03.11.2013

Życie...

Hej wszystkim ! <3

Często myślę teraz o swoim życiu, do czego chce dążyć i czego tak właściwie chce...
Możliwe że niektóre osoby miały taki okres w życiu że po prostu myślały po co tak naprawdę żyjemy :)
My wszyscy jesteśmy po to by tak naprawdę przeżyć coś innego każdego dnia i czegoś się nauczyć ;3
Od małego uczymy się chodzić i mówić, potem uczymy się innych rzeczy aby coś osiągnąć na tym świecie :D
Czasami jest trudno ale trzeba kiedyś upaść żeby ponownie wstać :) Niektórzy nie wiedzą czego tak naprawdę chcą ... ale tak naprawdę każdy ma jakiś talent lub pasje tylko po prostu nie chce się z tym ujawniać bo może ktoś się z tego może śmiać ... Nie wolno się bać, trzeba podejmować ryzyko i nie patrzeć na innych  co oni myślą , każdy potrzebuje jakiejś adrenaliny w swoim życiu ;p Ludzie nawet nie wiedzą co tracą ...
Kiedyś moja koleżanka nie zrobiła zadania i powiedziała do mnie " po co mam robić zadanie jak kiedyś umrę"  tak naprawdę to miała trochę racji w tym ale teraz nie wolno myśleć o śmierci trzeba cieszyć się to chwilą co trwa bo ona już nie wróci :c Czasami zastanawiam  się co by było jak by mnie nie było ... ale nawet wole teraz o tym nie myśleć :/  Tak samo jest z miłością .. ludzie zakochują się ale to nie oznacza że będą już na zawsze, ponieważ po pewnym czasie mogą  się sobą znudzą ... to jest trochę przygnębiające ponieważ wtedy ci ludzie są smutni ,że po prostu stracili ze sobą kontakt :/no ale czasami tak się dzieje właśnie w życiu, a może nawet tak im jest lepiej bez siebie ..
Życie nas często zaskakuje , czasami jesteśmy szczęśliwi a czasami przygnębieni, ale wydaje mi się że tak jest dobrze,  ponieważ bez tego wszystkiego życie tak naprawdę byłoby nudne :)

To raczej tyle myślę ze spodobał wam się ten post ;)

Do zobaczenia w następnym tygodniu paaaa <333
a no i jeszcze piosenka ;p



38 komentarzy:

  1. Świetny post . c:

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post ^^ Czasami mam tak, że jestem strasznie przygnębiona, gdy myślę o chwilach które już minęły, że to już się nie powtórzy i że nie będzie znowu tak samo. I tak jest ciągle ale chyba jakoś na początku września się ogarnęłam, że w końcu będą inne wspaniałe chwile za którymi kiedyś będę tęsknić i, że nie ma co się dołowac. Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie, trzeba żyć chwilą, bo ona przemija ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. O bosz Story of my life <3 :)
    świetny blog ;33
    zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com/
    jeśli chcesz to zaobserwuj lub skomentuj! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W życiu trzeba żyć chwilą. Cieszyć się z drobiazgów:)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    renessmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem directionerką więc słuchałam już tej piosenki, a przed chwilą teledysk oglądnęłam *.*
    Obserwuję :)
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Masz rację. Te chwile nam ciągle uciekają i nigdy nie wracają ;cc http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcie. Obserwuję <33
    ♠ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze napisane.. trzeba cieszyć się chwilą, a nie mówić "i tak kiedyś umrę" to logiczne, jednak teraz się żyje, więc trzeba się cieszyć tym co się ma :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz naprawdę genialny blog ! tylko takiego pozazdrościć ! :* Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    http://hiddenbeautybyjustin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post ! . Zapraszam do mnie komentarze mile widziane :) http://dominikaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Co powiesz na wzajemną obserwację? Jeśli jesteś zainteresowana, odpisz u mnie.
    http://evv-vie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog. ;D* Zapraszam do mnie . Dopiero zaczynamm --> http://bezzsensuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Witamy ;d Bardzo fajny post ;d
    Mamy wielką prośbę ;) Wejdź w linki zawarte w naszym ostatnim poście : )
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2013/11/sheinside.html
    To dla nas ważne. Na pewno się odwdzięczymy.

