10.09.2013

BRAK CZASU :c

Hej wszystkim ;)

Na początku przepraszam że przez cały tydzień nie pisałam  , po porostu nie miałam czasy :/  Ale teraz to już się zaczęła szkoła więc nie będę za często pisać postów, dokładnie to nie wiem ile razy w tygodniu  pojawią sie bo  nie chce wam obiecać ile razy będzie , ponieważ  potem nie napisze i się na mnie obrazicie ;c

Miałam do was w sobotę napisać ale coś mi się stało z komputerem i nie chciał się włączyć xd
Ale teraz jest już ok przynajmniej dziś do was napisze bo mam wolny komputer ;)


No to ok wszystko wiecie co do postów teraz o tym jak przeżyłam te dni w szkole xd
W sumitę to nie było tak strasznie, ale byłam zmęczona jak wracałam do domu ze szkoły, po prostu nic mi się nie chciało robić miałam ochotę położyć się i zasnąć , ale to nie było takie łatwe , bo chciałam się jeszcze przez ten tydzień spotykać z kuzynką i Patrycją .Więc każdy dzień się kończył tym że o 21 wracałam dopiero do domu ;p Ale rano jakoś wstawałam do szkoły,  tylko musiałam mieć trzy budziki nastawione xd
Dziś już poniedziałek więc nie mam  dużo czasu na pisać  . Więc wam napisze w skrócie ;p

Mieliśmy już kartkówkę z J. Angielskiego  i dziś sie dowiedziałam że dostałam 4 :)  ;p A jak u was macie już jakieś sprawdziany czy kartkówki zapowiedziane ?


Ten tydzień mam strasznie zawalony :( muszę na niedziele nauczyć się z 6 piosenek :c nie wiem jak sobie poradzę no ale może będzie dobrze xd

 Ok No to tyle pisania paaa <33


2 komentarze:

  1. Gratulacje 4 . :)

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam teraz mniej czasu :C Jeszcze nic nie mam zapowiedzianego, ale powoli się rozkręca...

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com / wpadniesz? :) Będzie mi bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.