01.09.2013

Back To School

No hej wszystkim ;p

Jak już obiecałam robię post Back to school , wczoraj nie miałam jak ponieważ była u Patrycji i chyba wiecie po co jeśli czytaliście poprzedni post ;p no a więc tak chyba wiecie co jest jutro, jest to poniedziałek 2  wrześnie i rozpoczęcie nowego roku szkolnego :/ ja idę teraz do 2 gim a wy do której ? :)

Teraz pewnie będziemy siedzieć do 14 w szkole :<No ale trudno :/ no więc tak dodam zdjęcia z rzeczami które kupiłam do szkoły chociaż i tak jeszcze do końca wszystkiego nie mam xd

 9 zeszytów w czym jednego mi brakuje xd
 to są notesy, jeden malutki drugi trochę większy . Ten większy nie miał takiej okładki tylko to jest wyrwana z gazety i przyklejona na okładkę ;p
 no to chyba każdy wie co tą jest ;p
 tu są dwa piórniki ale dalej nie wiem który wybrać xd

A tu jest mój plecak ;p

Ja lubie zwykłe buty po szkole czyli halówki xd

A lu sa moje rzeczy do pisania  , czyli tak karteczki malutkie, strugaczka, 2 długopisy niebieskie, zielony długopis, jeden kolorowy pisak, korektor, ołówek , brakuje tu jeszcze nożyczek, kleju, i gumki ;p

ok no to na tyle pisania paa ;))



7 komentarzy:

  1. Też idę do 2 gim! ;)

    http://beautifulmemories9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. J idę do 6. Testy czekają :(
    Fajne rzeczy ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja idę do 2 gim . ^^

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny masz ten plecaczek ;)
    ej i ja też idę do II gim xd no popatrz co za zbieg okoliczności ;)

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zeszyty : )


    Zapraszam do mnie : tula-tulla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny plecak <333
    http://nataliaskibinskaoficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, fajny post :) Idę do 2 klasy technikum i jestem załamana lekcjami xd

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.