02.09.2013

Rozpoczęcie roku szkolnego :(

hej wszystkim ;)

Na początek bardzo dziękuje za to że mam już 1000 wejść na mojego bloga <33

No więc tak dzis było rozpoczęcie roku szkolnego xd nawet było fajnie , mamy w miarę ok plan lekcji ;p .
Jutro akurat mam na druga lekcje  więc się trochę wyśpię ;p Tylko szkoda bo przez cztery dni mamy do 14, a w jeden dzień czyli środę mamy do 13 :D Ale i tak jest dobrze. A wy jaki macie plan lekcji, taki nawet fajny, czy najgorszy jaki mógł być ? :)

Oczywiście moje " cudowne" balerinki obgryzły mnie w obu kostkach i szłam do domu na boso xd

 Gdzieś o 17:00 byłam z Patrycją w sklepie kupiłam sobie jeszcze dwa małe zeszyty i notes ;)
Ej no ja nie chce iść jutro do szkoły jakoś nie czuje że już zaczął się rok szkolny a skończyły wakacje :/ Smutam z tego powodu :/ no ale trudno w końcu trzeba coś osiągnąć w życiu xd xd
Jutro mamy religie i strasznie chciałabym żeby  już była, ponieważ mamy nowego księdza i właśnie jutro mamy z nim lekcje i jestem ciekawa jak będzie przebiegała i co będziemy robić  ;p

jeszcze dziś mi koleżanki przypomniały o zadaniu z Angielskiego ponieważ nasza pani nam zadała zadanie na wakacje i nie było tego tak w cale mało a jutro właśnie mamy dwa angielskie :/

ok tyle tego pisania bo nie będzie wam się chciało czytać więc nie pisze dużo a tu jeszcze zdjęcie z zakończenia z Patrycją ;p


Za pięknie to nie wyszła ale jedyne normalne ;)

6 komentarzy:

  1. ciekawe zdjęcie ;) u mnie jest ich więcej ;D hyhy

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję cię do LBA (jeśli nie wiesz co to przeczytasz u mnie), post na ten temat już jest na moim blogu :)
    Oto link do niego:
    http://forgotyourself.blogspot.com/2013/09/lba-liebster-blog-award.html

    PS. świetne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też już zadali prace domowe . ^^"

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie miałam nic do domu :D
    Pozdrawiam serdecznie

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcie. <3
    U mnie również zadali prace domowe. (;

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie super ;)
    My też mamy nowego księdza na religii, niby dopiero po seminarium a jest taki jakiś ponury ;/

    young-never-die.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.