatą , który również ma na imię Andrzej . :D
    Gratuluję 1 miejsca . :>

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wróżyłam sb ani nic jakoś w tym roku .. śliczne zdjęcie :)

    świetny post :D
    zapraszam : iitiismyliife.blogspot.com
    Klikniesz w banner SHEINSIDE ?
    obserwujemy ? daj znać u mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja Andrzejki spędziłem w domu przed laptopem. :D

    Jestem tu pierwszy raz i baaardzo mi się podoba. :)
    Z wielką przyjemnością obserwuję i czekam na kolejne posty!
    pozdrawiam, Niepoprawny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie obchodziłam Andrzejek xd

    niikablog.blogspot.com <--------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja rok temu byłam chyba na imprezie Andrzejkowej. Albo to było Halloween. Nie pamiętam dokładnie xD. W każdym razie w tym roku nigdzie nie byłam i nic nie robiłam. Śliczne zdjęcia, a przy piosence się popłakałam.. Ahh.. Nie lubię się wczuwać :// XD http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Biedy kot :) Ja andrzejki spędziłam z rodziną , siedząc w domu.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na Andrzejkach ( a właściwie dzień później) byłam u koleżanki na urodzinach. Postanowiłyśmy że sobie troche powróżymy, ale wyszło tak, że zaczęłyśmy palić świeczki bawić się zapałkami, podpalać jedzenie i takie tam.
    natkarblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog :D obserwacja za obserwację? jesli tak to daj znać http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna piosenka :)
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. zapraszam do mnie :) http://katy-modo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.