21.08.2013

POCZĄTKI

ok no to tak ten pierwszy post był wstępny jak już chyba pisałam będę tu opisywać moje codzienne dni jak oczywiście mi się to uda ponieważ za niedługo zaczyna się od nowa chodzenie do szkoły:/
 Ale ja wiem że nie chcecie o tym słyszeć więc już o tym nie pisze xd. Dopiero zaczynam więc mój blog nie wygląda za ładnie ale to jest mój pierwszy blog więc najpierw się muszę pokapować trochę w tym ;p Możecie mi pomóc i napisać jakieś  pomysły które mogłabym wykorzystać ;)
Czasami będę dodawać zdjęcia , ale nie zawsze ;)  mam aska jak by ktoś coś chciał to proszę wbijać tuu--> http://ask.fm/Milord3  ;)
 Dziś jest tak ponuro że nic mi sie nie chce robić :/ od rana pada ;c na dodatek jeszcze nie mogłam spać i wstałam dość wcześnie po 07:30 :( i tak sobie pomyślałam że zrobię taki blog , tak na prawdę nie wiem dlaczego tak mnie to zachęciło no ale nic , zrobiłam i jest i mam nadzieje że będzie ktoś go czytać ;) nie potrzebuje nie wiadomo ile osób ale przynajmniej jedna lub dwie osoby ;)
będę starła się robić ciekawe posty i może kiedyś zrobię film ale to zobaczymy ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.