29.08.2013

Jest Plecak xd

Hej  ;)

jestem szczęśliwa !!! xd bo przywieźli mi w końcu mój plecak ;p nie dokońca wygląda jaki bym chciała ale coś z tego typu mam ;p i ważne że w ogóle przywieźli bo czekałam na to za długo :)

ale dam zdjęcie z neta bo jak robiłam u mnie w domu to nie do końca to ładnie wyszło;p

ładny ?
Tylko taki mi się podobał z tych wszystkich co miałam do wyboru xd
no a co po za tym ;p
dziś wstałam wcześnie bo o 7:00 siostra mnie obudziła bo musiałam jej pomóc z torbom bo dzisiaj pojechała z powrotem na mieszkanie ;p
Jak wróciłam do domu miałam się jeszcze położyć ale nie mogłam zasnąć i tak mi się nudziło że poszłam sprzątać cały salon i kuchnie xd A teraz mnie zaczęła głowa boleć :/

A wczoraj jeszcze robiła mi siostra zdjęcia nad rzeką ale nie mam ich przy sobie bo siostra ma w aparacie a jak wczoraj podłączałam go żeby je zobaczyć na kompie to coś nie wchodziło i ma mi przesłać je jakoś ;p

możecie pytać mnie albo pol-ajkować  na Asku ;p TU
ok to tyle na dziś pisania paa ;)


4 komentarze:

  1. Śliczny jest ! :)

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny plecak! Zazdroszcze :D

    haj-lajf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. popytam na asku xD
    plecak jest okey
    scars-on-the-psyche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny plecak! :) naprawde bardzo fajny, wow - podziwiam, ze chcialo Ci się sprzątać o takiej godzinie :D

    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwowania.
♥Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszego blogowania.