22.08.2013

ZMIANY ;)

no hej wszystkim ;)

Jak czytacie tego posta to chyba zauważyliście że coś zaczyna się dziać na moim blogu ;p

Więc tak pomyślałam że warto by ulepszyć go troszkę ;p

chciałabym was zachęcić abyście wysyłali w komentarzach  swoje blogi ja z chęcią je oglądnę i oczywiście skomentuję ;)

Możecie tez zadawać mi jakieś pytania  ja z chęcią odpowiem ;)

A teraz nie mam za bardzo pomysłów na posta , więc pomyślałam że zrobie 10 faktów o mnie ;)
no to zaczynam ;p

1.Jestem leniwa  :D

2. Nie lubię sie uczyć, bo po 5 min. się nudze;p

3. Maże żeby jeździć autem, ale boje się że nie zdam xd

4. Urodziny mam 17 stycznia ;)

5. Żałuje niektórych rzeczy ;/

6.  Nienawidzę swoich włosów

7. Mieszkam w Małopolsce w małej wsi Szymbark ;)

8. Nienawidzę swoich nóg...

9. Chciałabym pojechać do Londynu, Francji i do Nowego Yorku :)

10. Chce mieć nowy Aparat ;)


no to chyba tyle jak macie jakieś pomysły na posta które chcecie żeby zrobiła to pisać w komentarzach ;)
to część wszystkim może jeszcze wieczorem napisze ;*

1 komentarz:

  1. Wiem jak to jest zaczynać bloga, zaobserwowałam Twojego:)) jeżeli chcesz, zrób to samo u mnie, będzie mi miło ;>
    Londyn jest przecudownym miastem, kocham je.
    Pozdrawiam!

    http://magicbluepineapple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.