10.11.2013

SPODNIE, SPÓDNICZKA czy SUKIENKA?

Hej hej <3


Pełno jest dziewczyn które bardziej wola w spodniach chodzić niż w spódniczkach  i ja jestem w tej grupie :D
Nie lubię chodzić w spódniczkach ja po prostu widzę że brzydko wyglądam więc nawet nie mam ochoty tak iść :) no ale niestety czasami się zdarzyło jak na występy chodzę no to musimy być na czarno biało i w spódniczkach :c no ale tak to do szkoły albo gdzieś indziej to tylko w spodniach dobrze sie w nich czuje więc chodzę ;p ale nigdy bym nie założyła dresów jak bym gdzieś szła, po domu mogę ale jak gdzieś iść to NIE!!! szczerze to ja nawet dresów nie posiadam w szafie xd
W sukience też rzadko kiedy chodzę ;p jedynie na jakieś wesela xd i właśnie w tym roku będę miała 2 takie wesela, więc trzeba będzie kupić sukienkę :3

No dobra to było tylko moje zdanie a jakie jest wasze ? :>

Za każdym razem słyszę że dziewczyny powinny chodzić w sukienkach ,albo w spódniczkach bo spodnie są dla chłopców... a dlaczego tak jest , dziewczyna nie będzie przecież przez cały dzień paradować w sukience xd
dziewczyny ładnie wyglądają w sukienkach, ale dla mnie to jest nie wygodne i tyle :)

nie mam na ten temat więcej zdania bo po prostu dziś mam jakiś taki dziwny dzień i nie mam ochoty na nic więc przepraszam za ten post no ale w końcu musiałam wam coś napisać :>
Paaaa<3333


wzięło mnie teraz na tumblr więc jak chcecie to wpadajcie  KLIK
i piosenka ;p
<3

38 komentarzy:

  1. ja też o wiele bardziej wole chodzić w spodniach, ale podobają mi się takie rozkloszowane spódniczki, ale i tak nie chodze w nich xd
    http://toffi-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja najbardziej lubię chodzic w legginasach, bo można niż wszędzie wyjść i chodzić po domu, bo są bardzo wygodne ; ) ogólnie też wolę spodnie niż spódniczki, ale czasami jakąs założę, jeżeli jest do szkoły na galowo :)) a po domu chodzę albo w legginsach albo dresy ;)
    http://oo-mini-kaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja. Ja nie lubię spódnic, sukienek :)
    Będę chodzić w spodniach XD
    ♠ olusiek-blog.blogspot.com
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam lubię i spodnie i spódniczki/sukienki, ale na co dzień wolę chodzić w spodniach. Dla mnie to żadna różnica czy dziewczyna jest w spodniach czy spódnicy (jej wybór), ale kiedyś koleżanka opowiadała mi że zna taką kobietę, że u niej wszystkie dziewczyny nie mogą chodzić w spodniach (nawet koleżanki, które przychodzą do jej córki) Trochę to dziwne, mnie to tam nie interesuje w czym jest ubrana dziewczyna/chłopak. :)
    http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie!
    The Vamps.. Omg. Kocham ich <33
    nimi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna piosenka. <3
    Bardzo ciekawy blog więc obserwuję i liczę na rewanż z twojej strony. :)
    goals-and-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wole chodzić w spodniach ;d
    Zapraszam ;3
    http://foreveralonefor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też wolę chodzić w spodniach :) Nawet na szkolne uroczystości staram się wykombinować coś byle nie iść w spódniczce :D Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaobserwujesz.?
    Jeśli tak to dziękuję i jestem bardzo wdzięczna, jeśli nie to po prostu zignoruj. :*
    http://julia-juuulia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam spódniczki i sukienki uwielbiam ;D
    chodzę w nich na okrągło
    zapraszam i pozdrawiam może wzajemna obserwacja?

    mojakolorowacodziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. też jakoś nie przepadam za spódniczkami i sukienkami - gdybym jeszcze jakoś w nich wyglądała to może xD
    Buziaki ;***
    kolorova98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno dużo wygodniej chodzi się w spodniach, ale ja chyba wolę w spódniczkach czy sukienkach. Tym bardziej, że na co dzień ich nie noszę ;D. Fajne zdjęcie ;* Jak znajdziesz wolną chwilę to mogłabyś zadać pytania pod ostatnim postem, które będą skierowane do mojej siostry bądź do nas? Z góry wielkie dziękuję! :* http://ania-ania3.blogspot.com/2013/11/pytania.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię chodzić w spodniach i spódniczkach - mniej w sukienkach , choć czasem też zdarza się okazja do założenia sukienki . Ale nie miałam takiego gustu od zawsze! :D Dopiero w tamtym roku przekonałam się do tak " przewiewnych " części garderoby ... ( lol jak ja to nazywam . >.<") Przedtem nikt nie widział mnie w sukience/ spodnicy - nawet na uroczystości szkolnej . :D
    Fajny post. :>

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam chodzić w spódnicach i sukienkach, ale jak na razie nie mam ich za wiele. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. spódniczki sukienkę piękne ale źle się wnich czuję wolę zdecydowanie spodnie lub leginsy :) co powiesz na wspólna obserwację ? ;) http://hiddenbeautybyjustin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny blog.
    ja wolę szorty.
    obserwuję i liczę na to samo :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. my na co dzień preferujemy raczej spodnie...
    chociaż ostatnio coraz częściej sięgamy po spódnice ;)
    dodajemy do obserwowanych i czekamy na kolejne posty!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też wole spodnie, lepiej się w nich czuje :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Też nie lubię za bardzo chodzić w spódniczkach...
    Uwielbiam tą piosenkę w oryginalnej wersji, ale cover też fajny :)

    Obserwuję, zapraszam: smile-is-the-most-important.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. spodnie najwygodniejsze, ale śliczne spódniczki jak i sukieneczki dają troszkę kobiecości ;) jak kto woli ;)
    http://klaudia-moment-for-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubię spódniczki i sukienki:) ale to chyba przychodzi z wiekiem :D może obserwacja? www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawy post i zdjęcia! na pewno będę tu zaglądać częściej :)
    zapraszam do siebie i również liczę na komentarz! http://yelloow-x.blogspot.com/
    obserwujemy?
    zapraszam też tu ---> http://yellow-darkness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja teraz się przekonuję do spódnic :P Zakrywają moje masywne uda i zadek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaniały blog! jesteś świetną osobą! obserwujemy? zaobserwuj, a ja zrewanżuję się w 100%. bejbeli.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znoszę spódnic i sukienek. W spodniach czuje się znakomicie i komfortowo ;)
    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuje :) liczę na rewanż ♡ - sheinshide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. spodnie górą! najwygodniejsze, jednak dziewczyny wyglądają slicznie w sukienkach <3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnee

    pokreconarzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja noszę ... spodnie. Mam przydkie nogi na spódniczkę czy sukienkę..

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ja wolę spodnie;)
    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. chodzę we wszystkim ale w sumie bardziej lubię spódnice i sukienki ;3
    a co do piosenki uwielbiam ale oryginał ;3
    http://karoraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Także jestem raczej wielbicielką spodni. Jednak kiedy muszę albo mam ochotę założyć spódniczkę to to śmiało robię;)
    Także jestem zdania, że kobiety powinny częściej chodzić w spódniczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  33. też wolę spodnie no bo w sumie mam tylko jedną galową spódniczkę i jedną sukienkę (taką na bal lub wesele) to nawet nie mam wyboru i tak muszę założyć spodnie ;3 śliczny tumblr i zdjątko c;
    ♥obserwuje a jeśli mój blog również ci się spodoba to też go zaobserwuj ale nic na siłę♥
    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja akurat uwielbiam sukienki ! Najbardziej czarne, ale też kolorowe, dziewczęce ;) swetry-tuniki, lepiej się chyba czuję w takich rzeczach niż spodniach. No ale ładnymi jeansami też nie pogardzę ;p
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam też do mnie ;) jakbyś mogła to kliknij w baner ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. wysokiej dziewcyznie landie w sukienkahc moim zdaniem a niskim w spodniczkach spodnie niee!

    zapraszam bardzo do mnie!
    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wolę chodzić w spodniach ale w spódniczkach również lubię:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  37. Spodnie! ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już!
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.