    OdpowiedzUsuń
  15. super post, taki szczery :)
    też często zastanawiam się nad sensem życia

    zapraszam justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio też często myśle o tym co będę robić w życiu ale nic nie mogę wymyślić
    Może wzajemna obserwacja ?
    jak tak, zaobserwuj pierwsza i napisz w komentarzu :)
    http://dark-paradise1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja także mam swoje zdanie na temat życia. I muszę przyznać, że tak jak powiedziałaś, kiedyś sama się zastanawiałam po co w ogóle żyję. Ale teraz wiem, że nie żyję tylko dla siebie. Mam też innych, którzy mnie otaczają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Też tak czasami myślę o śmierci itd., ale wtedy dochodzę do myśli że te zadania, nauka i inne to właśnie życie, a tylko my tworzymy je i my wyrabiamy sobie zdanie u innych, wykorzystujemy czas wolny, aby potem mieć co wspominać. Zycie jedno słowo, a opis na kilkanaście stron. :)
    http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Żyje się tylko raz więc nie warto się zamartwiać! :)
    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. To prawda ;) Trzeba cieszyć się tym co jest.
    xoxo
    maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post ! :3
    Zapraszam :)
    http://hellohaaters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzeba cieszyć się chwilą,a nie myśleć o przyszłości ♥ Jak byłam młodsza to strasznie chciałam dorosnąć,nie być już dzieckiem.Teraz nie wiem jak mogłam tak myśleć.Przeżywam najwspanialsze lata i nie chciałabym ich ominąć :*
    Obserwuję :3
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. fakt jest taki, że mimo wszystko trzeba się nim cieszyć, bo może skończyć se w każdej chwili..
    ooo co ja tu widzę, story of my life ♥ :D
    trzymaj się i obserwuję:)
    http://toffi-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. lepiej tego nie mogłaś ująć :D

    wiem że odwiedziłaś mojego bloga , więc serdecznie zapraszam cię na nowego <3
    jeżeli zaobserwujesz lub skomentujesz będzie mi baardzo miło :)
    byysana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawie napisane. :)
    Czasami jestesmy smutni, czasami weseli, to normalne. Bo gdyby nie bylo smutku, nie byloby radosci. Dlatego istnieje dzien i noc, dobro i zlo, piekno i brzydota, Bog i szatan. Bez jednego nie byloby drugiego. Bo nie wiedzielibysmy ze jestesmy szczesliwi, gdybysmy nie znali nieszczescia. Swiat zbudowany jest na dualizmie od samego poczatku. Dobrze jest byc smutnym, by potem docenic radosc.
    A nasze zycie nie bedzie mialo wiekszego znaczenia, jesli nie nadamy mu go sami :)
    Bo przeciez w globalnym pojeciu wszechsiwata, kosmosu i nieskonczonej przestrzeni, czym jest taki maly czlowiek/pylek na trzeciej planecie od slonca? Hmmm... juz nie mowiac o zadaniu domowym do szkoly. :)
    Pozdrawiam!
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  26. też o tym myśle, to trudna decyzja :/

    +obserwujemy? jeśli tak zacznij i napisz a ja na 100% się odwdzięczę :> uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Lajf is brutal :c
    Jeżeli ci się spodoba skomentuj lub zaobserwuj, a na pewno się odwdzięczę. ---> nimi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog! Posty także miło się czyta :)

    Wpadaj! Jeżeli się spodoba zaobserwuj i pozostaw komentarz z linkiem do Twojego bloga, chętnie się zrewanżuję :)
    http://mrs-margaretblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.