11.09.2013

Dziś jest specjalny post dla mojej kochanje darii z klasy <3 ponieważ ma dziś urodziny i myśle że będzie czytać to.

Więc życzę ci Wszystkiego Co Najlepsze!!!! , żebyś zawsze była taka piękna i uśmiechnięta, 
Również życzę ci pięknego chłopaka, który będzie cię kochał i spędzał z tobą piękne chwile ;*


Bardzo wielkiego tortu urodzinowego,

świeczek zapalonych, marzeń spełnionych.

Prezentów bez liku mój kochany króliku.


Teraz nieco trochę o niej napiszę . A więc tak ma na imię Daria ale ja na nią mowie Duduś ;p. Jest śliczna i kochana <3. W szkole na lekcjach siedzimy razem więc często mamy głupawkę xd A szczególnie na Nimieckim ;p Jest cudowną istotą :>Umie pięknie rysować i o to dowód ;p


Co nie że ma talent ;) Jeszcze raz Darka

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!!!

6 komentarzy:

  1. Czyżbym widziała tu Marylin Monroe? Wow!

    100 lat dla mojej imienniczki!

    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom?

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat . :)
    Świetne rysunki . ;)

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hej , obserwuje Twojego bloga ! , zaobserwuj mojego , ok?
    http://livesomething.blogspot.com/ <333

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę ma talent, rysunki są świetne :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com/ wpadniesz ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie rysuje! :) Wszystkiego najlepszego ode mnie dla koleżanki :D Świetny blog! Oczywiście obserwuję i jeśli Ci się u mnie podoba też zaobserwuj. BUZIAKI :* Będę tu częściej wpadać. Czekam na nowy post :)
    Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  6. O boże jaki talent zazdroszczę ;**
    http://nataliaskibinskaoficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.