24.08.2013

Dzień jak co dzień ;)

No hej wszystkim ;)

A więc tak wczoraj nie miałam jak napisać posta ponieważ nie miałam internetu :(
noo... ale w sumie wczoraj nic ciekawego się nie działo mama oczywiście mnie obudzić musiała koło 8:00:<
Ja zawsze sobie lubiłam pospać dłużej, ale jakoś teraz w ostatnim czasie zaczęłam wcześnie wstawać i się wysypiać ;)

Dzisiaj też ok. 8:00 się obudziłam bo musiałam jechać po książki do szkoły xd jeszcze brakuje mi kupić plecak ;) ale zastanawiam sie który bo podobają mi sie z tego typu


Ale nie za bardzo wiem jaki dokładnie ,może dacie jakieś propozycje i takie żeby można było kupić na allegor ;p

No ok , a co u mnie? u mnie bałagan jest w pokoju i zaraz będę musiała go jakoś ogarnąć xd  Jak na razie jest ładna pogoda ale podobno ma potem padać . Szczerze to ja nawet lubię jak pada , można sobie spokojnie coś porobić albo posłuchać muzyki , bo jak jest ładna pogoda to nikomu sie raczej nie chce siedzieć w domu xd 
Ok no to na tyle  papa <3

8 komentarzy:

  1. Takie plecaki są świetne <3
    Kup sobie taki ;)
    Ps.: Polecam wyłączyć weryfikację obrazkową ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. mega plecak !!!!!! :D
    zapraszam do mnie
    kiika-lika.blogspot.com
    obserwacja ?;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są! Sama bym taki chciała, ale chyba za bardzo przyzwyczaiłam się do torby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog ! :) Ja już obserwuję , twoja kolej :) http://tola-tola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Plecak obłędny ; o

    Obserwujemy ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Świteny blog :) Już obserwuje i liczę na rewanż . http://tami-tamiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się bardzo podobają takie plecaki :)
    Zapraszam do mnie. Nowa notatka :)
    http://niktniezabierzemarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo sympatyczny blog! :)
    Moze obserwujemy? Daj znac, bylo by mi bardzo milo!
    <3
    Gosia
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.