27.08.2013

Ciekawy dzień

hej wszystkim ;)

A wiec tak rano trochę porobiłam zdjęć w rożnych ubraniach i mam pytanko który jest najlepszy zestaw według was ? :)

1 ?
 

CZY

2 ?

a


A tak po za tym to dzień minął mi szybko głownię na jeżdżeniu na rolkach xd A wam jak minął dzień ;D

jak wróciłam do domu siostra namalowała na mojej twarzy  jakieś ślaczki a potem robiła mi zdjęcia bo chciała pokazać to jakimś koleżanką ;) nawet ładnie jej to wyszło widać ma talent do rysowania niestety ja tego nie odziedziczyła po mamię  xd

no i jutro muszę wstać wcześnie bo na 8:30 do szkoły mam iść na próbę :c mi sie nie chce :(
ok no to na tyle na dziś baj <3 


7 komentarzy:

  1. obydwa fajne, ale chyba 1 wygrywa;p
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nr 1 ładniejszy moim zdaniem :D Też bym chciała mieć taki talent do rysowania, niestety jakoś go nie odkryłam jeszcze, albo po prostu go nie mam ;/
    Zaobserwowałam :)
    haj-lajf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają tak samo . ;3

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy bardziej mi się podoby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy post i rewelacyjny blog ! bd wpadać częściej :3
    obserwujemy?
    http://yelloow-x.blogspot.com/
    ZAPRASZAM DO SIEBIE !
    Nie pogniewałabym się gdybyś kliknęła w baner po lewej stronie.xx :)

    + ocenisz może moje wypociny, hmm ? :)http://yelloow-darkness.blogspot.com/
    albo to może? http://and-be-with-me.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwa śliczne, ale ten pierwszy chyba ładniejszy ♥.

    Zapraszam do mnie : tula-tulla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.